Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varma että mies on pettänyt

Vierailija
20.11.2015 |

Oli lauantaina omilla menoillaan. Ei itse kertonut missä,sitten kun kysyin "mitäs touhusit" niin vastaus on että "älä nyt viitti"!! Siis täh? eikö ole normaalia ohimennen kysyä missä olit kun mies ei yleensä mihinkään kotoa lähde kun ei halua,eikä keksi mitään tekemistä missään. Kaupoissa pyörimistä vihaa ja kotona on kalliit ja aikaa vievät harrastukset joiden kimpussa onkin joka päivä. Minua siis ei haittaa vaikka kävisikin mutta neljän vuoden aikana ei ole ITSE halunnut mennä.

Suuttuu tosi paljon jos lauantaista kysyn. On poissaoleva,en tajua yhtään.

Hauskinta tässä on se että muistan ennen kuin hän lähti niin suihkutti OIKEESTI melkein koko deororantti pullon itseensä. :D Yleensä vain kainaloihin. Vessasta kuuluu tyyliin 2min ajan dödön ääni ja siltä haisi kämppäkin.

Lopulta nyt sitten keksi varmaan hätäpäissään että oli ainakin kolme tuntia autoliikkeessä. Ja heti perään sanoi että en mä siellä kenenkään kanssa jutellut,kävelin vain ympäriinsä.

Puhelimeen tulee kokoajan tuntemattomasta pilareita. Ei tullut ennen lauantaita. Sanoi että varmaan se automyyjä,no minä kuittasin että ethän jutellut siellä kenellekkään kanssa omien sanojen mukaan.. (miksi edes sanoo ettei jutellut kellekkään,eikö autokaupoissa nyt ole tapana myyjän tulla juttelemaan,ihme selitystä kaikki.) En haluaisi uskoa pettämistä mutta tää miehen käytös on niin outoa. Omissa maailmoissaan kokoajan. :(

Mitä mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkyttävän raskaalta teidän kommunikointi. Ootko yleisesti niin mustasukkainen ettei mies viitsi käydä missään ettei alkais kauhee show ja sit ku kerran menee niin tuntee hirveetä syyllisyyttä ja luulee kokoajan et oletat että hän on pettänyt? Analysoit kokoajan kaikkea ja kyselet ja ihmettelet.

Väännätkö yleensä tahalleen hänen sanojaan niin ettei mies ees tiedä enää mitä sanoa kun haet merkityksiä joka sanasta.

Kuulostaa nimittäin juuri siltä.

Lohduttaudu sillä et tuskin sun arkanysvänörttimiehes ees kauheen nopeesti sais ketään kaadettuu kun ei saa oikeen sanaa suustansa ja anna olla.

Vierailija
22/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Anna asian olla. Mieheni oli matkatöissä ulkomailla ja olisi mahdollisuus ollut vaikka mihin. Myös minulla. Kaikki eivät vaan ole pettäjamielellä liikenteessä. Tuollaiset kuulustelut tuntuisi tosi ärsyttäviltä ja pilaavat koko suhteen. Jos onkin pettänyt, tulee jossain vaiheessa katumapäälle ja kertoo siitä itse tilanteen ollessa kypsä.Mikäli siis mitään selkärankaa omaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kävi ostamassa sulle joululahjan? Vaikka matkan matkatoimistosta ja nyt sieltä soitellaan ja kysellään veilä otain mutta ei halua sulle paljastaa vielä?

Ei välttämättä pettänyt, tai sitten se oli aikeissa pettää ja kävi jonkun naisen luona mutta ei pystynytkään?

Minä olen tehnyt niin, käynyt jonkun luona, mutta ei sitte edes koskettu toisiimme, ja paha mieli siitäkin tuli.

Vierailija
24/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei äijältä tuon parempaa selitystä löydy, kysy siltä että näinkö se haluaa että teillä atkossa eletään? Kumpikaan ei tiedä toisen menoista mitään eikä niistä saa kysyäkään? Jos näin, niin miksi jatkaa yhdessä? Toivottavasti teillä ei ole lapsia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi