Söin kokonaisen pakastekakun

Vierailija

Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No ei. Minä ostin eilen lapsen opettajille ja harrastusvetäjille vähän sellaiset hienommat konvehtirasiat - ja söin ne illalla :(.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei. Minä ostin eilen lapsen opettajille ja harrastusvetäjille vähän sellaiset hienommat konvehtirasiat - ja söin ne illalla :(.

Jotenkin hellyttävää :)

Vierailija

Been there, done that. Frödingenin mutakakkujen kanssa noin on käynyt useammankin kerran, ja koen olevani suhteellisen normaali ihminen siitä huolimatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna, yhden vuorokauden sisällä, söin Frödingen mansikkakakun. Yksin ja kokonaan. Eikä ollut edes vaikeaa. Pitäisikö huolestua?

Ei pidä,ehkä sitten jos ylensyömisestä tulee tapa mutta ei nyt yhdestä kakusta kannata liikaa ottaa stressiä.Joskus saa mässäillä kunnolla! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin viime viikolla matkoilta jo joululahjoiksi suklaata ja pienen konvehtirasian... ja ratkesin syömään ne itse. Eikä ollut eka kerta. Minun ei näköjään pidä ostaa paljon etukäteen mitään herkkulahjoja. Hävettää... :(

Vierailija

Ihan normaalia. Itse söisin pari tuollaista kakkua tunnissa, mutta olenkin syömishäiriöinen ja tiedän ettei syömiseni ole normaalia. Normipainoinen/hoikka kuitenkin, koska paastoilen ja liikun paljon. Tiedät kyllä milloin on syytä huolestua, se on silloin kun ruoasta ja siihen liittyvistä säännöistä/niiden rikkomisesta tulee elämässä pääasia. Nauti kakuista ja muista herkuista, se kuuluu elämään. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaa painonne ja pituutenne, olen utelias.

Olen 160 cm ja painan 50 kg. Tänään olen vetänyt mega-aterian ja kokonaisen juustokakun. Normaalisti syön aika terveellisesti ja säännöllisesti sekä liikun paljon, mutta joskus tapahtuu ylilyöntejä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat