Nyt avautui viinipullo eli kysymyksiä pinoon.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot? Miksi sinun on noin paha olla?
Ei ap, mutta minä voin juoda joka säällä ja varsinkin silloin on mukava juoda muutama lasi, kun on hyvät fiilikset. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma, että tällä palstalla leimataan heti alkoholistiksi, jos viikonloppuna nautit alkoholia. Oli määrä mikä tahansa. Ja sitten ollaan jo lasua tekemässä, vaikka tässäkin tapauksessa ap ilmoitti, että lapsi ei tänään ole kotona ollenkaan. :D
- ei ap.
Sä voisit opetella tunnistamaan provon :) Niitä on aika paljon täällä AV:lla. Huvikseen kirjoittelevat provosoivia tekstejä, nähdäkseen millaisia kommentteja niihin saavat. Haluavat ärsyttää ihmisiä. Vaikka tod. näk. ovat ihan toista mieltä asioista. Niihin ei kannata vastata mitään, koska silloin ne jatkavat provosointia ja myös muut saattavat osallistua provoiluun huomatessaan, että sillä saa huomiota.
Näinhän se kyllä on :D Itse en ole vielä pitkään palstalla pyörinyt niin tämä on pistänyt silmään. Huvittaa kun aina pitää jonkun mielestä lähteä tekemään rikosilmoitusta tai lasua :D
-30
Vierailija kirjoitti:
Lesboilisitko rahasta, jos mies katselisi vierestä?
Jeb! Humalassa! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
75B ap
Nyt avautui toinen pullo. En Kero nimeäni tietenkää ei oo tusina nimi kuitenkaan. Ja haluan seksiä. Nyt! Ap
Kaikille tiedoksi saan jossain vaiheessa mies seuraa ;D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
75B ap
Tarkoitin sitä viinilasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
75B ap
Tarkoitin sitä viinilasia.
Tätä en tiedä. Lisää kysyttävää? Ap
Voi kestää jonkun aikaa, että saan mies seuraa. Toivottavasti en nukahda sitä ennen. Joten pitäkää mut hereillä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot? Miksi sinun on noin paha olla?
Kaikkea tapahtunut on. Ap
Isoin kyrpäkoko mikä on persereikääsi uppoutunut?
Porvoon tuumia, toivoo poika 17v.
Vierailija kirjoitti:
Isoin kyrpäkoko mikä on persereikääsi uppoutunut?
Olen peppuneitsyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku vakimies, vai?
No joo. Tapaillaan. Nähtiin viimeks eilen, selvinpäin. Ap
Nyt taitaa loppua tämä "huvi". Kiitos ja näkemiin ;) ap
Kerro nimesi? :D Onkos se tarpeeksi henkilökohtainen?