Naiset te ette pärjää ilman miehiä!
Te naiset aina jaksatte väittää että ette tarvitse miehiä mihinkään. Mutta olette tässäkin asiassa väärässä. Kuka teitä on suojelemassa ja puolustumassa kun sota syttyy? Niin me miehet puolustamme ja suojelemme teitä naisia ja lapsia joten vähän kunnioitusta nyt. Kun ei teistä naisista ole sotimaan kun naiselle jo maailmanloppu on kun kynsi katkeaa. Te naiset olette siis meistä miehistä ja piste.
Kommentit (44)
Mä en pärjäisi, enkä haluaisikaan pärjätä ilman mun ihanaa täydellistä miestäni <3
Vierailija kirjoitti:
Mä en pärjäisi, enkä haluaisikaan pärjätä ilman mun ihanaa täydellistä miestäni <3
Sama täällä. En ymmärrä niitä kylmäkiskoisia feministejä jotka vihaavat miehiä eivätkä halua parisuhdetta. Mulle parisuhde on elämän tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset aina jaksatte väittää että ette tarvitse miehiä mihinkään. Mutta olette tässäkin asiassa väärässä. Kuka teitä on suojelemassa ja puolustumassa kun sota syttyy? Niin me miehet puolustamme ja suojelemme teitä naisia ja lapsia joten vähän kunnioitusta nyt. Kun ei teistä naisista ole sotimaan kun naiselle jo maailmanloppu on kun kynsi katkeaa. Te naiset olette siis meistä miehistä ja piste.
Hahhah, anna ase ja mä olen etulinjassa. Ja teen sen oikein mielelläni.
Kyllä ne sodan jälkeiset lähtökohdat olivat huonommat Saksassa, jossa ei montaa tönöä ollut pystyssä sodan loputtua. Kumpikin - saksa ja suomi - rakennettiin jenkkien toimesta Marshallin doctriinilla.
Yhtenäinen Saksa maksaa vieläkin hintaa siitä, että itä-Saksa oli neuvostoliiton vaikutuspiirissä.