"Jätin" hänet vaan nyt ex ei haluakaan enää takas :(

Vierailija

Tuntuupa oudolta että toinen ei ihan lyhyenkään eron jälkeen ole enää halukas palaamaan yhteen. Toisaalta jos hänellä on jo joku uusi, on se ollut katsottuna jo suhteemme aikana, eli hänhän on siis pettäjä :(((

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Niin voi käydä kun ero tulee. Ei se rakkaus kaikkea kestä. Mistä päättelet että ex on pettäjä? Yritittekö setviä ongelmanne ennen eroa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin voi käydä kun ero tulee. Ei se rakkaus kaikkea kestä. Mistä päättelet että ex on pettäjä? Yritittekö setviä ongelmanne ennen eroa?

Ei se ollut mikään oikea ero.

Vierailija

Sä jätit niinku leikisti ja toinen ei leikkinyt samaa leikkiä. Onpa tosikko.

Mitäpä jos jatkossa et olisi niin kokeileva ja leikkisä eron suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos joku vihaisena sanoisi minulle että erotaan vaikka ei tarkoita tosissaan niin ero siitä tulisi.

No tuollainen nokkiinsa ottaminen nyt pätee teinisuhteissa mutta aikuisten parisuhteisiin ei tuollainen käytös kuulu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta sait arvokkaan opetuksen, toisten tunteilla ei saa leikkiä. Joten ihan turhaa ei sinun leikkiminen ollut. :)

Ei ollut leikkimistä. Emme ole teinejä. Mielestäni monen vuoden suhde ei oikein voi kunnolla päättyä esimerkiksi neljässä päivässä, jos ei ole edes tavaroita vielä haettu pois toisen luota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vihaisena sanoisi minulle että erotaan vaikka ei tarkoita tosissaan niin ero siitä tulisi.

No tuollainen nokkiinsa ottaminen nyt pätee teinisuhteissa mutta aikuisten parisuhteisiin ei tuollainen käytös kuulu. 

Järkevien aikuisten parisuhteissa ei uhkailla erolla eikä nosteta eroa esille, ellei oikeasti haluta erota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aloitus on tietenkin trolli, mutta näin mullekin nainen kerran teki leikkieron ja samana iltana olin jo toisen naisen sängyssä. M32

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aloitus on tietenkin trolli, mutta näin mullekin nainen kerran teki leikkieron ja samana iltana olin jo toisen naisen sängyssä. M32

Miksi siis pidät aloitusta trollina?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat