Olenaina "humalassa" kiinalaisen ravintolan jälkeen.
Olen kuin nousuhumalassa pari tuntia joka kerta sen jälkeen kun olen syönyt kiinalaisessa ravintolassa. Miksi?
Kommentit (84)
On voisi esim. ajaa autoa pariin tuntiin, olo on niin humalainen. Mitä ihmettä ne laittaa ruokaan, vai onko minulla joku piilevä sairaus tietämättäni, esim. diabetes? Kun itse laitan ruokaa, niin sellaista "humalaista" oloa ei tule.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Natriumglutamaatti?
Kappas, foliohattu!
mä tulen humalaan jos syön paljon kalaa, en tiedä onko se joku allergia vai mitä...
Vierailija kirjoitti:
Syöt ittes tyrmään :D
Tuota minä itsekkin epäilin aluksi, mutta olen pienentänyt annoksia, mutta siitä huolimatta tulee samat oireet.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
mä tulen humalaan jos syön paljon kalaa, en tiedä onko se joku allergia vai mitä...
varsinkin, jos kyseessä on kuha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natriumglutamaatti?
Kappas, foliohattu!
Kappas, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt ittes tyrmään :D
Tuota minä itsekkin epäilin aluksi, mutta olen pienentänyt annoksia, mutta siitä huolimatta tulee samat oireet.
Ap.
Mun mielestä ruokailukokemus on niin täydellisen hyvä, että jo pelkästään siitä humaltuu.
Mulla ap sama. Miettiny kans mistä voi johtua. Mitähän ne laittaa ruokaan? Natriumglutamaatti vois olla yksi selitys. Varsinkin thaimaalaiset laittaa sitä joka ruokaan ihan surutta :(.
Mä tulen "humalaan" paikoissa jossa on hometta. Että kokeilepas onko takeawayllä sama vaikutus kuin ravintolassa syöden.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ap sama. Miettiny kans mistä voi johtua. Mitähän ne laittaa ruokaan? Natriumglutamaatti vois olla yksi selitys. Varsinkin thaimaalaiset laittaa sitä joka ruokaan ihan surutta :(.
Kuule, josko seuraavalla kerralla kysäiset tarjoilijalta asiasta.
Olet taidannut hyödyntää ravintolan A-oikeuksia?
Mies syö paljon isomman annoksen mutta ei tule siitä "humalaan" ja tykkää todella käydä kiinalaisessa syömässä. Minun oireet on horjahtelu, pää on pyörällä ja en näe enää tarkasti, vaan kaikki huojuu ja heiluu, ei mitään asiaa auton rattiin ja tämä kestää n. kaksi tuntia.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, josko seuraavalla kerralla kysäiset tarjoilijalta asiasta.
Tottakai voin kysyä. Sukulaiseni vaan on thaimaalainen kokki, joka on pyörittänyt omaa ravintolaa. Käyttää msg:tä ihan älyttömästi ja kaikki ruokaohjeet, jotka häneltä sain, sisältää msg:tä (merkitty yhdeksi mausteeksi). Kuulemma yleinen tapa Aasiassa. Samaa kertoi Kiinasta vieraileva tuttu.
Voisiko jokin mauste laukaista migreenikohtauksen?
Ruoka on niin taivaallisen hyvää.