Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset te ette pärjää ilman miehiä!

Vierailija
20.11.2015 |

Te naiset aina jaksatte väittää että ette tarvitse miehiä mihinkään. Mutta olette tässäkin asiassa väärässä. Kuka teitä on suojelemassa ja puolustumassa kun sota syttyy? Niin me miehet puolustamme ja suojelemme teitä naisia ja lapsia joten vähän kunnioitusta nyt. Kun ei teistä naisista ole sotimaan kun naiselle jo maailmanloppu on kun kynsi katkeaa. Te naiset olette siis meistä miehistä ja piste.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ne sodat aloittaa, ketkäs ne siellä ampuvat toisiaan ja raiskaavat siviilejä? Niinpä, miehet.

Vierailija
2/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne sodat aloittaa, ketkäs ne siellä ampuvat toisiaan ja raiskaavat siviilejä? Niinpä, miehet.

Niin. me miehethän aletaan raiskaamaan heti kun vaan tulee mahdollisuus ja tappamaan jne.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa miesvihaaja tai en puolusta sinua sodassa.

Vierailija
4/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa miesvihaaja tai en puolusta sinua sodassa.

Osaan kyllä puolustaa itseäni ja lapsiani. Joten siinäpä olet puolustamatta.

Vierailija
5/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hai

- Kurt Wonnegut

Vierailija
6/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan sama ollaanko esim. Venäjän tai Suomen vallan alla, ja olen sitä mieltä että on ihan turha tappaa ihmisiä siksi että säilytettäisiin joku typerä itsenäisyys. Joten en arvosta pätkääkään tätä sotimisjuttua.

Vierailija
7/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on lyhyet kynnet?

Vierailija
8/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että suomen fasistivaltiossa on edelleen käytössä mieesten yksilön vapautta ja ihmisoikeuksia rikkova orja-armeija, ei tarkoita sitä, että armeijaan orjuutetut miehet haluavat lähteä sotimaan tai edes kannattavat sotimista.

Vierailija
9/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että suomen fasistivaltiossa on edelleen käytössä mieesten yksilön vapautta ja ihmisoikeuksia rikkova orja-armeija, ei tarkoita sitä, että armeijaan orjuutetut miehet haluavat lähteä sotimaan tai edes kannattavat sotimista.

Siksi kannatankin kaikille pakollista armeijaa.

T. Feministi

Vierailija
10/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa olla mies, jos luulee että vain silloin on tarpeellinen kun on sota. Mies tekee itsensä tarpeelliseksi olemalla hyvä isä, jalkapallovalmentaja, naisensa tuki perheessä jne. Miksi itseäsi noin väheksyt?

Vierailija
11/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa:( En pärjää ilmanmiestä, nyyh. Olen liian heikkona miehiseen lihaan ja täysin pilluni vietävissä. Siis parisuhteessa. Puolustamaan en miestä tarvitse.

Vierailija
12/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ollaanko siellä vapaaehtoisesti vai pakolla mutta miehet ne siellä silti toisiaan ampuvat, raiskaavat siviilejä jne.  Ja suurin osa sodista aloitetaan miesten toimesta.

Vierailija
13/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa olla mies, jos luulee että vain silloin on tarpeellinen kun on sota. Mies tekee itsensä tarpeelliseksi olemalla hyvä isä, jalkapallovalmentaja, naisensa tuki perheessä jne. Miksi itseäsi noin väheksyt?

Mies tekee itsensä tarpeelliseksi rakastaessaan minua, kaikesta muusta minä selviydyn itse. Minusta listasi vaikuttaa vähän nynneröltä. Siis nynnerönainen tarvitsee miestä noihin. Ja rakkautta ilmankin voi elää, joten minä en tarvitse miestä sinänsä mihinkään. Mutta mies on minusta silti kiva rakastaessaan minua, joten minulla on kyllä mies. Mutta ei tekemään itseään tarpeelliseksi millään tuommoisilla teoilla, riittää kunhan rakastaa minua. Ja mieheni rakastaakin.

Vierailija
14/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen pasifisti

2. Sotilaat murhaa

3. Lähden pakoon

4. Nimeä joku naisen aloittama sota

5. Typerys olet!

Vierailija
15/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just.Miehet ei tule toimeen ilman naisia!Seksi?puuro?puhtaat kalsarit?hoito?

Älä pentu pilkkaa lottia! Kaikki kunnia heille!"

Vierailija
16/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En tarvitse miestä suojelemaan itseäni, pystyn siihen itsekin.

2. Olen käynyt armeijan, joten sodan syttyessä puolustan maatani.

3. Olen ammatiltani putkimies, joten kynnen katkeaminen ei haittaa.

Vierailija
17/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin, mutta sinähän et kuulukaan niihin, jotka syyllistävät pakolaismiehiä, jotka eivät jää puolustamaan kotimaataan vaan tulevat Suomeen.

Vai mitä?

Vierailija
18/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena tarvitsen kyllä miestä (esim. läheisyys, seksi) ja olo on turvallisempi kun on kulta vierellä. Siinä mielessä olet ihan oikeassa. Sodat on kuitenkin  yleensä miesten aiheuttamia.

Vierailija
19/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin, mutta sinähän et kuulukaan niihin, jotka syyllistävät pakolaismiehiä, jotka eivät jää puolustamaan kotimaataan vaan tulevat Suomeen.

Vai mitä?

En tietenkään. Miksi jäädä tapattamaan itsensä valtaeliitin etujen takia?

Vierailija
20/44 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet nyt yhtäkkiä poistuisivat maapallolta, voisi hetken olla pieni kaaos. Samoin jos naiset yhtäkkiä katoaisivat. Mutta sen jälkeen rupeaisivat asiat vähitellen sujumaan ja sujuisivat ihan hyvin siihen asti, kun ihminen kuolisi sukupuuttoon.