Söin kokonaisen pakastekakun
Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?
Kommentit (23)
No ei. Minä ostin eilen lapsen opettajille ja harrastusvetäjille vähän sellaiset hienommat konvehtirasiat - ja söin ne illalla :(.
Nehän on niin pikkusia ne Frödinge-kakut!
Vierailija kirjoitti:
No ei. Minä ostin eilen lapsen opettajille ja harrastusvetäjille vähän sellaiset hienommat konvehtirasiat - ja söin ne illalla :(.
Jotenkin hellyttävää :)
Been there, done that. Frödingenin mutakakkujen kanssa noin on käynyt useammankin kerran, ja koen olevani suhteellisen normaali ihminen siitä huolimatta.
Äh, nauti pois, kunha nyt ei ihan joka viikko koko kakkua vedä yksinään. Kerran tässä vaan eletään.
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?
Ei pidä,ehkä sitten jos ylensyömisestä tulee tapa mutta ei nyt yhdestä kakusta kannata liikaa ottaa stressiä.Joskus saa mässäillä kunnolla! :)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin viime viikolla matkoilta jo joululahjoiksi suklaata ja pienen konvehtirasian... ja ratkesin syömään ne itse. Eikä ollut eka kerta. Minun ei näköjään pidä ostaa paljon etukäteen mitään herkkulahjoja. Hävettää... :(
Kiitos synninpäästöstä ja ymmärryksestä. :) Hyvältä maistui kakku, mutta nyt palaan suosiolla normaaliin ruokavalioon. T. Ap
Sitä on liikkeellä. Itselläni on nyt aika ähky olo.
Ihan normaalia. Itse söisin pari tuollaista kakkua tunnissa, mutta olenkin syömishäiriöinen ja tiedän ettei syömiseni ole normaalia. Normipainoinen/hoikka kuitenkin, koska paastoilen ja liikun paljon. Tiedät kyllä milloin on syytä huolestua, se on silloin kun ruoasta ja siihen liittyvistä säännöistä/niiden rikkomisesta tulee elämässä pääasia. Nauti kakuista ja muista herkuista, se kuuluu elämään. :)
Kertokaa painonne ja pituutenne, olen utelias.
170cm ja 63kg, olen se mutakakkujen syöjä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa painonne ja pituutenne, olen utelias.
Olen 160 cm ja painan 50 kg. Tänään olen vetänyt mega-aterian ja kokonaisen juustokakun. Normaalisti syön aika terveellisesti ja säännöllisesti sekä liikun paljon, mutta joskus tapahtuu ylilyöntejä.
158cm/53kg, olen se syömishäiriöinen ahmatti/liikunta-addikti.
177/80
Kesästä lähtien syönyt melkein päivittäin herkkuja. Jatkossa kerran viikossa
Vielä ehtii katsomaan Areenalta Sokeroitu totuus -dokumentin, jossa avataan sokeriteollisuuden suhmurointia ja sokerin haitallisuutta. ;)
http://areena.yle.fi/1-2740427
(Oon itsekin joskus syönyt kokonaisen mutakakun päivän aikana, että en voi kiillotella sädekehääni!)
Okei ihanaa mulla tekee ihan sikana mieli joko sitä mansikkakakkua tai sitten kinuski vaikka oon yksin oon täs tapellu itteni kans meenkö kauppaa hakee sellasen vai oonko ilman ehkä mä vaan meen lauantain kunniaks ja ostan sen kakun vaikka yksin tulee syötyä ei tää kumminkaa joka päiväistä ois ja oon raskaana ja himoitsen niin paljon makeeta mut perus karkki suklaa ja pulla jo kyllästyttää :D
Ei pidä, normi AV-mamma.