Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja laittoi Wilma-viestin perjantaina klo 23!

Vierailija

Täytyy sanoa, ettei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ole mitään tajua käyttäytymisestä tällä henkilöllä itsellään! Heräsin viestiin (tulevat kännykkään), jossa haukuttiin lapseni, joten voitte kuvitella, että oli kiva yö edessä. Ainoastaan tulee mieleen, että on otettu Wilma käteen parin punaviinilasin jälkeen ja naputeltu viestiä kaikille vanhemmille, joita ei selvin päin uskalla kohdata. Kouluasiat hoidetaan kouluaikana!!!!

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

On meilläkin opettaja laittanut muutaman kerran Wilma-viestiä myöhään illalla. Oletan että silloin hänellä on hyvä väli kahlata läpi viestit Wilmassa ja laittaa tietoa eteenpäin jos on tarve.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, ettei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ole mitään tajua käyttäytymisestä tällä henkilöllä itsellään! Heräsin viestiin (tulevat kännykkään), jossa haukuttiin lapseni, joten voitte kuvitella, että oli kiva yö edessä. Ainoastaan tulee mieleen, että on otettu Wilma käteen parin punaviinilasin jälkeen ja naputeltu viestiä kaikille vanhemmille, joita ei selvin päin uskalla kohdata. Kouluasiat hoidetaan kouluaikana!!!!

Tai sitten sun lapsesi kaltaisia herranterttuja on niin paljon, että opeparalla menee koko viikon ongelmavyyhden purkamiseen koko viikon viimeisen työpäivän ilta....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan parin punaviinipullon jälkeen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luit siis hesarin mielipide kirjoituksen ja ajattelit heittää Provon aiheesta.

Vierailija

Kannattaisko pitää luuria äänettömällä iltaisin ja öisin, niin ei tarvis sitä mieltänsä niin pahoittaa pikku jutuista.

Vierailija

Eikö ihmisen pidä kännykkää äänettömällä öisin? Tuli vaan mieleen kun yrittäjänä laitan tosi paljon viestejä öisin, usein herään kolmelta yöllä (itsestään) ja alan purkaa sähköposteja.. ei ole tullut mieleen et jollain ois äänet päällä. Olen muuten usein saanut wilma viestejä yöaikaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
millaiset wilmat teillä on mulle ei tule ilmoitusta viesteistä?
Voit ohjata saapuvat viestiin sähköpostiisi. Ja puhelimesta riippuen voit laittaa siihen ilmoitusäänen kun saat sähköpostin.

Vierailija

Mulla on Wilman appi Iphonessa. Siitä tulee erillinen ilmoitus. En tänne laita osia viestistä, mutta en itsekään lähettele työsähköposteja perjantai-iltaisin, en ainakaan niitä ikäviä, koska toimia ammattimaisesti. Vähän pitää olla myös pelisilmää siihen, milloin asioita kerrotaan. En ollut lukenut hesarin kirjoitusta ennen, mutta nyt olen ja täytyy sanoa, että ehkä opeja ei väsyttäisi yhtä paljon jos menisivät ajoissa PERJANTAISIN nukkumaan. No ehkä lähetän vastaukseni sunnuntain ja maanantaina välisenä yönä kello 0300. Millaisen kuvan se minusta antaa?

AP

Vierailija

No pakkoko on tilata jotain tuollaisia ilmoituksia, jos niitä ei halua? Ainakin minä kirjoitan sähköpostia monesti aamuyöstäkin, eikä tule edes mieleenkään että joku siitä häiriintyisi. Sähköposti ei itsekseen anna mitään hälytystä tulostaan, kuten tekstiviesti, vaan tuollaiset ilmoitukset on ihan itse tilattu ja haluttu. Puhelin kiinni silloin kun sen ei halua soivan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko pitää luuria äänettömällä iltaisin ja öisin, niin ei tarvis sitä mieltänsä niin pahoittaa pikku jutuista.
Itsekin pidän yleensä puhelinta äänettömällä yöllä, mutta mitäs jos ap vaikka odotti jotain tärkeää soittoa tms ja puhelimessa on sen vuoksi äänet?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat