Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.
Kommentit (74)
Mä olen 24v mies ja ollut 24v ilman seksiä. Olet amatööri AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, olen 35-vuotias nainen ja ollut seksittä 9 vuotta.
Kiva kuulla että muitakin seksittömiä on kuin me lassukat. Itse 32+ ja 5vuotta yksinäni nyt.
Sori, mut mä en todellakaan ole lassukka. Enkä naisena voisi ollakaan. Lassukkaideologia on yksi niistä syistä, joka tekee miehet niin vastenmieliseksi, ettei seksi ole sen arvoista.
En mä sua lassukaksi väittänytkään, meitä yksinäisiä miehiä täällä aina vaan sillä tavoin tituleerataan.
Et todellakaan ole lassukka jos olet yksinäinen. Sen sijaan jos näät naiset huonompina kuin miehet ja syynä kaikkiin maailman ongelmiin, olet katkera sovinisti, olet lassukka.
Ei kun lassukat on niitä kilttejä miehiä, jotka ei kelpaa naisille! ;)
Olen 51 v. nainen, lopetin harkitusti hommat 28-vuotiaana, olen kuitenkin 2 poikaa saanut nuorena aikaiseksi.
Minä olen 30-vuotias ja olen harrastanut seksiä todella vähän, varmasti paljon vähemmän kuin tämänikäiset ihmiset keskimäärin.
Ensimmäistä kertaa harrastin seksiä 22-vuotiaana, kyseessä oli lyhyt suhde. Sen jälkeen olin yli vuoden seksittä, olin 24-vuotias, kun minulla oli muutaman kuukauden suhde, seksiä noin 2-3 kertaa viikossa keskimäärin.
Sen jälkeen olin 3 vuotta ilman seksiä. Minulla oli 27-28-vuotiaana muutamia yhden illan suhteita (kadun niitä). Nyt en ole harrastanut seksiä kahteen vuoteen. Haaveilen kyllä jos joskus löytäisin miesystävän ja saisin perheen. Enemmän haaveilen lapsista kuin miehestä. Haluaisin saada lapsia ja olen jo todennut, että miestä en välttämättä tule koskaan saamaan ja se on ihan ok minulle, mutta lapset ovat aina olleet haaveissa.
Uskon, että pärjäisin yksinhuoltajana, kunhan mietityttää se miten saisi lapset alulle. Hedelmöityshoidot vaikuttaa niin raskaalta, olisi toki turvallinen vaihtoehto. Lapsi yhden illan suhteesta olisi nopeampi vaihtoehto (jos siis raskautuminen heti onnistuisi), mutta ei tässäkin on vaikeutena löytää henkilö, joka tällaiseen suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla että muitakin seksittömiä on kuin me lassukat. Itse 32+ ja 5vuotta yksinäni nyt.
Sori, mut mä en todellakaan ole lassukka. Enkä naisena voisi ollakaan. Lassukkaideologia on yksi niistä syistä, joka tekee miehet niin vastenmieliseksi, ettei seksi ole sen arvoista.
En mä sua lassukaksi väittänytkään, meitä yksinäisiä miehiä täällä aina vaan sillä tavoin tituleerataan.
Et todellakaan ole lassukka jos olet yksinäinen. Sen sijaan jos näät naiset huonompina kuin miehet ja syynä kaikkiin maailman ongelmiin, olet katkera sovinisti, olet lassukka.
Mulle sellaiset kiltit harmittomat miehet jotka ei nyt syystä tai toisesta ole onnistuneet löytämään naistaan itselleen ei todellakaan ole mitään "lassukoita". Ne sellaiset katkerat ilkeämieliset urputtajat kylläkin on joille H.Laasanen on suuria "totuuksia" laukova puolijumala.
Minä elin 27 ensimmäistä elinvuottani ilman seksiä. Ja ihan hyvä niin. Sen jälkeenkin n ehtinyt mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sellaiset kiltit harmittomat miehet jotka ei nyt syystä tai toisesta ole onnistuneet löytämään naistaan itselleen ei todellakaan ole mitään "lassukoita". Ne sellaiset katkerat ilkeämieliset urputtajat kylläkin on joille H.Laasanen on suuria "totuuksia" laukova puolijumala.
Eihän tuollaisia ole olemassakaan.
Jep, mutta tuntuu etten osaa ees tehdä aloitteita. Jään aina kaveriasteelle
Miten edes aloittaa flirttailu tuntemattoman kanssa ettei jää kaveriasteelle?
Vain mies tietää millaista seksuaalisessa puutteessa eläminen on, joten eipä hirveästi kysyttävää. Naisen mieltähän se vain kutkuttaa kun on säilynyt 'puhtaampana' kuin muut naiset.
-Mies 29v + 1v-
"Miten edes aloittaa flirttailu tuntemattoman kanssa ettei jää kaveriasteelle?" - Tuon kun tietäisi. Itse olen onnistunut saamaan montakin hyvää kaveria ja ystävää, mutta olen "jämähtänyt" asemaani niin, että suhteeni ovat muodostuneet parhaimmillaan ystävyydeksi. Arvostan ystävyyttä ja ystävyys suhteita todella paljon. Mutta kyllä näin +/- kolmekymppisenä kaipaisi välillä jotain syvempää. Ajattelen, että ystävyys ja seksi kannattaa pitää erossa toisistaan... Mutta toisaalta ei minusta ole juuri harrastamaan seksiä minulle lähes tuntemattomankaan kanssa. No. Näinkin on voinut elää ainakin toistaiseksi, vaikka toisinaan on kyllä aika kovat poltot ja syyhy. Ja koen pienen mustasukkaisuuden aallon kun näen pariskuntia ja kohtaan pariskuntia, joilla tuntuu olevan jotain, mitä minulla ei ole. Joku jolle olla on "se" ja joku jolle olla "se" jokin...
"Vain mies tietää millaista seksuaalisessa puutteessa eläminen on, joten eipä hirveästi kysyttävää. Naisen mieltähän se vain kutkuttaa kun on säilynyt 'puhtaampana' kuin muut naiset. -Mies 29v + 1v-"
Sinähän turiset kuin olisi henkilökohtaista kokemusta molemmista. - Vaikka toki saattaa ollakin niin, että kulttuurimme edelleen arvostaa sitä, että nainen osaa kieltäytyä ja tai pidättäytyy seksistä, eikä hakisi lainkaan itsekseen seksuaalista nautintoa, kuin korkeintaan oman käden ja mielikuvituksensa kautta
Kun taas miehen oletetaan olevan aina valmis seksiin. Ja jos se ei ole mahdollista niin olevan myös, niin mielikuvitukseton olento, että tarvitsee avukseen sopivaa kuvastoa, yhä useammin elävää kuvaa..
Puuduttavaa duupaa molemmat.
Olen 34-v mies, saanut neljä kertaa seksiä. Maksullisella.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 30-vuotias ja olen harrastanut seksiä todella vähän, varmasti paljon vähemmän kuin tämänikäiset ihmiset keskimäärin.
Ensimmäistä kertaa harrastin seksiä 22-vuotiaana, kyseessä oli lyhyt suhde. Sen jälkeen olin yli vuoden seksittä, olin 24-vuotias, kun minulla oli muutaman kuukauden suhde, seksiä noin 2-3 kertaa viikossa keskimäärin.
Sen jälkeen olin 3 vuotta ilman seksiä. Minulla oli 27-28-vuotiaana muutamia yhden illan suhteita (kadun niitä). Nyt en ole harrastanut seksiä kahteen vuoteen. Haaveilen kyllä jos joskus löytäisin miesystävän ja saisin perheen. Enemmän haaveilen lapsista kuin miehestä. Haluaisin saada lapsia ja olen jo todennut, että miestä en välttämättä tule koskaan saamaan ja se on ihan ok minulle, mutta lapset ovat aina olleet haaveissa.
Uskon, että pärjäisin yksinhuoltajana, kunhan mietityttää se miten saisi lapset alulle. Hedelmöityshoidot vaikuttaa niin raskaalta, olisi toki turvallinen vaihtoehto. Lapsi yhden illan suhteesta olisi nopeampi vaihtoehto (jos siis raskautuminen heti onnistuisi), mutta ei tässäkin on vaikeutena löytää henkilö, joka tällaiseen suostuisi.
Ei ne raskaita ole jos sulla on korkea hedelmällisyys.
"Ei ne raskaita ole jos sulla on korkea hedelmällisyys." - En osaa ottaa kantaa siihen, kuinka raskaita tai kevyitä mahd. hedelmöitys hoidot ovat, Mutta entäs mitä ehdotat miehelle kun lapsen saaminen vain "yhden yön" jutusta -samalla tavoin kuin naiselle ei liene täysin mahdollista. Ja yksin lasta haluavaa miestä hedelmöityshoidotkaan tuskin auttavat lainkaan
Puskikin mieleeni yksinkertaistaen ajatus, että mitä jos lasta haluava onkin mies, joka ei "välttämättä" halua naista, eikä myöskään toista miestäkään lapsen lisäksi...
Mitäs sitten? - Tiedän, ettei tämä paikka ole, ehkä paras paikka kysyä asiaa, kun toisinaan täällä tapaa keskustelijoita, jotka haluaisivat häätää miehet pois tältä keskustelu-alueelta, ikäänkuin lapsi ja vauva asita eivät voisi kiinnostaa miehiä lainkaan ja kiinnostuksen puutteen selittäisi vain se, että on mies.
Pitkä parisuhde loppui kesällä ja kaipaan kyllä seksiä. En halua enää asua yhdenkään miehen kanssa, mutta seksi kyllä kelpaisi säännöllisesti samalta mieheltä, joka haluaa samanlaisen suhteen. Eli olisimme ainoat kumppanit ja vain seksiä. Ja jos vaikka rakastuttaisiin, pidettäisi silti omat kotimme.
Pahinta kai on kun tiedän millaista seksi on, joten kaipaan sitä..