Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varma että mies on pettänyt

Vierailija

Oli lauantaina omilla menoillaan. Ei itse kertonut missä,sitten kun kysyin "mitäs touhusit" niin vastaus on että "älä nyt viitti"!! Siis täh? eikö ole normaalia ohimennen kysyä missä olit kun mies ei yleensä mihinkään kotoa lähde kun ei halua,eikä keksi mitään tekemistä missään. Kaupoissa pyörimistä vihaa ja kotona on kalliit ja aikaa vievät harrastukset joiden kimpussa onkin joka päivä. Minua siis ei haittaa vaikka kävisikin mutta neljän vuoden aikana ei ole ITSE halunnut mennä.

Suuttuu tosi paljon jos lauantaista kysyn. On poissaoleva,en tajua yhtään.

Hauskinta tässä on se että muistan ennen kuin hän lähti niin suihkutti OIKEESTI melkein koko deororantti pullon itseensä. :D Yleensä vain kainaloihin. Vessasta kuuluu tyyliin 2min ajan dödön ääni ja siltä haisi kämppäkin.

Lopulta nyt sitten keksi varmaan hätäpäissään että oli ainakin kolme tuntia autoliikkeessä. Ja heti perään sanoi että en mä siellä kenenkään kanssa jutellut,kävelin vain ympäriinsä.

Puhelimeen tulee kokoajan tuntemattomasta pilareita. Ei tullut ennen lauantaita. Sanoi että varmaan se automyyjä,no minä kuittasin että ethän jutellut siellä kenellekkään kanssa omien sanojen mukaan.. (miksi edes sanoo ettei jutellut kellekkään,eikö autokaupoissa nyt ole tapana myyjän tulla juttelemaan,ihme selitystä kaikki.) En haluaisi uskoa pettämistä mutta tää miehen käytös on niin outoa. Omissa maailmoissaan kokoajan. :(

Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan!!!

Kerran kysynyt ja se huuto mikä alkaa ja väittää että jankutan vaikka en ole jankuttanut,enkä kysy enää. Ei kerro oma-aloitteisesti asiasta ja sitten puhuu jo pussiin itseään eikä kuulemma muista enää kun se oli viime lauantaina ja siitä on aikaa. Pää kuulemma ihan sekaisin.Totesin että "tiedän ettet puhu totta,jotain on tapahtunut mutta et kerro".

Mun täytyy kuulemma antaa asian olla.

Ap

Vierailija

Eihän niillä edes nykyisin seiso kunnolla. Mitä väliä, jos hiivasen pikkupojan pipunsa on johonkin töpseliin laittanut?

Lähde menemään. Eihän se rahastakaan kiinni ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan!!!

Kerran kysynyt ja se huuto mikä alkaa ja väittää että jankutan vaikka en ole jankuttanut,enkä kysy enää. Ei kerro oma-aloitteisesti asiasta ja sitten puhuu jo pussiin itseään eikä kuulemma muista enää kun se oli viime lauantaina ja siitä on aikaa. Pää kuulemma ihan sekaisin.Totesin että "tiedän ettet puhu totta,jotain on tapahtunut mutta et kerro".

Mun täytyy kuulemma antaa asian olla.

Ap

Onhan se vaikea myöntää että rakkaampi onkin anus.

Vierailija

On pettänyt. :( Miksi muuten ei kertoisi.
Mua suoraan sanottuna niin otta päähän kun kaikki pettää. Nytkin kaveri "työmatkalla". :(((

Vierailija

Voi kamala kun rupesi itseänikin oikein ahdistamaan, kun kuvittelen tämän ristikuulustelutilanteen ja äijän kiemurtelemassa ja kaamurtelemassa tuskissaan.

Vierailija

Jos ei suostu puhumaan, niin antaisin uhkavaatimuksen... Ei toi oo reilua sulle, jos selkeesti puhuu itsensä pussiin. Ja jos oli autokaupassa, niin miksi suuttuisi kysymyksestä.

Toisaalta... Jos ois pettänyt, niin miks ei ois vaivautunut keksimään tekosyytä? Ehkä teki jotain muuta, mitä ei kehtaa myöntää. Dödöä nyt saattaa laittaa enemmän muihinkin jännittäviin paikkoihin. Eikä tullut ajatelleeksi että kysyt. Mutta etkö siis ennen lähtöä kysynyt että minne on menossa? Lähtikö vaan sanomatta mitään?

Sano että sit saa lähtee, tai että pariterapia alkaa maanantaina, jos ei kaksistaan osaa puhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä edes nykyisin seiso kunnolla. Mitä väliä, jos hiivasen pikkupojan pipunsa on johonkin töpseliin laittanut?

Lähde menemään. Eihän se rahastakaan kiinni ole.

Mistäs sä ap:n raha tilanteen tiedät?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat