Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 24cv nainen, nyt 4 vuotta ilman seksiä. Kysyttävää?.

Godzillapaavi

Kysymys otsikossa. :)

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Eli olet harrastanut vaan teiniseksiä? Aika moni aloittelee säännöllistä seksielämää vasta tuon ikäisenä, ei huolta, et ole jäänyt mistään paitsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli olet harrastanut vaan teiniseksiä? Aika moni aloittelee säännöllistä seksielämää vasta tuon ikäisenä, ei huolta, et ole jäänyt mistään paitsi.

Mistään ei jää silloinkaan paitsi, vaikka ei harrastaisi seksiä koskaan koko elinaikanaan.

Godzillapaavi

Vierailija kirjoitti:

Kiitos "lohdutuksesta" (enkä sano tuota sarkastisesti vaan oikeasti lämpimästi).
Mulla itseasiassa oli 4 vuotta säännöllistä seksiä, ensin 2 vuotta yhden ja pari kk eron jälkeen toisen poikaystävän kanssa. Eli olen kokenut säännöllisen seksielämän.. Silti, kuallista kyllä, en sitä ole tarvinnut kovinkaan paljoa nyt neljänä vuotena.
En ole tuntenut jääneeni paitsi yhtään mistään, eikä mua ahdista seksin/miesystävän puuttuminen lainkaan. En ole koskaan, ikinä, ymmärtänyt niitä naisia jotka ovat paniikissa kun poikaystävä puuttuu.
Oikeastaan olen kokenut seurustelusuhteet niin stressaaviksi ja vaikeiksi, että on leppoisampaa olla ilman. Ehkä tähän vaikuttaa osalta ensimmäisen suhteen vaikeus ja jopa traumaattisuus.
Kumma kyllä, vaikka itsetuntoni on järkyttävän huono, en ole ikinä kokenut tarvitsevani miestä ns. näön vuoksk vaikka muuten olenkin sellainen luuseri joka huolehtii muiden sanomisistä ja siltä miltä vaikutan ulospäin todella paljon. Mummoni tms. kommentit vanhastapiikuudesta vaan naurattaa.

Godzillapaavi

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistään ei jää silloinkaan paitsi, vaikka ei harrastaisi seksiä koskaan koko elinaikanaan.

No, lapsista ja perhe-elämästä jäisi, mutta en toki sano, ettei elämä voisi olla täyttä, onnellista ja mielekästä ilman näitäkin.
Eli kyllä, voi sanoa, ettei jäisi mistään paitsi. Riippuu näkökulmasta.
Itse kyllä näkisin itseni parisuhteessa joku päivä. Lapsista en osaa sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olet kuin minä. Itse alan kyllä kaipaamaAn kosketusta

Aijaa! Hauska tavata samankaltaisia. Ootki saman ikäinen? Joo, kosketusta kyllä kaipaan myöskin. Mutta en koe sen kosketuksen ja läheisyyden olevan kaiken muun negatiivisen arvoista. En ainakaan nyt. En ole luultavasti tavannut vielä sellaista, joka olisi sen arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos "lohdutuksesta" (enkä sano tuota sarkastisesti vaan oikeasti lämpimästi).
Mulla itseasiassa oli 4 vuotta säännöllistä seksiä, ensin 2 vuotta yhden ja pari kk eron jälkeen toisen poikaystävän kanssa. Eli olen kokenut säännöllisen seksielämän.. Silti, kuallista kyllä, en sitä ole tarvinnut kovinkaan paljoa nyt neljänä vuotena.
En ole tuntenut jääneeni paitsi yhtään mistään, eikä mua ahdista seksin/miesystävän puuttuminen lainkaan. En ole koskaan, ikinä, ymmärtänyt niitä naisia jotka ovat paniikissa kun poikaystävä puuttuu.
Oikeastaan olen kokenut seurustelusuhteet niin stressaaviksi ja vaikeiksi, että on leppoisampaa olla ilman. Ehkä tähän vaikuttaa osalta ensimmäisen suhteen vaikeus ja jopa traumaattisuus.
Kumma kyllä, vaikka itsetuntoni on järkyttävän huono, en ole ikinä kokenut tarvitsevani miestä ns. näön vuoksk vaikka muuten olenkin sellainen luuseri joka huolehtii muiden sanomisistä ja siltä miltä vaikutan ulospäin todella paljon. Mummoni tms. kommentit vanhastapiikuudesta vaan naurattaa.

Sä et ole oikein tainnut tuntea omaa seksuaalisuuttasi tuolloin. Tuliko aloite seksiin aina poikaystävältä? Koitko painostusta?

Vierailija

Olen yksi aloittajan kaltainen, joka ilmaantui eilen.
Itselläni myös takana monimutkainen ja "sairas" teinisuhde. Mutta nyt tuntuu että olen seksuaalisesti itsevarma, en oikein tiedä miten kuvailisin... Tapasin yhden, jonka kanssa pussailin (tätäkään ei ole tapahtunut hetkeen) ja se tuntui niin hyvältä! Vaihdettiin nrot, mutta mokasin jotenkin normitekstailussa (eri kulttuureista) ja juttu kuivui kokoon.
Mutta verrattuna tuohon teinisuhteeseen, nyt minulla on tunne että saan ja todellakin voin (ja teen) haluta jotakin ihmistä seksuaalisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moi, olen 35-vuotias nainen ja ollut seksittä 9 vuotta. 

Kiva kuulla että muitakin seksittömiä on kuin me lassukat. Itse 32+ ja 5vuotta yksinäni nyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat