Emätinorgasmeja ei tule, eikä mies nuole mielellään

Vierailija

Nämä asiat siis haittaavat seksielämää todella paljon, koska ne vaivaavat minua siten, että koen jatkuvasti jääväni jostain oleellisesta seksissä paitsi. Mitä pitäisi tehdä? Surutyötä siihen liittyen, etten ehkä koskaan saa nauttia em. asioista seksissä? 35v nainen, 14v suhde, 2 lasta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierasukm35

Mitä ihmettä näille pariskuntien seksi ongelmille pitäis tehdä? En yhtään ihmettele että sua ottaa päähän. Ei vaatis ihmeitä mieheltäsi että tulisit huomioiduksi.

Onko meidän pakko pitää kiinni yksiavioisuudesta vaikka se johtaa onnettomaan elämään? Pientä salaseikkailua ja taas jaksaisit kotona? Voisko miehesikin innostua erilailla jos vieras nainen istuis päälle ja nuolettas väkisin? 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne automaattisesti niin, että jos nainen ei saa emötinorgasmia ja mies ei nuole mielellään, seksi on huonoa?

On, ellei näihin löydy hyvät selitykset eli olisi halua muttei kykyä. Vaikkapa joku lääketieteellinen seikka.

Vierailija

Oon jotenkin (ilmeisesti virheellisesti) pitänyt suuseksiä oletusarvona. Tai sitten tämä on joku nuorempien juttu ettei kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne automaattisesti niin, että jos nainen ei saa emötinorgasmia ja mies ei nuole mielellään, seksi on huonoa?

On, ellei näihin löydy hyvät selitykset eli olisi halua muttei kykyä. Vaikkapa joku lääketieteellinen seikka.

Väitätkö siis että kaikki muut saavat emätinorgasmeja ja kaikki muut miehet nuolevat mielellään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väitätkö siis että kaikki muut saavat emätinorgasmeja ja kaikki muut miehet nuolevat mielellään?

En, mutta en myöskään väitä kaikkea seksiä hyväksi. Tietysti jokainen asettaa riman itse mihin haluaa.

Puhu muru
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että jäät oleellisista asioista paitsi seksissä kumppanisi kanssa. Mietit mitä voisit tehdä, mikä on hyvä asia.

Seksuaalisuus ja seksi kattavat paljon asioita. Niihin vaikuttaa myös kaikki muu mitä teidän suhteessanne on ja mitä sinä kannat omassa elämässä mukanasi. Usein käykin niin, että joku muu asia, mikä vaivaa heijastuu juuri seksuaalisuuteen.

Olisi hyvä, jos voisit miettiä aluksi mitä kaikkea sinä koet kuuluvan hyvään parisuhteeseen ja sen seksuaalisuuteen. Sen jälkeen voit pohtia, mitä kaikkea teidän parisuhteenne on ja mitä teidän seksuaalisuuteen kuuluu ja on kuulunut. Mistä pidät, nautit, mistä et ja mitä toivoisit lisää. Mihin rakastuit hänessä? Voit halutessasi kirjoittaa, nämä vaikka paperille. Millaisia ajatuksia listat sinussa herättivät?

Usein ajatellaan, että hyvä seksi ei vaadi puhetta vaan pelkkää toimintaa. Se on kuitenkin uskomus, mikä nousee vahvasti esiin erityisesti pitkissä suhteissa. Seksistä ja omasta sekä kumppanin seksuaalisuudesta kannattaa puhua. Omia ja toisen toiveita olisi myös tärkeää päivittää, tekin olette jo olleet pitkään yhdessä. Olette saaneet myös kaksi lasta.

Pystyisittekö järjestämään sopivan hetken, milloin lapset eivät häiritse, ettekä silti olisi liian väsyneitä puhumaan tämän hetken toiveista parisuhteestanne? Samalla voisit ottaa myös seksuaalisuusteeman lempeästi, ilman syyttelyä, mukaan keskusteluun.

Tarvittaessa suosittelen lämpimästi, että menisit yksin tai yhdessä kumppanisi kanssa keskustelemaan seksuaaliterapeutin luokse aiheesta lisää. Se voi olla hyvin kiinnostava matka itseen, toiseen ja parisuhteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän aikana et kykene esim hieromaan klitorista?

Mies hieroo. Ap

Kato ap-huora liikkeellä taas!

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Neuvo ottaa asia puheeksi tulee nyt vain aivan liian myöhään, ollaan siis puhuttu ja riidelty seksiin liittyvistä asioista jo monta kertaa, muitakin ongelmia siihen liittyen siis on kuin nuo mainitsemani, mutta ne kaikki liittyvät tavallaan siihen, että haluaisin enemmän ja parempaa kuin mihin miehen kiinnostus tällä hetkellä riittää. Terapiaan olen jo hakeutunut. Ap

tomppa

Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat siis haittaavat seksielämää todella paljon, koska ne vaivaavat minua siten, että koen jatkuvasti jääväni jostain oleellisesta seksissä paitsi. Mitä pitäisi tehdä? Surutyötä siihen liittyen, etten ehkä koskaan saa nauttia em. asioista seksissä? 35v nainen, 14v suhde, 2 lasta.

Tää on kumma juttu että mies ei halua tyydyttää omaa naistaan, itse ainakin (miehenä) yritän kaikin mahdollisin keinoin tyydyttää naiseni ja sitä toivon myös seksikumppaniltani. Suuseksi mielestäni kuuluu oleellisesti lemmen leikkeihin. Itse ainakin nautin suuseksistä todella paljon niin ottaa kuin antaakkin. Valitettavasti en usko että puhuminen auttaa kauheasti, tietysti voi kottaa, muuten sinulla on kolme vaihtoehtoa, joko tyydyt kohtaloosi, tai jätät sen ukon ( joka ei lasten kannalta välttämättä ole hyvä vaihtoehto jos suhde muuten toimii. Tai käyt vieraissa, kannattaa hommata joku vaki hoito josta molemmat tietävät mistä hommasta on kyse. Naiset löytävät seuraa aina.

AP:lle Toivotan antoisampaa uutta vuotta;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat