rakastuisinko naiseen 30-40v jolla lapsia monen eri miehen kanssa ?
Nykyään on vaikeaa löytää kumppania joka vastaisi odotuksia edes osittain.
Tarjolla on "erilaisten perheiden yh-äippiä " joilla vielä monta lasta eri miesten kanssa tietysti.
On tietysti selvää että elettyä elämää on takana, ja lapsi tai lapsia on mutta usean eri puliukon kanssa on jo vähän arveluttavaa.
Siis minne ovat kadonneet 30-40v lapsettomat ura, urheilu, tai ihan tavalliset naiset ?
Täytyy varmaan hankkia laadukas "tuonti nainen" :)
Kommentit (7)
Ennuste liiton kestävyydelle erittäin huono. Siirry seuraavaan.
Rakkaus on tunne jonka jokainen itse tulkitsee. Aika kai sen näyttää, mutta jos haluu saada on pakko antaa
Miksi ihmeessä deittailet naisia jotka pyörivät räkälöissä ja tekevät lapsia puliukoille? Eikö tasosi riitä niille urheilullisille uranaisille?
Silloin kannattaa tosiaan hakea ulkomailta.
Ei kannata tuhlata aikaansa sellaisiin, yh- äidit ovat usein panosuhteessa exien kanssa.
Ei kannata , paitsi jos on susiruma suohirviö jonka hymyillessä jo kukatkin kuolevat .
Poikkeus vahvistaa säännön.
Ei rakastuminen ole valintakysymys, tampio.
Oma valinta, mutta arki voi olla rankkaa .
Parhaat on jo viety ja käytönjäljet näkyy useissa, silti hyvin säilyneitäkin ja vielä löytyy ja mikä parasta "kohtuu kilometreilläkin + kattava varustelutaso "
Niin anteeksi taisi vaikuttaa lähes autokauppiaan puheelta , mutta ymmärsit varmaan pointin.