Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paneer-juusto: osaako joku tehdä?

Vierailija
21.11.2015 |

Olen joskus kokeillut, mutta en saanut onnistumaan. Litrasta maitoa tuli joku peukalonpään kokoinen knölli.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan oli saatu jo ratkaisu mutta jonkun piti tulla vielä perään vittuilemaan.

Hänellä on varmaankin se aika kuukaudesta. Tai keskivertoa suurempi tarve päteä.

Ap

Vierailija
22/23 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko etta jossain intialaisessa kylassa tehdaan juustoa laktoosittomasta kevytmaidosta? :D

Voi olla etta vesipuhvelin maidosta tuleekin se paras paneer ja limetitkin auringonlampimina juuri puusta poimittuna eika muovipullosta.

Onko joku tässä ketjusta sinusta kirjoittanut, että intialaisessa kylässä paneer tehtäisiin laktoosittomasta kevytmaidosta?

:D

Ap

You a little slow on the uptake?  Ei kirjoittanut mutta nakojaan oli kokeillut ja odottanut saavansa paneeria tehdyksi.

Ei, kyllä se hitaus on nyt siellä päässä. Mä en ole kokeillut laktoositonta maitoa, mutta kevytmaitoa olen, koska ohjeessa sanottiin niin. Mutta sä keksit ihan itse sen intialaisen kylän jne. Jos sulla ei ole mitään varsinaista annettavaa aiheelle, niin voithan lopettaa kommentoimisen vaikka tähän.

Ap

Voi ap, sen verran oli annettavaa etta ehdotin kokomaidon kayttoa. Ja kun olen asunut Intiassa niin voin lyoda vaikka vetoa etta  et Valion maidosta saa oikeanmakuista paneeria vaikka mita tekisit. Ei taida tosikon elama olla helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko etta jossain intialaisessa kylassa tehdaan juustoa laktoosittomasta kevytmaidosta? :D

Voi olla etta vesipuhvelin maidosta tuleekin se paras paneer ja limetitkin auringonlampimina juuri puusta poimittuna eika muovipullosta.

Onko joku tässä ketjusta sinusta kirjoittanut, että intialaisessa kylässä paneer tehtäisiin laktoosittomasta kevytmaidosta?

:D

Ap

You a little slow on the uptake?  Ei kirjoittanut mutta nakojaan oli kokeillut ja odottanut saavansa paneeria tehdyksi.

Ei, kyllä se hitaus on nyt siellä päässä. Mä en ole kokeillut laktoositonta maitoa, mutta kevytmaitoa olen, koska ohjeessa sanottiin niin. Mutta sä keksit ihan itse sen intialaisen kylän jne. Jos sulla ei ole mitään varsinaista annettavaa aiheelle, niin voithan lopettaa kommentoimisen vaikka tähän.

Ap

Voi ap, sen verran oli annettavaa etta ehdotin kokomaidon kayttoa. Ja kun olen asunut Intiassa niin voin lyoda vaikka vetoa etta  et Valion maidosta saa oikeanmakuista paneeria vaikka mita tekisit. Ei taida tosikon elama olla helppoa.

Sä voit kertoa, miltä tosikon elämä tuntuu, kun otat tämän asian niin tosissasi. Mä en ole päässyt maistamaan oikean makuista paneeria, kun myös Suomessa olevien intialaisten ja nepalilaisten ravintoloiden paneer tehdään Valion maidosta. Mutta mä en tässä avauksessani kysynytkään, että miten voisin tehdä samanlaista paneeria samanlaisin metodein kuin jossain kylässä Intiassa. Relaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi