Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas täällä tänään taas kaikki hyvällä tuulella ja ystävällisiä toisilleen

Vierailija

Pari ketjua tässä iltapäivällä olen lukaissut ja onpas taas jotenkin negatiivista ja ilkeää väkeä paikalla.

Ja aiheet nyt kuitenkin olivat sellaisia, joista ei kenenkään pitäisi ihan hirvittävästi loukkaantua. Tai ainakin kuvittelen, että aika neutraalisti, asiallisesti tai jopa kohteliaasti voisi keskustelun aloittajan aiheeseen vastata.

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua vaan kaikille!

Kommentit (9)

Vierailija

Eli siis ei mitään uutta? :D Harvemmin törmää kovin ystävällismielisiin ketjuihin mutta mitäs pienistä. Sitä se on kun pipo kiristää yhdellä jos toisella, ja kaikki pitää ottaa aina niin henkilökohtaisesti.

Vierailija

Just aattelin ihan samaa.. Paratiisihotelliketju on vain toisten keskustelijoiden haukkumista, yhdessä ketjussa haukuttiin räkänokka äpäräksi lasta joka oli vahingossa pakannut kaupassa toisen ihmisen karkkipussin kassiin ja yhdessä ketjussa joku kirjoittoi ettei läski ihrakasa voi saada itselleen kunnon miestä, typerää edes haaveilla sellaisesta.

Tuli ihan kiva viikonloppufiilis, not!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli siis ei mitään uutta? :D Harvemmin törmää kovin ystävällismielisiin ketjuihin mutta mitäs pienistä. Sitä se on kun pipo kiristää yhdellä jos toisella, ja kaikki pitää ottaa aina niin henkilökohtaisesti.

No sinänsä ei, 15 vuotta sitten taisin tänne eksyä ensimmäisen kerran. Mutta aina välillä täällä on niitä sellaisiakin keskusteluja, joissa on ihan positiivinen fiilis. Nyt vaan ehkä tää mun satunnaisotanta osui pariin sellaiseen ärripurriketjuun :)

Vierailija

Huomasin saman. Ihan sama minkä ketjun aukaisee, aina jotenkin kierolla tavalla keskustelu menee väittelyksi, yleensä vieläpä ihan aiheen vierestä :D Tänne on hyvä purkaa negatiivisia tuntoja. Minä kyllä nauttisin enemmän asiallisesta keskustelusta ilman provosoivien peikkojen ja katkeroituneiden mammojen idioottimaisuuksia. Mutta täytyy nyt tyytyä tähän kun tää foorumi nyt vaan on tämmönen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat