Oletko ikinä varastanut kaupasta?
Minä myönnän että olen. Varastin kaljaa kaupasta kun rahat oli loppu ja jostain piti saada juotavaa. En ole ikinä varkauksista kiinni jäänyt. Entäs te muut?
Kommentit (28)
En ole.
Olin jotain 5v, kun "varastin" naapurin tytöltä nuken tukkapannan. Sellaisen kumilenkin, johon oli kiinnitetty pieni huopakukka. Isä pakotti viemään takaisin ja se oli niin noloa, että varastelut jäivät siihen.
Olen, joskus teininä. Muutaman kerran pieniä tupakka-askeja, pari korua ja hiuspinniä ja siinä se rosvoilu taitaa ollakin.
Ala-aste ikäisenä karkkia. Jäin kotona kiinni varastuksesta ja samantien kuljetettiin takaisin kauppaan pyytämään kauppiaalta anteeksi ja vanhemmat maksoivat karkin hinnan. Nöyräksi veti enkä ole tuon kerran jälkeen edes miettinyt kaupasta varastamista
Ei antas omatunto myöden varastaa eli en. Olen rehellisyyden perikuva.477
En koskaan, kerran lapsena käteni oli ojentautumassa kohti lennokkia jonka halusin kovasti, mutta koska rahaa ei ollut niin teki mieli varastaa. Joku käsittämätön voima kuitenkin esti minua.
Pienenä karkkia pari kertaa enkä jäänyt kiinnikään. Mutta jäi syyllinen tunne siitäkin joten loppui lyhyeen. Tosin jos kokkarit jatkaa nykylinjaansa niin parin vuoden sisällä lienen varastamassa jo ruokaa enkä taatusti tunne siitä syyllisyyttä. Täytynee oikein suunnitella kunnon keikkoja muiden nälkäisten kanssa? Strategiaa on jo porukassa mietitty.
M58
Lapsena karkkia. Aikuisiällä kerran vahingossa lämpömittarin. Oli ostoskärryssä pari pellettisäkkiä joista kassa luki käsiskannerilla viivakoodin, enkä siis nostanut niitä kärrystä pois. Vasta autolla huomasin, että lämpömittari oli unohtunut niiden alle. En jaksanut lähteä takaisin kauppaan vaan pidin rikoshyödyn itse.
En ole varastanut/näpistellyt lapsena enkä teininä. Nyt aikuisiällä olen varastanut kosmetiikkaa, ravinne-aineita, koruja, vaatteita ja kenkiä. Yhden "ryöstöretken" saldo oli yleensä tavaraa muutaman satasen edestä.
Noh kyllä vanha koira voi oppia uusia temppuja, en ole varastanut mitään puoleentoista vuoteen