Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.

Godzillapaavi
20.11.2015 |

Kysymys otsikossa. :)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29-v nainen, yhtä kauan ilman seksiä. Kukaan ei ole ikinä osoittanut kiinnostusta. Nuorempana mulla oli vielä ihastuksia, mutta niistä tuli aina ivaa niskaan kun asia tuli julki. Joten sopeuduin sitten siihen että tulen elämään koko elämäni yksin.

Ei ole totta, että nainen saa aina kun haluaa. Jos nainen on ruma niin miehet nyrpistää vaan naamaansa.

Et ole tavannut minua.

Ikisinkkumies

Vierailija
62/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho! Olen 25v ja neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho! Olen 25v ja neitsyt.

Miehelle ihan normaali ikä ja naiselle ehkä tavallista myöhempi ikä.

Vierailija
64/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsi ja nyt 16v ilman seksiä

Vierailija
65/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että reilu kuuskymppisenä kuolleella sedälläni ei ollut mitään sutinaa naisten kanssa koko elämänsä aikana. Melko surullinen olikin setäni elämä.

Vierailija
66/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!

Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..

Voi hemmetti!!

Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.

Parikymppinen sinkkumies

Mistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.

Deittisivuilta

Onko se todella ainoa vaihtoehto? Kuvaton ilmoitus, sitten hirveä viestirumba ja tapaaminen ennen toimintaa? Ja kun viime kerrasta on taas tovi, niin taitaa mies vain nauraa partaansa :(

Hitto tää on vaikeeta!

Vierailija
67/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!

Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..

Voi hemmetti!!

Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.

Parikymppinen sinkkumies

Mistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.

Deittisivuilta

Onko se todella ainoa vaihtoehto? Kuvaton ilmoitus, sitten hirveä viestirumba ja tapaaminen ennen toimintaa? Ja kun viime kerrasta on taas tovi, niin taitaa mies vain nauraa partaansa :(

Hitto tää on vaikeeta!

Miksi nauraisi? Miten niin vaikeaa? Arvaapa kuinka vaikeaa tuo on miehelle?

M25

Vierailija
68/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja sain juuri seksiä. Ei kysyttävää.

Vierailija
69/74 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias mies ja 28 vuotta ilman seksiä. Saapa nähdä montako seksitöntä vuotta vielä edessä? Montaa en kyllä enää jaksa elää.

M28

Vierailija
70/74 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kyllä alkaa huumori loppumaan.

Vierailija
71/74 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä seksittömyydestä pääsee eroon?

Vierailija
72/74 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ollut vasta 4 vuotta, ja miksi menetit ainoan arvokkaan asian jollekin räkänokalle?

Vierailija
73/74 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastamalla seksiä.

Vierailija
74/74 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastamalla seksiä.

Miehelle aika haastavaa jos on ujo.

Ujo mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän