Yökylässä Kirsi Salon luona official
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua "henkinen herääminen" ei vakuuttanut, jotenkin päälleliimatun oloista kaikki, sisustusta, puvustusta ja äänenkäyttöä sekä käsien liikkeitä myöten.
Ja se näpäyttely ja millä tuulella milloinkin ei oikein asiasta vakuuta..
Nimenomaan. Ja että parisuhteessa eletään toisen mielialojen mukaan. Auts.
Nar....
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on harmi, että tällaisella ohjelmalla leimataan kaikki terveysintoilijat tavallaan hihhuleiksi. Kaikki terveellisistä elämäntavoista kiinnostuneet eivät tosiaan kaivele metsästä juuria, harrasta tantraa tai keskustele puiden halaamisesta. Kiitoksia vaan tuotannolle!
Tantraa harrastavana minusta on taas äärimmäisen harmillista, että joku tuolla tavalla kaupallistaa sen, koska sillä tavalla mennään hyvin kauas siitä mitä tantra on. Länsimaistettu, kaupallisuudella muokattu tantra on surullinen osoitus siitä, miten aidosti hyvä asia voidaan pilata egoilemalla.
Oman kokemuksen mukaan parhaat joogit ylipäätään on niitä, joilla ei ole tarve kertoa aiheesta julkisuudessa, eikä henkisen harjoittamisen tarvitse näkyä ulospäin vaatetuksella, mukana kannetuilla rukousnauhoilla tai yhtään millään. (Eli toisin sanoen en itse ole kovinkaan edistynyt kun on tarve kirjoittaa aihesta nettiin. ;) )
Mutta toisaalta, ehkä egoa kohottava muotitantrailu on keholle ja mielelle kuitenkin parempi kuin ei mitään, eli voihan sillä olla hyviä seuraamuksia olla Kirsille, ja miksei sitten muillekin. Toivon niin! :) Ihmisenä mulla ei ole mitään häntä vastaan enkä katsonut tätä ohjelmaa, on vain sattunut silmiin useammastakin paikasta tuo tantran mainostaminen, ja se saatu mielikuva on tosi kaukana omasta käsityksestäni.
Ja voihan olla, että itse harhailen aivan väärällä polulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuosta "höyrähtämisestä" jotakin hyötyäkin lienee ollut, vai kuinka moni 48-vuotias suomalainen nainen näyttää noin hyvältä? Luulenpa, että kateus ja katkeruus se saa ihmiset kommentoimaan näin negatiivisesti. :)
Sekö on siusta henkisen heräämisen tarkoitus? Näyttää hyvältä?
Ei tietenkään ole, älä viitsi väännellä toisten sanomisia. Itse olen vain huomannut, että kokonaisvaltainen hyvinvointi näkyy ihmisistä myös ulospäin. Minä esimerkiksi voin tällä hetkellä huonosti, ja sen kyllä näkee. Haluan voida hyvin sekä sisäisesti että ulkoisesti! Kirsin tavoista voisin ottaa mallia, ainakin ruokavalion ja liikunnan osalta.
Vierailija kirjoitti:
On aina virkistävää, kun joku uskaltaa uida vasten valtavirtaa eikä häpeile olla se mikä on. Silloin kun kukaan ei tee toiselle pahaa tai vahingoita toista ihmistä, sopii mun mielstä antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kirsistä sanoisin ohjelman perusteella, että kivan oloinen tyyppi. Rento ja mutkaton.
Heikoin lenkki oli sadistista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
On aina virkistävää, kun joku uskaltaa uida vasten valtavirtaa eikä häpeile olla se mikä on. Silloin kun kukaan ei tee toiselle pahaa tai vahingoita toista ihmistä, sopii mun mielstä antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kirsistä sanoisin ohjelman perusteella, että kivan oloinen tyyppi. Rento ja mutkaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamistahan se oli. Ehkä Kirsi yrittää nyt sovittaa vanhoja tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamistahan se oli. Ehkä Kirsi yrittää nyt sovittaa vanhoja tekojaan.
No se ohjelma oli kylläkin ulkolainen formaatti "Weakest Link", johon kuului juontajan jakkupuku ja tiukka ote. Joka ainoassa maassa, johon se oli ostettu, juontajan tuli toimia samalla tavalla. Kuten kaikissa kansainvälisissä formaateissa.
Katsoin juuri ohjelmaa Britannian paras leipomo, jossa
tuomarit vääntelivät jopa käsiään samaan tahtiin kuin suomalaisen version tuomarit. Eli aika jäykästi on formaattia seurattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kakkulat päähäs ja vähennä sitä siiderin juontia. Pojan vaatteet oli.
No anteeks! Pakko varmaan katsoo uusinta ja olla ylpee omista pojistaan.
Katsoin Katsomosta ja jos ei pojaksi tietäisi, niin tytöksi luulisi. Se toinenkin poika on hieman tyttömäinen kasvoiltaan.
Mitä väliä?!! Eiks voisi jättää lapset rauhaan, ja keskittyä keskustelemaan tästä mediapersoona Kirsistä, joka tunkee itseään julkisuuteen. Lapsi tuskin voi sille yhtään mitään, jos kasvot on tyttömäiset! Kamoon!
Sori, mutta itse aloititte. Olisitte vastanneet asiallisesti kysymykseen, niin olisin päässyt heti tuskistani.
Vierailija kirjoitti:
Kirsin life coaching kyvyt oli kyllä ihan jotain muuta. Sano pettymykselle "KYLLÄ", ja sitten puhistele siitä irti puuh hrrr puh pois. Onneksi aika halvalla myy näitä neuvojaan ja kursseja.
Sulje silmäs ja rauhoitu, kato.
Hengittele nys siinä.
Otat jonku tunnetilan haltuus ja kato kuvittele se Tunne siihen istumaan toho tuolille niinku.
Nyt sanot sille Tunteelle jotta" ole hyvä, sinä tunnemikänytoot, ja poistu mun elämästä. Mut voit sä Tunne jäädäki jos et niinku haluu poistuu. Ja mun on niinku opittava sit siitä jotaki kun sä Tunne et poistukaan siitä tuolista."
Nyt hengitä ulos.
Avaa silmäs.
Ja lompakkos.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin piti kyllä Veitolalla pokka tantra äännehtelyjen lomassa.
NÄÄÄÄNNNHH...MÄÄÄÄHH.ÄÄÄYNNNHH.
Sitten tämä yksi alkoi parkumaan ihan ykskaks. Halitaan. Kun se kuuluu tantraläheisyyteen vissiin? NNNNÄÄÄÄHHHMM (you gotta be kidding, darlings).
Veitolahan on itsekin harrastanut joogaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain lehdessä niin, että Kirsillä on joku kesämökki Balilla, jonne voi vetäytyä mietiskelemään ja joogailemaan tilaisuuden tullen? Ja perusti Hope-yhdistyksen, kun halusi auttaa vähävaraisia lapsia.
Kyllä on ajat muuttuneet siitä, kun Kirsi ja Viivi Avellan kiermurteli tiukoissa nahkahousuissaan kaupungin in-ravintolan pöydillä ja oltiin katsastelemassa mielellään varakasta ja in-alfa-urosta völjyyn. Mistään terveysruuasta ei ollut puhettakaan, ellei nopean shotin piristävää vaikutusta lasketa sellaiseksi...
Niin ne ihmiset muuttuu.
En kyllä tajua, että mitä tuosta terveys-laiffi-koutsaamisesta voi kukaan saada.
Viivikin on sitten saanut lopulta völjyynsä jonkun pankkiirin.
Maria kysyi "millä sä elät.", Kirsi vastaa että valmennuksilla ja mainitsee muutaman kympin hinnan. Parin lauseen päästä mainitsee tekevänsä myös yritysjuontoja. Minun mielestä oli vähän valehtelua tuo että elää valmennuksilla. Yrittäjänä tiedän ettei muutaman kympin kurssimaksuilla pyöritä firmaa ja elätä perhettä Helsingissä, se on aivan varma. Olisi mieluummin vastannut että ei kuulu sulle, kuin valehdellut. Mutta ehkä hän toivoo elävänsä koulutuksella ja käyttää tuollaista keinoa, puhuu asian todeksi ennen kuin se on totta, että universumi ja enkelit sitten hoitaa homman ja asiat järjestyy tuosta vain. Yritysjuonnoista laskuttaa varmasti satoja euroja.
Vierailija kirjoitti:
"Tsimi, tsoklad is redi"!
Ihan huippuviihdettä.
Tsimin kanssa ois ihana puhua rakkaudesta. Niin reipas nauru hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kakkulat päähäs ja vähennä sitä siiderin juontia. Pojan vaatteet oli.
No anteeks! Pakko varmaan katsoo uusinta ja olla ylpee omista pojistaan.
No hyvä että voit olla jostain ylpeä, itsestäsi et ainakaan. Kuka aikuinen lähtee haukkumaan pieniä poikia? Käsittämätöntä. Pitkät tai lyhyet hiukset, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Minä rupesin kokeilemaan heti sitä Kirsin ohjetta "sano sille tunteelle 'kyllä' ". Toi oli siinä kohdassa, kun Kirsi neuvoi Mariaa meditoimaan/hiljentymään itseensä ja pyysi kokemaan niitä tunteita mitä sattuikin nousemaan olotilaksi.
Mua alkaisi ja alkoikin siinä samalla arvelutta, hämmentää ja vähän v!tuttaakin. Mutta kun Kirsi sanoi, että tunteille täytyy sanoa "kyllä", tajusin, että niiden tunteiden vastaanottaminen on parempi kuin niiden torjuminen.
Olen treenannut nyt tota tämän viikon ja helpottaa! Kun äiti soittaa ja on rasittava, on ihanaa sallia itselleen tuntea ärtymystä ja kiukkua sn sijaan, että yrittäisin tuntea jotain muuta väkisin. Kuitenkin osaan samalla käyttäytyä ihan ok:sti, jopa paremmin kuin silloin kun yritän näytellä jotain tunnetta ja keskustella sen perusteella.
Vaikea selittää, joku varmaan tajusi kuitenkin.
Nimenomaan. Sitä ärtymystäkin voi jopa näyttää niin että se ei rasita toista ihmistä millään tavalla. Kuten tää mistä jaksossa puhuttiin että Kirsi on huonolla tuulella tms. - ei sen todellakaan tarvitse tarkoittaa sitä että "eletään toisen tunteiden ehdoilla". Mutta onhan tää tietysti näille mammoille ihan utopiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä se vahingoittaa muita, jos kasvattaa lapsensa siihen, ettei niiden tarvitse ottaa vastuuta omasta elämästään. Töissä ei tarvi käydä, jos on jotain varallisuutta, jonka varassa elää. Mutta ei ole oikein opettaa lasta varastamaan muilta, jotta oma elämä olisi mukavampaa. Toki en tiedä, tarkoittiko ihan just tuota vai ei, mutta siltä se kuulosti.
Miten vaikka perintövaroilla tai pääomatuloilla eläminen on muilta pois? Kerrohan, en nimittäin oikeasti ymmärrä.
Eihän siinä mitään, jos sitä rahaa on niin paljon. Silti Kirsillä itselläänkin on bisneksiä eikä pelkästään syö pottia tai sen tuottoa.
Sellaisessa tapauksessa kuitenkin vaatii taitoa osata kasvattaa lapsi jollain toisella keinolla tuntemaan onnistumisia ja kehitystä elämässään.
Ystäväni tiesi koko ikänsä tulevansa perimään. Ei sitten oikein jaksanut tehdä töitä eikä opiskella ja sisältö löytyy sitten onneksi harrastuksista, kun varainhoitajan aikaansaama salkun kasvu ei varmaan tunnu kovasti omalta saavutukselta.Minusta siinä ei ole mitään pahaa, ettei halua käydä töissä, jos ei taloudellisesti tarvitse. Jää nekin työpaikat sellaisille, jotka palkan tarvitsevat.
Täsmennän vielä, etten tajunnut rahaa olevan niin paljon, että jaksi jäbää elävät sillä loppuelämänsä ja saavat sen käyttöönsä jo ennen äidin kuolemaa. Mut jos näin on, hyvä niin.
Miksi sen pitää olla niin joko-tai? Joko uhraa elämänsä työlle tai ei tee ollenkaan työtä? Elämä on toivottavasti paljon muutakin kuin työtä ja työ on toivottavasti jotain muutakin kuin vastenmielinen velvollisuus jota on tehtävä siksi että olisi mahdollisimman hyödyllinen yhteiskunnalle.
Eiköhän tavoitteena ole että pojat tulee olemaan työelämässä mutta pointtina taisi olla se että elämä on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tsimi, tsoklad is redi"!
Ihan huippuviihdettä.
Tsimin kanssa ois ihana puhua rakkaudesta. Niin reipas nauru hänellä.
Tsimi on takuulla maailman ihanin tantra-albiino-tartsani liehulettineen . Vois tulla meillekkin mäyhäämään ja ymmymmymiseen, likat halis ja lohduttais.Olettaisin että omaa ihan kelvollisen liaaninkin. Kirsillä käy mahtava flaksi kun tommoset upeat vaihtoehtotartsanit tulee tostanoin vain hieroskelemaa ylläripyllärinä.
Ylivoimaisesti hauskin jakso koko yökylässä -formaatissa - sai nauraa ja jäi hyvä mieli- toivottavasti näytetään uusintana.
Tsimin tsoklad pitää patentoida - sitä odotellessa - kiitos tälle Kirsille että antoi palaa , huumorin ja naurun kautta!
Nimenomaan. Ja että parisuhteessa eletään toisen mielialojen mukaan. Auts.