Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 47v ja odotan toista lastamme.

Vierailija

Löytyykö palstalta muita yli 40v odottajia? todella toivottu lapsi tulossa, esikoinen on 12v.

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsi parkaa.. Olette jo vanhuksia siihen mennessä, kun lapsi täyttää 10v.
Mutta kukin tavallaan.
Mieheni on vasta 35v eli ei hän silloin vielä niin vanha ole.

Vierailija

En minä sitä lasta sääli, vaan sinua ap. Et vieläkään pääse elämään omaa elämää.

Ter. Toinen 47, joka odottaa kuola valuen sitä päivää, kun lapset muuttavat pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kukin tavallaan.

Varsinainen argumentti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minä sitä lasta sääli, vaan sinua ap. Et vieläkään pääse elämään omaa elämää.

Ter. Toinen 47, joka odottaa kuola valuen sitä päivää, kun lapset muuttavat pois.

Olen elänyt omaa elämää ennen kuin sain lapsia. Sain esikoiseni vasta 35v.

Vierailija

Ajattele, olet 57, kun lapsesi täyttää 10 v. Sun lapsen kavereiden mummot on samanikäisiä, jopa nuorempia kuin sä!
65 v. kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Eipä käy kateeksi sua eikä lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattele, olet 57, kun lapsesi täyttää 10 v. Sun lapsen kavereiden mummot on samanikäisiä, jopa nuorempia kuin sä!
Minua ei haittaa mitä muut asiasta ajattelevat. Monet miehetkin tulevat vanhoina isiksi vaikka voisivat olla pappoja joten joskus näinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt omaa elämää ennen kuin sain lapsia. Sain esikoiseni vasta 35v.

No, minä olin 32 ja 34. silti odotan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huh! Samaa mieltä! Käy sääliksi sinua ap. Ja miehesi on 35?? Mitä jos hän lähtee kälppimään ja jäät lapsesi kanssa yksin? Luuletko että enään jaksat?

Vierailija

Kyllähän se oman sopeutumisensa tuo eri tavalla olla mummi-ikäinen oman lapsensa kanssa. 

54 -vuotiaana päiväkodissa eskarin tapaamisissa? Voit ainakin odottaan väärinymmärryksiä, oletko isän vain äidin äiti... 

Oliko harkittu teko vai vahinko tämän nuoren rakastajan kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kukin tavallaan.

Täh! Missä vaiheessa 57-58-vuotiaasta tuli vanhus? Johan on 57-vuotiaana vielä ainakin 10 vuotta työuraakin jäljellä ennen vanhuuseläkettä! Ainakin siis meillä, jotka olemme nyt nuorisoa.

Oma äitini on 63-vuotias ja ei ole kyllä vanhusta nähnytkään, paitsi ehkä isoäidissämme. 

N25

Vierailija

40+ äiti tosiaan on ennättänyt omaa elämäänsä elää ihan riittämiin etei ole kiire pois kotona kun lapset on pieniä. Nimim. vauvan äiti 42 vee. 

Vierailija

Kyllä on vastuutonta tehdä lapsia tuossa iässä. Lapsesta voi tulla down tai jotenkin muuten vammainen. Luonnollinen ikä tehdä lapsia on parikymppisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se oman sopeutumisensa tuo eri tavalla olla mummi-ikäinen oman lapsensa kanssa. 

54 -vuotiaana päiväkodissa eskarin tapaamisissa? Voit ainakin odottaan väärinymmärryksiä, oletko isän vain äidin äiti... 

Oliko harkittu teko vai vahinko tämän nuoren rakastajan kanssa?

Oli oikein harkittu teko. Ja 35v mieheni on esikoisemme isä, olemme olleet yhdessä jo 15v.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat