Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.

Godzillapaavi
20.11.2015 |

Kysymys otsikossa. :)

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, 24v eikä cv :D

Vierailija
2/74 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet harrastanut vaan teiniseksiä? Aika moni aloittelee säännöllistä seksielämää vasta tuon ikäisenä, ei huolta, et ole jäänyt mistään paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet harrastanut vaan teiniseksiä? Aika moni aloittelee säännöllistä seksielämää vasta tuon ikäisenä, ei huolta, et ole jäänyt mistään paitsi.

Mistään ei jää silloinkaan paitsi, vaikka ei harrastaisi seksiä koskaan koko elinaikanaan.

Vierailija
4/74 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos "lohdutuksesta" (enkä sano tuota sarkastisesti vaan oikeasti lämpimästi).

Mulla itseasiassa oli 4 vuotta säännöllistä seksiä, ensin 2 vuotta yhden ja pari kk eron jälkeen toisen poikaystävän kanssa. Eli olen kokenut säännöllisen seksielämän.. Silti, kuallista kyllä, en sitä ole tarvinnut kovinkaan paljoa nyt neljänä vuotena.

En ole tuntenut jääneeni paitsi yhtään mistään, eikä mua ahdista seksin/miesystävän puuttuminen lainkaan. En ole koskaan, ikinä, ymmärtänyt niitä naisia jotka ovat paniikissa kun poikaystävä puuttuu.

Oikeastaan olen kokenut seurustelusuhteet niin stressaaviksi ja vaikeiksi, että on leppoisampaa olla ilman. Ehkä tähän vaikuttaa osalta ensimmäisen suhteen vaikeus ja jopa traumaattisuus.

Kumma kyllä, vaikka itsetuntoni on järkyttävän huono, en ole ikinä kokenut tarvitsevani miestä ns. näön vuoksk vaikka muuten olenkin sellainen luuseri joka huolehtii muiden sanomisistä ja siltä miltä vaikutan ulospäin todella paljon. Mummoni tms. kommentit vanhastapiikuudesta vaan naurattaa.

Vierailija
5/74 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään ei jää silloinkaan paitsi, vaikka ei harrastaisi seksiä koskaan koko elinaikanaan.

No, lapsista ja perhe-elämästä jäisi, mutta en toki sano, ettei elämä voisi olla täyttä, onnellista ja mielekästä ilman näitäkin.

Eli kyllä, voi sanoa, ettei jäisi mistään paitsi. Riippuu näkökulmasta.

Itse kyllä näkisin itseni parisuhteessa joku päivä. Lapsista en osaa sanoa.

Vierailija
6/74 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, en ollut kovin kiinnostava :D

Vierailija
7/74 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olet kuin minä. Itse alan kyllä kaipaamaAn kosketusta

Vierailija
8/74 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja olet kuin minä. Itse alan kyllä kaipaamaAn kosketusta

Aijaa! Hauska tavata samankaltaisia. Ootki saman ikäinen? Joo, kosketusta kyllä kaipaan myöskin. Mutta en koe sen kosketuksen ja läheisyyden olevan kaiken muun negatiivisen arvoista. En ainakaan nyt. En ole luultavasti tavannut vielä sellaista, joka olisi sen arvoinen.

Vierailija
9/74 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä?

Vierailija
10/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos "lohdutuksesta" (enkä sano tuota sarkastisesti vaan oikeasti lämpimästi).

Mulla itseasiassa oli 4 vuotta säännöllistä seksiä, ensin 2 vuotta yhden ja pari kk eron jälkeen toisen poikaystävän kanssa. Eli olen kokenut säännöllisen seksielämän.. Silti, kuallista kyllä, en sitä ole tarvinnut kovinkaan paljoa nyt neljänä vuotena.

En ole tuntenut jääneeni paitsi yhtään mistään, eikä mua ahdista seksin/miesystävän puuttuminen lainkaan. En ole koskaan, ikinä, ymmärtänyt niitä naisia jotka ovat paniikissa kun poikaystävä puuttuu.

Oikeastaan olen kokenut seurustelusuhteet niin stressaaviksi ja vaikeiksi, että on leppoisampaa olla ilman. Ehkä tähän vaikuttaa osalta ensimmäisen suhteen vaikeus ja jopa traumaattisuus.

Kumma kyllä, vaikka itsetuntoni on järkyttävän huono, en ole ikinä kokenut tarvitsevani miestä ns. näön vuoksk vaikka muuten olenkin sellainen luuseri joka huolehtii muiden sanomisistä ja siltä miltä vaikutan ulospäin todella paljon. Mummoni tms. kommentit vanhastapiikuudesta vaan naurattaa.

Sä et ole oikein tainnut tuntea omaa seksuaalisuuttasi tuolloin. Tuliko aloite seksiin aina poikaystävältä? Koitko painostusta?

Vierailija
11/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi aloittajan kaltainen, joka ilmaantui eilen.

Itselläni myös takana monimutkainen ja "sairas" teinisuhde. Mutta nyt tuntuu että olen seksuaalisesti itsevarma, en oikein tiedä miten kuvailisin... Tapasin yhden, jonka kanssa pussailin (tätäkään ei ole tapahtunut hetkeen) ja se tuntui niin hyvältä! Vaihdettiin nrot, mutta mokasin jotenkin normitekstailussa (eri kulttuureista) ja juttu kuivui kokoon.

Mutta verrattuna tuohon teinisuhteeseen, nyt minulla on tunne että saan ja todellakin voin (ja teen) haluta jotakin ihmistä seksuaalisesti.

Vierailija
12/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko seksittömyytesi se tärkein ominaisuus mitä sinulla oli itsestäsi kerrottavana?

Vierailija
13/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen 35-vuotias nainen ja ollut seksittä 9 vuotta. 

Vierailija
14/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että muitakin seksittömiä on kuin me lassukat. Itse 32+ ja 5vuotta yksinäni nyt.

Vierailija
15/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias ja nyt 38 vuotta ilman seksiä :)

Vierailija
16/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on että poikia minulla on kavereina paljonkin ja joskus he yrittävät ylittää tämän kaveruusrajan mutta en vain syty heille

Vierailija
17/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

curriculum vitae nainen

Vierailija
18/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että muitakin seksittömiä on kuin me lassukat. Itse 32+ ja 5vuotta yksinäni nyt.

Sori, mut mä en todellakaan ole lassukka. Enkä naisena voisi ollakaan. Lassukkaideologia on yksi niistä syistä, joka tekee miehet niin vastenmieliseksi, ettei seksi ole sen arvoista.

Vierailija
19/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut mä en todellakaan ole lassukka. Enkä naisena voisi ollakaan. Lassukkaideologia on yksi niistä syistä, joka tekee miehet niin vastenmieliseksi, ettei seksi ole sen arvoista.

En mä sua lassukaksi väittänytkään, meitä yksinäisiä miehiä täällä aina vaan sillä tavoin tituleerataan.

Vierailija
20/74 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa on että poikia minulla on kavereina paljonkin ja joskus he yrittävät ylittää tämän kaveruusrajan mutta en vain syty heille

Um, mitä? Yritätkö esittää minua? Sori, mut teidän reppana redpillnörttien älykkyys tai hahmotuskyky ei tule koskaan ymmärtämään niin haastavia asioita kuin ihmisen psyyke.

Joten ei, "kaveruusraja" (vautsi, kuinka kypsästi ilmaistu) ja teidän mielestänne naisten pahuus, eli "kunnon miehistä syttyminen" (btw, ei ole varmempaa tapaa mieheltä kertoa olevansa täysin epäkelpoa materiaalia kuin tuosta ruikuttaminen. Ensinnäkin, koska itseään kunnollisina tai mukavina pitävät eivät koskaan ole niitä,ja toiseksi, koska sinun kykysi käyttäytyä normaalin ihmisen tavoin ei velvoita naisia antamaan sulle seksiä. Yllättävää, eikö?) ei ole ollut uhkana sinkkuudelleni.

Niin mut mähän oon nuori, normaalipainonen ja ihan nätti nainen. Mullehan pitäis tulla treffikutsuja satelemalla. Newsflash: ei tule. Ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän