Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.
Kommentit (74)
Mä en ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, ainoastaan itse osaan sen tehdä itselleni. Sen vuoksi mun seksielämä on nyt yksin runkkaillessa paljon tyydyttävämpää kuin koskaan parisuhteessa. En haluakaan enää koskaan seurustella, koska en saa siitä yhtään mitään "hyötyä", vaan lisää velvollisuuksia.
n28
On raskaampaa, kun on saanut vähän kokea seksin harrastamista ja sitten sitä ei saakaan. Olisi paljon helpompi olla ilman, jos ei olisi saanut ikinä seksiä. Haaveilin, että olisin vuonna 2015 saanut taas seksiä, mutta aika huonolta näyttää sen osalta ja maksullisiinkaan en halua mennä. Kriteerit naiselle on aika matalalla :(
Mies
Itse olen 25v mies, ja täysin kokematon seksissä.
Onko sinulla 24 ansioluetteloa; kaikkien eri alojen työhakemuksiin?
Anteeksi ei ole muuta kysyttävää kun otsikko liittyy seksuaalisuuteen ja sinulla on se on aika vähäinen osa persoonallisuutta, joten ei paljon keskustelua synny.
Olen 23, viimeksi harrastin seksiä 5 vuotta sitten. Ja ei ole näköpiirissä ollut pitkään aikaan ketään, kenen kanssa haluaisin sitä harrastaa, joten taitaa mennä vielä monta vuotta samalla tavalla. Kaipaisin kyllä toisen ihmisen läheisyyttä ja jollain tavalla seurusteluakin, mutta en kaikkia velvollisuuksia ja sydänsuruja.
M90 kirjoitti:
Itse olen 25v mies, ja täysin kokematon seksissä.
Itse menetin poikuuden ja olin ensimmäistä kertaa lähemmin tekemisissä naisen kanssa vasta 25-vuotiaana, mutta hyvin hiljaista on ollut sen jälkeen. Seksin harrastaminen on kyllä aivan parasta hommaa ja vituttaa joka päivä, kun ei ikinä enää saa ketään naista. Poikuus meni aivan tuurilla, joten siinä taisi olla naiskontaktit tässä elämässä.
Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!
Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..
Voi hemmetti!!
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias ja nyt 38 vuotta ilman seksiä :)
Sama täällä! 38-vuotias nainen eikä ainuttakaan vakavaa seurustelusuhdetta eikä yhtään seksiä. Että repikää siitä.
49 jatkaa...
Kehdosta hautaan...*laulaa*
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!
Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..
Voi hemmetti!!
Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.
Parikymppinen sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias ja nyt 38 vuotta ilman seksiä :)
Sama täällä! 38-vuotias nainen eikä ainuttakaan vakavaa seurustelusuhdetta eikä yhtään seksiä. Että repikää siitä.
Seksiä saisitte heti kun haluaisitte ja ei suhdekaan ole mahdottomuus.
M26
Naisena voitte syyttää seksin saamattomuudesta vain itseänne. Aivan kaikenlaiset naiset saa seksiä.
Minä en ainakaan halua seksiä ihan kenen 50 v. Jarmon kanssa tahansa. Haluan, että minulla ja miehellä natsaa henkisesti, ja että hän haluaa minusta muutakin kuin seksiä. En kykene tunteettomaan seksiin.
T. N23, ilman seksiä 5 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti!!
Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.
Parikymppinen sinkkumies
Mistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena voitte syyttää seksin saamattomuudesta vain itseänne. Aivan kaikenlaiset naiset saa seksiä.
Tähän väitteeseen olen törmännyt myös suomi24-palstalla. Aika yleinen väite tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti!!
Parikymppinen sinkkumiesMistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.
Deittisivuilta
M90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väitteeseen olen törmännyt myös suomi24-palstalla. Aika yleinen väite tuntuu olevan.
Se on fakta. Ei tietenkään kympinmiehiltä, mutta tavallisilta suomalaismiehiltä ja ei ole väliä lihavuudella tai muilla epämiellyttäväksi mielletyillä ominaisuuksilla.
29-v nainen, yhtä kauan ilman seksiä. Kukaan ei ole ikinä osoittanut kiinnostusta. Nuorempana mulla oli vielä ihastuksia, mutta niistä tuli aina ivaa niskaan kun asia tuli julki. Joten sopeuduin sitten siihen että tulen elämään koko elämäni yksin.
Ei ole totta, että nainen saa aina kun haluaa. Jos nainen on ruma niin miehet nyrpistää vaan naamaansa.
Oletko läski vai ruma vai molemmat?
Up. Olen yksi kirjoittajista... Naurattaa oikein, tilaisuus tuli ja menimme miehen luo. Taisi miestä jännittää niin ettei hommista tullut mitään.