"Jätin" hänet vaan nyt ex ei haluakaan enää takas :(
Tuntuupa oudolta että toinen ei ihan lyhyenkään eron jälkeen ole enää halukas palaamaan yhteen. Toisaalta jos hänellä on jo joku uusi, on se ollut katsottuna jo suhteemme aikana, eli hänhän on siis pettäjä :(((
Kommentit (28)
Niin voi käydä kun ero tulee. Ei se rakkaus kaikkea kestä. Mistä päättelet että ex on pettäjä? Yritittekö setviä ongelmanne ennen eroa?
Vierailija kirjoitti:
Niin voi käydä kun ero tulee. Ei se rakkaus kaikkea kestä. Mistä päättelet että ex on pettäjä? Yritittekö setviä ongelmanne ennen eroa?
Ei se ollut mikään oikea ero.
Sä jätit niinku leikisti ja toinen ei leikkinyt samaa leikkiä. Onpa tosikko.
Mitäpä jos jatkossa et olisi niin kokeileva ja leikkisä eron suhteen.
Jos joku vihaisena sanoisi minulle että erotaan vaikka ei tarkoita tosissaan niin ero siitä tulisi.
Mutta sait arvokkaan opetuksen, toisten tunteilla ei saa leikkiä. Joten ihan turhaa ei sinun leikkiminen ollut. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vihaisena sanoisi minulle että erotaan vaikka ei tarkoita tosissaan niin ero siitä tulisi.
No tuollainen nokkiinsa ottaminen nyt pätee teinisuhteissa mutta aikuisten parisuhteisiin ei tuollainen käytös kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sait arvokkaan opetuksen, toisten tunteilla ei saa leikkiä. Joten ihan turhaa ei sinun leikkiminen ollut. :)
Ei ollut leikkimistä. Emme ole teinejä. Mielestäni monen vuoden suhde ei oikein voi kunnolla päättyä esimerkiksi neljässä päivässä, jos ei ole edes tavaroita vielä haettu pois toisen luota.
Hanki apua epävakaaseen persoonallisuushäiriöösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuollainen nokkiinsa ottaminen nyt pätee teinisuhteissa mutta aikuisten parisuhteisiin ei tuollainen käytös kuulu.
Järkevien aikuisten parisuhteissa ei uhkailla erolla eikä nosteta eroa esille, ellei oikeasti haluta erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tietenkin trolli, mutta näin mullekin nainen kerran teki leikkieron ja samana iltana olin jo toisen naisen sängyssä. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tietenkin trolli, mutta näin mullekin nainen kerran teki leikkieron ja samana iltana olin jo toisen naisen sängyssä. M32
Miksi siis pidät aloitusta trollina?
Montako kertaa hän on ottanut takaisin? Eli montako kierrosta olet leikkinyt aiemmin?
En minäkään ap:n kaltaista idioottia ottaisi.
Aplodit exälle! Sait ansiosi mukaan!
Luin tän illalla ja palasin takaisin, kun muistin yhden jutun.
Enoni vaimo "jätti leikillään" enon joka riidan jälkeen. Pakkasi kamat, pinnasänkyä myöden ja ajoi taksilla äidin luo. Parin päivän päästä itkien soitti enoa hakemaan ja eno haki. Kunnes sitten yhtenä päivänä ei enää hakenutkaan.
Erohan siitä tuli ja enosta kusipää (ex-vaimon mielestä) Eno sanoi, ettei hänestä ollut tuohon leikkiin, kun se oli ihan jatkuvaa ja hän muutenkin sai olla kuin kusi sukassa ettei tulisi poikkipuolista sanaa. Kas kun se sanominen tuli niin rouva lähti ja "erosi".
Eli on näitä erolla leikkijöitä ollut ennenkin..
Ihan oikein.
Erolla tai muullakaan ei leikitä.
Tuskin sillä on uutta. On vaan saanu tarpeekseen. Se on oikein
Mun ekan avopuolison kanssa tuota tehtiin molemmat. Oltiin nuoria ja mä en tainnut olla suhteessa niin vakavissani, vaikka pari vuotta oltiinkin yhdessä.
Joka jumalan riidassa kihlasormukset lensi. Oli todella rasittavaa ja lapsellista.
Nykyisen mieheni kanssa menin kihloihin 21 vuotiaana eikä ole tullut kertaakaan mieleen heittää sormusta, nykyään vihki, pois riidan yhteydessä.
Mä sanoisin, että hyvin lapselliset, omituista valtaa käyttävät ja ei tosissaan yhdessä olevat leikkieroavat.
Ja tollastko sä kelailet yksin, jurrissa?