Kuinka moni maksaa kännykällä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Ei tartte tunnuslukuja muistaa tai lompakkoa alkaa kassalla kaivelemaan. Onko huonoja puolia?
Kommentit (26)
Hidasta, ja pitäähän se kännykkäkin kaivaa esille. Oletko varma että haluat ulkopuolisten pääsevän pankkitilillesi?
Tuo turvallisuus mietityttää, kellään tietoa mikä olisi ns. heikko lenkki?
Vierailija kirjoitti:
Hidasta, ja pitäähän se kännykkäkin kaivaa esille. Oletko varma että haluat ulkopuolisten pääsevän pankkitilillesi?
Pankkikorttia ja rahaako ei tarvitse kaivaa esille? Kukaan ei pääse pankkitililleni maksusovelluksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä minullekin.
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkikorttia ja rahaako ei tarvitse kaivaa esille? Kukaan ei pääse pankkitililleni maksusovelluksen kautta.
Nopeampi se pankkikortti on. Luotatko oikeasti noiden ulkomaisten jättien toimintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeampi se pankkikortti on. Luotatko oikeasti noiden ulkomaisten jättien toimintaan?
Luotan, koska en ole idiootti vaan tiedän, miten sovellus toimii.
En käytä kännykkä mihinkään pankkiasioihin.
Kännykässä on aika paljonkin pankki- ja raha-asioita. Jos ei olisi niin sujuisihan ne asiat ilmankin.
En ikinä, jokaisen kerran kun olen nähnyt ihmisen yrittävän maksaa kännykällä kassalla, tulee joku ongelma tai kone ei lue sitä luuria, ja jono kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, jokaisen kerran kun olen nähnyt ihmisen yrittävän maksaa kännykällä kassalla, tulee joku ongelma tai kone ei lue sitä luuria, ja jono kasvaa.
Minulla ei ole mitään ongelmia sen kanssa ikinä.
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä minullekin.
M59
Periaatteessa voisi telakoitua toisen vahvempilenkkisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maksaminen on nopeaa ja kätevää. Lounasedut ja kupongit on säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Mikä sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Mikä sovellus?
Google Wallet.
M59
Käytän ja ei siellä ole paljon rahaa. Nopeaa kuin mikä. Mulla kahden pankin kortit.
Erikseen on sitten mun ne the rahat. Säästötilillä muutama tonni.
Ost sitten ne mun rahat niin tulee lisää rahaa.
Millään ei voi olla kortti nopeampi. Ei kukaan viisas hilloa rahoja hoitotilille.
Kovasti täällä moni mölisee niistä tietoturvariskeistä. Vielä ei kukaan ole niitä tänne kertonut. Antaa tulla, sana on vapaa. Ja tästä aiheesta, ei sen vierestä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja ei siellä ole paljon rahaa. Nopeaa kuin mikä. Mulla kahden pankin kortit.
Erikseen on sitten mun ne the rahat. Säästötilillä muutama tonni.
Ost sitten ne mun rahat niin tulee lisää rahaa.
Millään ei voi olla kortti nopeampi. Ei kukaan viisas hilloa rahoja hoitotilille.
Jatkuu.
Se mitä mulla ei ole kännykässä niin on mobiilipankit vaan ne on kotona toisella laitteella. Tämä on se vaaran paikka. Osakkesäästötili ja päämiehen varat kun olen edunvalvoja.
En ole vielä lähtenyt tuohon. En halua olla liian riippuvainen kännykästä. Periaatteessahan sitä voi silloin olla liikkeellä ilman lompakkoa. Kesälle se voisi olla kätevää, mutta muulloin lompakko ja kortit on kuitenkin aina mukana. Eikä kännykkä kovin paljon kätevämpi ole, koska senkin avaamiseksi tarvitaan pinnikoodi vai toimiiko maksaminen vaikka kännykkä on lukittu? Ei kai sentään.
Eipä siinä mitään huonoja puolia ole.
M59