Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenaina "humalassa" kiinalaisen ravintolan jälkeen.

Vierailija

Olen kuin nousuhumalassa pari tuntia joka kerta sen jälkeen kun olen syönyt kiinalaisessa ravintolassa. Miksi?

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

On voisi esim. ajaa autoa pariin tuntiin, olo on niin humalainen. Mitä ihmettä ne laittaa ruokaan, vai onko minulla joku piilevä sairaus tietämättäni, esim. diabetes? Kun itse laitan ruokaa, niin sellaista "humalaista" oloa ei tule.

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syöt ittes tyrmään :D

Tuota minä itsekkin epäilin aluksi, mutta olen pienentänyt annoksia, mutta siitä huolimatta tulee samat oireet.

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mä tulen humalaan jos syön paljon kalaa, en tiedä onko se joku allergia vai mitä...
varsinkin, jos kyseessä on kuha

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt ittes tyrmään :D

Tuota minä itsekkin epäilin aluksi, mutta olen pienentänyt annoksia, mutta siitä huolimatta tulee samat oireet.

Ap.

Mun mielestä ruokailukokemus on niin täydellisen hyvä, että jo pelkästään siitä humaltuu.

Vierailija

Mulla ap sama. Miettiny kans mistä voi johtua. Mitähän ne laittaa ruokaan? Natriumglutamaatti vois olla yksi selitys. Varsinkin thaimaalaiset laittaa sitä joka ruokaan ihan surutta :(.

Vierailija

Mä tulen "humalaan" paikoissa jossa on hometta. Että kokeilepas onko takeawayllä sama vaikutus kuin ravintolassa syöden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ap sama. Miettiny kans mistä voi johtua. Mitähän ne laittaa ruokaan? Natriumglutamaatti vois olla yksi selitys. Varsinkin thaimaalaiset laittaa sitä joka ruokaan ihan surutta :(.
Kuule, josko seuraavalla kerralla kysäiset tarjoilijalta asiasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat