Erikoisin kieli mitä osaat puhua?
Mulla se on varmaan saksa. Osaan sitäkin vaan yhden lauseen. Ich liebe dich. :-D
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Osaan sanoo kymmenellä kielellä kiitos
Anna mennä sitten.
Minullekin erikoisin on mandariinikiina. Tuntuu edelleen käsittämättömältä, että pystyn oikeasti ymmärtämään kiinankielistä puhetta...
Siansaksaa tulee puhuttua melko sujuvasti aina parhaiden bileiden jälkeen. Pikkujouluja odotellessa...
Korean kieltä jota olen opiskellut nyt vähän yli vuoden ajan ja aloitin pari kuukautta sitten opiskelemaan mandariini Kiinaa. Seuraava stoppi on Japanin kieli ^^ . Ihmiset opiskelkaa kieliä se on hauskaa.
Toinen unkaria puhuva ilmottautuu, tosin osaan sitä vain hiukkasen. Sen verran kuitenkin että Unkarissa käydessä siitä oli iloa.
Vierailija kirjoitti:
Korean kieltä jota olen opiskellut nyt vähän yli vuoden ajan ja aloitin pari kuukautta sitten opiskelemaan mandariini Kiinaa. Seuraava stoppi on Japanin kieli ^^ . Ihmiset opiskelkaa kieliä se on hauskaa.
Kielet kirjoitetaan pienellä, valtiot isolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielet kirjoitetaan pienellä, valtiot isolla.
Oho en huomannut virhettäni. Minulla on automaattinen oikeinkirjoitus päällä joten se laittaa automaattisesti ne isoiksi jos on kyse valtiosta.. En tajunnut korjata sitä mutta kiva kun huomautit^^
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen viittomakieli
Suomenruotsalainen viittomakieli lienee aika harvinainen.
Terve ihana soomi naine, Ahmed (Evtsogista =)) tässä pitkästä aika! Minä oppi soomi koko aja paremmi ja paremmi mutta tosi vaikea kieli kyllä, ai ai. Osaa sanoa jo mitä kuuluu, minä rakasta sinut ja kylmä, sinä lämmitä minu, minä lämmitä sinu =) minä olla täälä vielä muutama kuukausi ja sitte kai takasi Irak, mutta tässä hyvin aika sinä tulla minu kieliopettaja? Sinä tiedä osoite, tervetulo joka halua! =)
Sellaisella tasolla, että pystyisin käyttämään kaupassa, mandariinikiina.