En saa nukuttua vaikka väsyttää

Vierailija

Joka yö sama juttu. Väsyttää ja saatan jopa nukahtaa, mutta AINA viimeistään puoli tuntia nukuttuani herään pirteänä enkä saa tämän jälkeen unta.
Ainoastaan jos menen nukkumaan klo 5 yöllä, niin nukun pitkään ja keskeytyksettä.

Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä, kun yhteiskunta ei oikein tunnu tykkäävän yökukkujista?

Kommentit (6)

Vierailija

Kuinka kauan tällaista on kestänyt? Liittyykö tietynlaiseen päivärytmiin, josta nyt yrität eroon? Minullakin on ollut aikoja, jolloin päivärytmini on mennyt sekaisin ja sitten kun taas on pitänyt herätä aamulla klo 7, on ollut suuria vaikeuksia nukahtaa tarpeeksi ajoissa. Jonkin ajan kuluttua se on kuitenkin onnistunut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tällaista on kestänyt? Liittyykö tietynlaiseen päivärytmiin, josta nyt yrität eroon? Minullakin on ollut aikoja, jolloin päivärytmini on mennyt sekaisin ja sitten kun taas on pitänyt herätä aamulla klo 7, on ollut suuria vaikeuksia nukahtaa tarpeeksi ajoissa. Jonkin ajan kuluttua se on kuitenkin onnistunut. 

Unirytmi on siis ollut viimeiset neljä vuotta tuota aamulla nukkumaan menemistä. Nyt olen yli kuukauden päivät yrittänyt muuttaa rytmiä, mutta eihän tästä mitään tunnu tulevan. Tulevalla viikolla olisi monta asiaa, joihin pitäisi herätä aikaisin. Tämä stressaaminen toki tuskin auttaa mitään. Ap

Ps. tunnistusnumero on 666, ei taida olla hyvä enne hehhe.

Vierailija

Minä voisin nukahtaa töistä kotiin tultuani syönnin jälkeen viideltä. Oikeaan nukkumaanmenoaikaan onkin olo virkeä ja nukahtaminen on vaikeaa. Melatoniini ei tunnu auttavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä voisin nukahtaa töistä kotiin tultuani syönnin jälkeen viideltä. Oikeaan nukkumaanmenoaikaan onkin olo virkeä ja nukahtaminen on vaikeaa. Melatoniini ei tunnu auttavan.

Just tämä tämmöinen! Muuten väsyttää kyllä jatkuvasti, mutta kun nukkumisen aika olis, niin eihän siitä mitään tuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat