Ilmoittaisinko prepaid-liittymällä yhdelle naiselle, että miehensä pettää?
Tiedän naisen ja hän on aivan tietämätön miehensä seikkailuista.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin tietää, sais munaton ukko jalan kuvan perseeseen ja lapset mukaan. Olis uusioperhe heti valmis!
Olisiko sinulle se ja sama ilmoittaisiko joku asiasta sinulle nimettömänä vai kasvotusten? Minusta varmasti tuntuisi kamalalta, koska en toivo puolisoni pettävän, mutta parempi olisi, että minusta huolissaaan olemista esittävä kertoisi asiasta suoraan, eikä nimettömänä. Nimettömän ilmoituksen tulkitsisin pahantahtoiseksi, ei minusta huolehtivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin tietää, sais munaton ukko jalan kuvan perseeseen ja lapset mukaan. Olis uusioperhe heti valmis!
Olisiko sinulle se ja sama ilmoittaisiko joku asiasta sinulle nimettömänä vai kasvotusten? Minusta varmasti tuntuisi kamalalta, koska en toivo puolisoni pettävän, mutta parempi olisi, että minusta huolissaaan olemista esittävä kertoisi asiasta suoraan, eikä nimettömänä. Nimettömän ilmoituksen tulkitsisin pahantahtoiseksi, ei minusta huolehtivaksi.
Ihan sama miten ilmoitettais! Jos on vaan oikeaa faktaa lyödä pöytään. En mä ajattele kuka musta huolehtii :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten ilmoitettais! Jos on vaan oikeaa faktaa lyödä pöytään. En mä ajattele kuka musta huolehtii :O
Ok. Minä en vaan ymmärrä, miksi olisi valmis sotkeutumaan toisten asioihin, muttei uskalla sanoa sitä naamatusten, pidän sitä raukkamaisena.
Mä kyllä ymmärtäisin (ja olisin kiitollinen tiedosta), jos joku ulkopuolinen ilmoittaisi mieluummin nimettömänä kuin omilla kasvoillaan. Hänhän kantaa siinä niin paljon vastuuta kuin on valmis. Parempi nimetönkin ilmoitus kuin ei ilmoitusta ollenkaan. Olennaista vinkissä olisi riittävät tiedot, että voi luottaa viestin sisältöön. Kuten sen kolmannen osapuolen henkilöys tai ajat, jolloin mies on käynyt vieraissa.
Mä tiedän monta mistä jotka pettävät puolisoitaan. En puutu enkä ilmoittele vaimokkeille. Ei tulis mieleenkään, ei vaan kuulu mun tehtäviin joten miks hämmentäisin soppaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärtäisin (ja olisin kiitollinen tiedosta), jos joku ulkopuolinen ilmoittaisi mieluummin nimettömänä kuin omilla kasvoillaan. Hänhän kantaa siinä niin paljon vastuuta kuin on valmis. Parempi nimetönkin ilmoitus kuin ei ilmoitusta ollenkaan. Olennaista vinkissä olisi riittävät tiedot, että voi luottaa viestin sisältöön. Kuten sen kolmannen osapuolen henkilöys tai ajat, jolloin mies on käynyt vieraissa.
Näin erilaisia me olemme. Minä nimittäin miettisin, kuka tiedon takana on ja miksi hän ei kertonut kasvotusten tai muuten omana itsenään. Että onko taustalla vilpitön huoli minusta, halu näpäyttää joko minua tai miestä, tai yritys saada meidät eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin erilaisia me olemme. Minä nimittäin miettisin, kuka tiedon takana on ja miksi hän ei kertonut kasvotusten tai muuten omana itsenään. Että onko taustalla vilpitön huoli minusta, halu näpäyttää joko minua tai miestä, tai yritys saada meidät eroamaan.
Miksi kukaan haluaisi saada teitä eroamaan? Oikeastaanhan ilmoituksen motiivilla ei ole edes väliä, sillä uskollinen ja rehellinen mies pystyisi kyllä tuollaiset väitteet kumoamaan ja tekemään selkoa menemisistään uskottavalla tavalla.
Minusta tuollaisen tuntemattoman motiiveja epäilevän suhtautumisen taustalla on ajatus siitä, että mies on jonkinlainen saalis, josta kilpaillaan muiden naisten kanssa niin, ettei keskinäistä naisten välistä luottamusta voi olla. Ilmoituksen motiiviin takertuminen on tavallaan pakoa tosiasioiden ääreltä. Ulkopuolisten motiiveilla ei oikeasti ole merkitystä, vaan sillä parisuhteella. Onko se kunnossa vai ei - voiko toiseen luottaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän monta mistä jotka pettävät puolisoitaan. En puutu enkä ilmoittele vaimokkeille. Ei tulis mieleenkään, ei vaan kuulu mun tehtäviin joten miks hämmentäisin soppaa?
Muista sitten kun oman ukkosi saat kiinni ja koko muu kylä on sen jo tienny puoli vuotta! Että olipa mukava kun ei kukaan ilmoittanut ;)
Ai pettämisestä pitää ilmoittaa?
Entä kaikesta muustakin? Masa oli siellä, Peran näin tuolla. Kake oli mäkkärissä, eikö sen pitänyt laihduttaa? Tane oli töiden jälkeen työkavereiden kanssa kaljalla, tiesitkö siitä?
No kai tällaisia on, jotka vie jokaisen tiedon eteenpäin vaimolle.
Itse en ole ottanut tehtäväkseni vahtia muiden liittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten kun oman ukkosi saat kiinni ja koko muu kylä on sen jo tienny puoli vuotta! Että olipa mukava kun ei kukaan ilmoittanut ;)
Ihanaa, etten asu missään kylässä. Sinun kyläsi näen sieluni silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, asun pks ;) Mutta täälläkin jutut kiertää:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, asun pks ;) Mutta täälläkin jutut kiertää:D
Pks on täynnä kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi saada teitä eroamaan? Oikeastaanhan ilmoituksen motiivilla ei ole edes väliä, sillä uskollinen ja rehellinen mies pystyisi kyllä tuollaiset väitteet kumoamaan ja tekemään selkoa menemisistään uskottavalla tavalla.
Minusta tuollaisen tuntemattoman motiiveja epäilevän suhtautumisen taustalla on ajatus siitä, että mies on jonkinlainen saalis, josta kilpaillaan muiden naisten kanssa niin, ettei keskinäistä naisten välistä luottamusta voi olla. Ilmoituksen motiiviin takertuminen on tavallaan pakoa tosiasioiden ääreltä. Ulkopuolisten motiiveilla ei oikeasti ole merkitystä, vaan sillä parisuhteella. Onko se kunnossa vai ei - voiko toiseen luottaa vai ei.
Yksi joka saattaisi haluta eroa on se kolmas osapuoli. Saattaa esimerkiksi ajatella, että kun mies ei saa eroa aikaiseksi, niin hän vähän nopeuttaa asioita. Minusta ilmoituksen motiivilla on sikäli merkitystä, että onko ilmoittaja pahantahtoinen vai haluaako hän hyvää.
En ikinä menisi kertomaan ja rikkomaan toisen perhettä!
Mieshän saattaa pian itse tajuta virheensä ja lopettaa sivusuhteen. Tuo pariskunta saattaa päästä yli kriisistään ja olla kohta taas onnellisia yhdessä. Mitä tuollaisella kertomisella voittaa? Ei yhtään mitään.
Mitä ehkä voisin harkita on että kertoisin tuolle miehelle, että tiedän hänen sivusuhteestaan. Jos jollekin on pakko kertoa.
Miksi prepaidillä? Jos tollasen asian kertoo niin kyllä sulla pitää olla pokkaa kertoa nimesikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi joka saattaisi haluta eroa on se kolmas osapuoli. Saattaa esimerkiksi ajatella, että kun mies ei saa eroa aikaiseksi, niin hän vähän nopeuttaa asioita. Minusta ilmoituksen motiivilla on sikäli merkitystä, että onko ilmoittaja pahantahtoinen vai haluaako hän hyvää.
Juuri tuota ajattelumaailmaa tarkoitin, mitä nyt edustat keskittymällä ilmoittajan motiiviin.
Siis meillä olisi kaksi tyhmää, epäluuloista naista taistelemassa pettävästä persereiästä. Helvetin hienon kuuloista :)
Toistan: motiivilla ei ole väliä. Jos joku on niin tyhmä, että olisi valmis yrittämään suhdetta pettäjän kanssa, niin onnea vaan. Ja jos joku on niin tyhmä, että torjuu anonyymit ilmoitukset perusteella että joku tuntematon vain haluaa minulle ja parisuhteelleni pahaa, niin kovasti onnea vaan sinnekin. Ei olla silloin perusasioiden äärellä, eli siinä, voiko mieheen luottaa. Sitä kysymystä näillä kissatappeluilla ja vainoharhaisilla epäilyillä paetaan.
Haluaisin tietää, jos minua petettäisiin. Ilmoita.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä rikkoo perheen, ei se joka pettämisestä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä rikkoo perheen, ei se joka pettämisestä kertoo.
Lue se kommenttini kokonaan.