Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää tuhlatko ainutta elämäänne seksittömässä suhteessa!

Vierailija

Erotkaa ja etsikää ihminen joka haluaa seksiä kanssanne, jos omaa kumppania ei seksi yhtään huvita!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

mitä jos on tyytyväinen tilanteeseen? :)

minä harrastan seksiä mieluummin harvoin. Ja silloin se tuntuu minusta paljon paremmalle.

Vierailija

En mä enää tällä iällä löydä parempaa arjenjakajaa. En viitsi pelkän seksin takia erota, kun muuten elämä menee hyvin.

Vierailija

Nää, ei se elämä ole pelkkää parisuhdeseksiä, Mä saan orgasmin helposti itse ja teenkin sen monta krt viikossa. Mies haluaa kyllä seksiä, mutta laukeaa alle minuutissa, joten se ei tyydytä minua.

Mutta mies on muuten hyvä mies, elämänkumppani ja parasta mahdollista seuraa. Miksi ihmeessä rikkoisin perheemme tuollaisesta syystä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nää, ei se elämä ole pelkkää parisuhdeseksiä, Mä saan orgasmin helposti itse ja teenkin sen monta krt viikossa. Mies haluaa kyllä seksiä, mutta laukeaa alle minuutissa, joten se ei tyydytä minua.

Mutta mies on muuten hyvä mies, elämänkumppani ja parasta mahdollista seuraa. Miksi ihmeessä rikkoisin perheemme tuollaisesta syystä?

Eli se on syy olla harrastamatta seksiä miehen kanssa, jos hän laukeaa minuutissa? Sittenhän voisi ottaa uusiksi heti perään? Kaikenlaisissa "suhteissa" sitä ihmiset viitsivät kärvistellä.

Vierailija

Minulle tämä aihe on ajankohtainen, tuntuu että riudun seksin puutteessa. Mies on muuten hyvä, ja liitto toimiva. Ei osaa selittää mitään syytä, aina vaan väsyttää, ei ole aikaa, työasiat pyörii mielessä, huomenna aikainen herätys... tätä vaan viikosta ja kuukaudesta toiseen :( Minä haaveilen kiihkeästä seksistä päivät pitkät ja petyn joka ilta. Mutta tosiaan liitto toimii muuten enkä halua erota.

Vierailija

Vastahan oli aloitus jossa ap toitotti ettei seksi ole ihmisoikeus ollenkaan. Kai sama sääntö pätee myös parisuhteessakin, ettei seksiä voi keneltäkään vaatimalla vaatia.

m41

Vierailija

kyllä puolisolle voi ja kannattaa sanoa, että jos seksiä ei kotona ole, sitä haetaan muualta - ellei erota suosiolla. Seksi kuuluu parisuhteeseen, paitsi jos Molemmat ovat sitä mieltä, että ei kuulu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta elämää on turha tuhlata pelkästään seksin hakuun. Mies

Jos on parisuhteessa, ei pitäisi joutua hakemaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seksin eteen pitää tehdä parisuhteessakin töitä. Harvinaista on, että pitkässä parisuhteessa kumpikin osapuoli säilyttää halunsa samanlaisina vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seksin eteen pitää tehdä parisuhteessakin töitä. Harvinaista on, että pitkässä parisuhteessa kumpikin osapuoli säilyttää halunsa samanlaisina vuosikymmenestä toiseen.

Entäs jos vain se toinen osapuoli tekee töitä? Ostaa kauniita alusvaatteita, yrittää pitää yllä viettelevää ilmapiiriä, järjestää aikaa, hemmottelee miestä... ja sitten vaan mies "ei jaksa". Kauanko luulet, että tätä peliä yksin viitsii pitää yllä? Kyllä sitä aika pian luovuttaa ja kaivautuu jonnekin omaan poteroonsa miettimään, minkälaista kunnon seksielämä voisikaan olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entäs jos vain se toinen osapuoli tekee töitä? Ostaa kauniita alusvaatteita, yrittää pitää yllä viettelevää ilmapiiriä, järjestää aikaa, hemmottelee miestä... ja sitten vaan mies "ei jaksa". Kauanko luulet, että tätä peliä yksin viitsii pitää yllä? Kyllä sitä aika pian luovuttaa ja kaivautuu jonnekin omaan poteroonsa miettimään, minkälaista kunnon seksielämä voisikaan olla.

Töiden tekemisen lisäksi pitää sanoa, ettei voi eikä aio elää seksittömässä parisuhteessa. Minä olen tehnyt niin -seksiä on ja parempaa kuin koskaan. Ap

Vierailija

Entä jos mies on kaikilla muilla tavoin täydellinen kumppani? En usko, että löytäisin parempaa miestä, jonka kanssa tehdä lapset. Seksin vähäisyys kyllä häiritsee, mutta ehkä totun siihen vielä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat