Miehet on parhaimmillaan + 30-vuotiaina

Vierailija

Olen päätynyt pitkän tutkiskelun jälkeen siihen, että miehet ovat parhaimmillaan 30 ja 40 ikävuoden välissä. Katsoo joitakin tosi komeita julkkismiehiäkin joinakin 20-vuotiaina, niin eivät kyllä näytä puoliakaan yhtä hyviltä ja karismaattisilta kuin hieman vanhempana. Toki edellyttää sitä, ettei ole päästetty elintasovatsaa kasvamaan ja on pidetty itsestä muutenkin huolta, mutta niin. En syty enää ollenkaan oman ikäisistä miehistäni kiitos tämän havainnon, mutten kyllä haluaisi olla suhteessakaan itseäni kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Onko muut samaa mieltä?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Minusta taas miehillä ikävuodet 27-32 ovat ideaali ulkonäön suhteen. Sen jälkeen valtaosalla alkaa elämä painaa ja mm. väsymyksen merkit vähentävät hottiutta minun silmissäni jo ihan liikaa. Toki karisma lisääntyy tuon iän jälkeen valtavasti, mutta ulkonäöllisesti noussut karisma ei korvaa ikääntymisen vaikutusta arvioidessani sitä pidänkö miestä seksuaalisesti kiinnostavana.

Vierailija

Olen, lisäksi  herrasmiesmäisyys hyväkäytös ja se ettei sitä heppiä ole uitettu joka vakoon ja rakoon  ja siementä kylvetty 5 eri peltoon on edellytys mainitsemiesi lisäksi heistä kiinnostumiseeni.

Vierailija

Tämä on ollut havaittavissa, kysyntää on ollut. Viimeisen parin kuukauden aikana olen treffaillut ja harrastanut seksiä kuuden alle 25-vuotiaan mimmin kanssa. Nuorin heistä on ollut 18, enkä ole ollut yhdessäkään tapauksessa itse aloitteellinen. Olen erittäin nuorekas, pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja annan sängyssä takuuvarman orgasmin. "Pahin" viikko on sisältänyt seksiä viiden eri naisen kanssa. Paras 24 tuntia oli pari viikkoa sitten, jolloin harrastin seksiä 3 eri naisen kanssa vuorokauden sisään. M36

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut havaittavissa, kysyntää on ollut. Viimeisen parin kuukauden aikana olen treffaillut ja harrastanut seksiä kuuden alle 25-vuotiaan mimmin kanssa. Nuorin heistä on ollut 18, enkä ole ollut yhdessäkään tapauksessa itse aloitteellinen. Olen erittäin nuorekas, pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja annan sängyssä takuuvarman orgasmin. "Pahin" viikko on sisältänyt seksiä viiden eri naisen kanssa. Paras 24 tuntia oli pari viikkoa sitten, jolloin harrastin seksiä 3 eri naisen kanssa vuorokauden sisään. M36

Tässä meillä onkin kunnon lutka!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. :D 

Vierailija

Oon koko aikuisikäni pitänyt komeimpina 35+ miehiä. Ja charmista ym riippuen voi ympätä tohon 30 vuotta lisää, ja silti olla puoleensavetävä.

Ehkä se elämänkokemus on avain tässä.

Naisetkin kauneimmillaan 30+

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se elämänkokemus on avain tässä.

Suomennettuna $$$.

toi taitaa kertoa ihan vaan sun omasta maailmankuvasta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

100% varmuudella toi +30-vuotiaan miehen karisma on naisten mielestä nolla, jos se mies ei ole mennyt töihin kartuttamaan omaisuutta. Tästä nyt ei ole epäilystäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

100% varmuudella toi +30-vuotiaan miehen karisma on naisten mielestä nolla, jos se mies ei ole mennyt töihin kartuttamaan omaisuutta. Tästä nyt ei ole epäilystäkään.

No, itselle urakeskeisenä ihmisenä työttömyys on aika iso miinus, jos se on siis ns. vapaaehtoista työttömyyttä eli miehellä ei ole kiinnostusta mennä töihin tai vaikka olisikin, se työ ei ole kovin kummoista, eikä miehellä ole halua edetä siinä. Mulla klikkaa parhaiten kunnianhimoisten ihmisten kanssa, koska koen, että meillä on silloin jotakin tosi olennaista yhteisenä ja vaikuttaa siis paljon siihen, ketä kohtaan tunnen vetovoimaa. Mutta sillä omaisuudella nyt ei ole muuten mulle mitään väliä, maksan oman elämisenä olin yksin tai kaksin, mies saa pitää rahansa. 

Vierailija

Voiko 30 vuotiasta vielä edes sanoa mieheksi? Nehän ovat poikia. Kyllä minä nostaisin tuota rajaa vielä ylemmäksi. Useimmat miehet ovat parhaimmillaan 40-50 vuotiaina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat