Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin kokonaisen pakastekakun

Vierailija
22.11.2015 |

Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei ihanaa mulla tekee ihan sikana mieli joko sitä mansikkakakkua tai sitten kinuski vaikka oon yksin oon täs tapellu itteni kans meenkö kauppaa hakee sellasen vai oonko ilman ehkä mä vaan meen lauantain kunniaks ja ostan sen kakun vaikka yksin tulee syötyä ei tää kumminkaa joka päiväistä ois ja oon raskaana ja himoitsen niin paljon makeeta mut perus karkki suklaa ja pulla jo kyllästyttää :D

Niin siis mä oon 168/72 kg mut oon rv24 myös et vauva tulossa niin ehkä voin pitää sitä tekosyynä tähän mun isokokosuuteen vaikka muutenkin aloin vuos sitte lihoomaan :D

22/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?

500g vai 1250g?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeanhimo voi olla ihan käsittämätöntä. Mulle voisi helposti käydä noin, että söisin kakun. Ratkaissut tämän sillä, että kotona ei ole mitään kakkuja, herkkuja, vierasvaraa tai mitään. Ostan sitten kun on joku syy, erikseen samana päivänä. Jos jotain makeaa on kaapissa, se kalvaa mua niin kauan että on syöty.

Eikä asiaan vaikuta yhtään se, että söisi kunnon ruokaa, ei liity nälkään mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi