Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on parhaimmillaan + 30-vuotiaina

Vierailija
20.11.2015 |

Olen päätynyt pitkän tutkiskelun jälkeen siihen, että miehet ovat parhaimmillaan 30 ja 40 ikävuoden välissä. Katsoo joitakin tosi komeita julkkismiehiäkin joinakin 20-vuotiaina, niin eivät kyllä näytä puoliakaan yhtä hyviltä ja karismaattisilta kuin hieman vanhempana. Toki edellyttää sitä, ettei ole päästetty elintasovatsaa kasvamaan ja on pidetty itsestä muutenkin huolta, mutta niin. En syty enää ollenkaan oman ikäisistä miehistäni kiitos tämän havainnon, mutten kyllä haluaisi olla suhteessakaan itseäni kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Onko muut samaa mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä olin fyysisesti ja henkisesti parhaimmillani 19- 25 vuotiaana, mutta eipä naisia näkynyt.  Nyt varakkaampana, mutta kaikin muuten mitattavissa olevissa asioissa huomattasti heikompana saan naisia melko helposti.

mies39

Vierailija
22/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut havaittavissa, kysyntää on ollut. Viimeisen parin kuukauden aikana olen treffaillut ja harrastanut seksiä kuuden alle 25-vuotiaan mimmin kanssa. Nuorin heistä on ollut 18, enkä ole ollut yhdessäkään tapauksessa itse aloitteellinen. Olen erittäin nuorekas, pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja annan sängyssä takuuvarman orgasmin. "Pahin" viikko on sisältänyt seksiä viiden eri naisen kanssa. Paras 24 tuntia oli pari viikkoa sitten, jolloin harrastin seksiä 3 eri naisen kanssa vuorokauden sisään. M36

Ja olet todennäköisesti täällä valittamassa naisten uskottomuudesta ja haukkumassa kaikkia naisia jakorasioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, jotain niissä vanhemmissa miehissä on. Pikkupojat eivät sytytä.

Vierailija
24/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika totta on. Mullakin on 32-vuotias toyboy. Ei sitä kuunnella kauheasti jaksa, aika lapsellinen on, mutta seksiin ok.

T. Nainen 48 v.

Vierailija
25/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä nyt tiedä. Omaan silmään ne rypyt ja ahavoitunut iho eivät vaan näytä hyvältä, vaikka ne kuvattaisiin kuinka taiteellisesti. En oikeastaan ymmärrä tuota sivuvalo-mustavalko-ylitarkka-kuvausgenreä, jonka tarkoitus kai on korostaa ikää ja tehdä siitä jotenkin viehättävää. Siinä 25 korvilla miehet ovat noin yleensä paljon paremman näköisiä, kauniinkomeita siloposkia, hiukset ja vyötärö tallella. Sitten vielä nykyisin erektiovaivat voivat iskeä jo kolmen ja neljän kympin välissä, valitettavasti.

Erektiovaivoihin on olemassa pomminvarmasti toimiva lääke. :)

Kaksi alapeukkua..? Naiset saavat syödä vaihdevuosiinsa, kuukautisiinsa ja muihin naisten vaivoihin ihan mitä lääkettä ikinä haluavat, mutta jos mies ottaa erektiolääkkeen, niin se on alapeukun arvoinen asia?

Hyvä hyvä. :D

Vierailija
26/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenä olin fyysisesti ja henkisesti parhaimmillani 19- 25 vuotiaana, mutta eipä naisia näkynyt.  Nyt varakkaampana, mutta kaikin muuten mitattavissa olevissa asioissa huomattasti heikompana saan naisia melko helposti.

mies39

Ihan sama juttu minulla, olisiko tämä se niinsanottu toinen kierros meille. Ei ole seuraa puuttunut enkä ole koskaan ollut näin haluttu miehenä.

Vierailija
27/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut havaittavissa, kysyntää on ollut. Viimeisen parin kuukauden aikana olen treffaillut ja harrastanut seksiä kuuden alle 25-vuotiaan mimmin kanssa. Nuorin heistä on ollut 18, enkä ole ollut yhdessäkään tapauksessa itse aloitteellinen. Olen erittäin nuorekas, pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja annan sängyssä takuuvarman orgasmin. "Pahin" viikko on sisältänyt seksiä viiden eri naisen kanssa. Paras 24 tuntia oli pari viikkoa sitten, jolloin harrastin seksiä 3 eri naisen kanssa vuorokauden sisään. M36

Tässä meillä onkin kunnon lutka!

Jep. Tulee mieleen Rob Schneiderin gigolo-leffat. :)

Vierailija
28/28 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä nyt tiedä. Omaan silmään ne rypyt ja ahavoitunut iho eivät vaan näytä hyvältä, vaikka ne kuvattaisiin kuinka taiteellisesti. En oikeastaan ymmärrä tuota sivuvalo-mustavalko-ylitarkka-kuvausgenreä, jonka tarkoitus kai on korostaa ikää ja tehdä siitä jotenkin viehättävää. Siinä 25 korvilla miehet ovat noin yleensä paljon paremman näköisiä, kauniinkomeita siloposkia, hiukset ja vyötärö tallella. Sitten vielä nykyisin erektiovaivat voivat iskeä jo kolmen ja neljän kympin välissä, valitettavasti.

Erektiovaivoihin on olemassa pomminvarmasti toimiva lääke. :)

Kaksi alapeukkua..? Naiset saavat syödä vaihdevuosiinsa, kuukautisiinsa ja muihin naisten vaivoihin ihan mitä lääkettä ikinä haluavat, mutta jos mies ottaa erektiolääkkeen, niin se on alapeukun arvoinen asia?

Hyvä hyvä. :D

Joo ja tämä kaikki naisten vuoksi. Jopa 400 000 naista Suomessa saa hormonihoitoa Suomessa ihan vaan selvitäkseen arjesta. Kalliiksikin se jo tulee. Erektiolääke otetaan vain tarvittaessa. Tussuvaivoja on muutenkin hyvin monenlaisia.