Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
No oho! Olen 25v ja neitsyt.
Miehelle ihan normaali ikä ja naiselle ehkä tavallista myöhempi ikä.
Olen lapsi ja nyt 16v ilman seksiä
Olen melko varma, että reilu kuuskymppisenä kuolleella sedälläni ei ollut mitään sutinaa naisten kanssa koko elämänsä aikana. Melko surullinen olikin setäni elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!
Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..
Voi hemmetti!!
Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.
Parikymppinen sinkkumiesMistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.
Deittisivuilta
Onko se todella ainoa vaihtoehto? Kuvaton ilmoitus, sitten hirveä viestirumba ja tapaaminen ennen toimintaa? Ja kun viime kerrasta on taas tovi, niin taitaa mies vain nauraa partaansa :(
Hitto tää on vaikeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 28-vuotias nainen ilman vakituista parisuhdetta. Voin kertoa, että tiukkaa tekee! Nuorempana seuraa kyllä sai halutessaan viimekädessä sieltä baarista, mutta nyt kun aikataulut tai tai mielenkiinto ei riitä juottoloissa juoksemiseen on välillä aika hiljaista..Jos suhteseen pääsisin, en miestä tyytymättömäksi jättäisi!
Tinderistä kai se seura pitäisi hankkia, mutta en tiedä haluanko ketään tuntematonta päästää kotiini..ja työkavereihin en halua sekaantua vaikka sieltä on kourallinen sinkkumiehiä vihjaillut kiinnostuksestaan jollain tasolla..
Voi hemmetti!!
Miksi et etsi vakipanoa? Naisena pääset valitsemaan sadoista miehistä, kun laitat nettiin ilmoituksen. Miehenä ei kukaan nainen ota yhteyttä tai edes vastaa, jos laittaa naiselle viestiä.
Parikymppinen sinkkumiesMistä mä sellaisen etsin? Pitäis kuitenkin olla ihan täysjärkinen ja luotettava. Ja tässä sinkkuillessa on nähnyt jos jonkinmoista ja kokoista. Millään prinssinakilla ei näitä himoja tyydytetä..ja ketään en ala opettamaan, kun omatkin taidot on niin vähällä käytöllä.
Deittisivuilta
Onko se todella ainoa vaihtoehto? Kuvaton ilmoitus, sitten hirveä viestirumba ja tapaaminen ennen toimintaa? Ja kun viime kerrasta on taas tovi, niin taitaa mies vain nauraa partaansa :(
Hitto tää on vaikeeta!
Miksi nauraisi? Miten niin vaikeaa? Arvaapa kuinka vaikeaa tuo on miehelle?
M25
Olen nainen ja sain juuri seksiä. Ei kysyttävää.
28-vuotias mies ja 28 vuotta ilman seksiä. Saapa nähdä montako seksitöntä vuotta vielä edessä? Montaa en kyllä enää jaksa elää.
M28
En tiedä, kyllä alkaa huumori loppumaan.
Miten tästä seksittömyydestä pääsee eroon?
Miksi olet ollut vasta 4 vuotta, ja miksi menetit ainoan arvokkaan asian jollekin räkänokalle?
Vierailija kirjoitti:
Harrastamalla seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastamalla seksiä.
Miehelle aika haastavaa jos on ujo.
Ujo mies
Et ole tavannut minua.
Ikisinkkumies