Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset te ette pärjää ilman miehiä!

Vierailija

Te naiset aina jaksatte väittää että ette tarvitse miehiä mihinkään. Mutta olette tässäkin asiassa väärässä. Kuka teitä on suojelemassa ja puolustumassa kun sota syttyy? Niin me miehet puolustamme ja suojelemme teitä naisia ja lapsia joten vähän kunnioitusta nyt. Kun ei teistä naisista ole sotimaan kun naiselle jo maailmanloppu on kun kynsi katkeaa. Te naiset olette siis meistä miehistä ja piste.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sodat aloittaa, ketkäs ne siellä ampuvat toisiaan ja raiskaavat siviilejä? Niinpä, miehet.

Niin. me miehethän aletaan raiskaamaan heti kun vaan tulee mahdollisuus ja tappamaan jne.... :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sodat aloittaa, ketkäs ne siellä ampuvat toisiaan ja raiskaavat siviilejä? Niinpä, miehet.

Ole hiljaa miesvihaaja tai en puolusta sinua sodassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa miesvihaaja tai en puolusta sinua sodassa.

Osaan kyllä puolustaa itseäni ja lapsiani. Joten siinäpä olet puolustamatta.

Vierailija

Minusta olisi ihan sama ollaanko esim. Venäjän tai Suomen vallan alla, ja olen sitä mieltä että on ihan turha tappaa ihmisiä siksi että säilytettäisiin joku typerä itsenäisyys. Joten en arvosta pätkääkään tätä sotimisjuttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että suomen fasistivaltiossa on edelleen käytössä mieesten yksilön vapautta ja ihmisoikeuksia rikkova orja-armeija, ei tarkoita sitä, että armeijaan orjuutetut miehet haluavat lähteä sotimaan tai edes kannattavat sotimista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se, että suomen fasistivaltiossa on edelleen käytössä mieesten yksilön vapautta ja ihmisoikeuksia rikkova orja-armeija, ei tarkoita sitä, että armeijaan orjuutetut miehet haluavat lähteä sotimaan tai edes kannattavat sotimista.

Siksi kannatankin kaikille pakollista armeijaa.
T. Feministi

Vierailija

Rankkaa olla mies, jos luulee että vain silloin on tarpeellinen kun on sota. Mies tekee itsensä tarpeelliseksi olemalla hyvä isä, jalkapallovalmentaja, naisensa tuki perheessä jne. Miksi itseäsi noin väheksyt?

Vierailija

Olet oikeassa:( En pärjää ilmanmiestä, nyyh. Olen liian heikkona miehiseen lihaan ja täysin pilluni vietävissä. Siis parisuhteessa. Puolustamaan en miestä tarvitse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ollaanko siellä vapaaehtoisesti vai pakolla mutta miehet ne siellä silti toisiaan ampuvat, raiskaavat siviilejä jne.  Ja suurin osa sodista aloitetaan miesten toimesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rankkaa olla mies, jos luulee että vain silloin on tarpeellinen kun on sota. Mies tekee itsensä tarpeelliseksi olemalla hyvä isä, jalkapallovalmentaja, naisensa tuki perheessä jne. Miksi itseäsi noin väheksyt?

Mies tekee itsensä tarpeelliseksi rakastaessaan minua, kaikesta muusta minä selviydyn itse. Minusta listasi vaikuttaa vähän nynneröltä. Siis nynnerönainen tarvitsee miestä noihin. Ja rakkautta ilmankin voi elää, joten minä en tarvitse miestä sinänsä mihinkään. Mutta mies on minusta silti kiva rakastaessaan minua, joten minulla on kyllä mies. Mutta ei tekemään itseään tarpeelliseksi millään tuommoisilla teoilla, riittää kunhan rakastaa minua. Ja mieheni rakastaakin.

Vierailija

Just just.Miehet ei tule toimeen ilman naisia!Seksi?puuro?puhtaat kalsarit?hoito?

Älä pentu pilkkaa lottia! Kaikki kunnia heille!"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat