Nyt avautui viinipullo eli kysymyksiä pinoon.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Montako lasia olet jo juonut? Aiotko olla koko illan AV:lla?
Mulla mennyt 1 kalja ja nyt on toinen kossu-appelsiinimehulasi menossa.
En ole pysynyt laskuissa. Mutta kohta pullo on loppu ja olen tosissani yrittänyt juoda hitaasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää kysymyksiä!
Myös henk. koht. sopii. ApKysellään sitten kun oot enemmän känässä ;D
Tämä on nyt sillä rajalla että pystyn kirjoittamaan selkeästi. Eli nyt niitä kysymyksiä kiitos :) ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaako kännissä panettaa, ap?
Haluan panna kännissä koko ajan :D ap
Täällä olisi yksi iskemätön punkkupullo jotain Cabernet Sauvignonia. Pitäisiköhän korkata palstaseuran iloksi?
Oletko hakenut apua alkoholismiin?
Onko lapsestasi tehty vielä lasua, olisi aika. Jos minä saisin päättää, lapsi huostaan ja alkoholisti äiti (=sinä) lyijypallo jalassa mereen.
Miksi juot? Miksi sinun on noin paha olla?
Oliko sinun vaikea olla juomatta raskausaikana? Harjoittelitko sitä ennen raskautta? Olen itse jo pidemmän aikaa miettinyt onko musta siihen. Olin kerran kuukauden juomatta ja se oli kyllä todella rankkaa. Jaksan töissä kun tiedän, että voin palkita itseni viinipullolla perjantaina tai parilla siiderillä keskellä viikkoa. Juon silti vain suositusten mukaisesti, olen kuitenkin riippuvainen ainakin henkisesti. n26
Se on kyllä kumma, että tällä palstalla leimataan heti alkoholistiksi, jos viikonloppuna nautit alkoholia. Oli määrä mikä tahansa. Ja sitten ollaan jo lasua tekemässä, vaikka tässäkin tapauksessa ap ilmoitti, että lapsi ei tänään ole kotona ollenkaan. :D
- ei ap.
Mihin hävisit ap? Tarvitsen juttuseuraa kun itsellä aukesi valkkaripullo just ;)
Vierailija kirjoitti:
Mihin hävisit ap? Tarvitsen juttuseuraa kun itsellä aukesi valkkaripullo just ;)
Se joi tunnissa pullon, voi olla että väsyttää ;)
Vierailija kirjoitti:
Sammui? :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinun vaikea olla juomatta raskausaikana? Harjoittelitko sitä ennen raskautta? Olen itse jo pidemmän aikaa miettinyt onko musta siihen. Olin kerran kuukauden juomatta ja se oli kyllä todella rankkaa. Jaksan töissä kun tiedän, että voin palkita itseni viinipullolla perjantaina tai parilla siiderillä keskellä viikkoa. Juon silti vain suositusten mukaisesti, olen kuitenkin riippuvainen ainakin henkisesti. n26
Alussa vaikeaa mutta pahoinvointi auttoi siihen. En harjoitellut. Ap
Kai on sentään väkevää viiniä eikä mitään mietoa litkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammui? :D
Olen täällä teitä varten. Juttelin vain ystäväni kanssa puhelimessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma, että tällä palstalla leimataan heti alkoholistiksi, jos viikonloppuna nautit alkoholia. Oli määrä mikä tahansa. Ja sitten ollaan jo lasua tekemässä, vaikka tässäkin tapauksessa ap ilmoitti, että lapsi ei tänään ole kotona ollenkaan. :D
- ei ap.
Sä voisit opetella tunnistamaan provon :) Niitä on aika paljon täällä AV:lla. Huvikseen kirjoittelevat provosoivia tekstejä, nähdäkseen millaisia kommentteja niihin saavat. Haluavat ärsyttää ihmisiä. Vaikka tod. näk. ovat ihan toista mieltä asioista. Niihin ei kannata vastata mitään, koska silloin ne jatkavat provosointia ja myös muut saattavat osallistua provoiluun huomatessaan, että sillä saa huomiota.
Lesboilisitko rahasta, jos mies katselisi vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joi tunnissa pullon, voi olla että väsyttää ;)
Ei muuten väsytä koskaan rakkaat ystävät :) ap
Alkaako kännissä panettaa, ap?