Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan joutunut ns. hate dating- iskuyrityksen kohteeksi?

Vierailija

Onko joku tullut koskaan iskemään sinua loukkaavalla kommentilla?
Itselleni baarissa kerran todettiin, että "Onhan sulla kroppa, mutta naaman vois peittää vaikka pussilla sängyssä". Jotenkin en lämmennyt :D

Tuntuu lähinnä säälittävältä, kun joku turvautuu provoon saadakseen huomiota.

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Kyllä vain. Kommenttia tuli rumista kengistäni! Mies oli itse huonosti pukeutuva ja _likainen_. En sentään nauranut päin naamaa, mutta totsein "jaa ja poistuin paikalta.

Vierailija

Ei, vain annettuani pakit olen saanut hieman negatiivista kommenttia.

Juuri tuollaisten miesten takia ei tule käytyä paljoa viihteellä kun itsetunto on huono ja varmaan lähtisin kotiin itkemään jos joku mies heittäisi tuollaisen kommentin mitä ap:lle...

Vierailija

Ei ole, onneksi. Tosin en varmaan edes tajuaisi, että tuo olisi joku isku yritys... Luulisin varmaan, että yrittää aukoa päätään.

Vierailija

Monesti on käynyt niin, että annan ystävällisesti pakit (olen parisuhteessa) ja sitten saan kuulla olevani huora :D Olet huora jos annat, mutta vielä isompi jos ei heru.
Ap

Vierailija

Se on muuten hassua, miten helposti lähestyvä ihminen vaikuttaa liian lipevältä tai törkeältä. Jotenkin miestenkin on vaikeaa löytää kultainen keskitie siihen, miten naisille puhutaan. Huorittelu on kummaa, huoritteleeko ne miehet äitejään/siskojaan/tyttäriään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on muuten hassua, miten helposti lähestyvä ihminen vaikuttaa liian lipevältä tai törkeältä. Jotenkin miestenkin on vaikeaa löytää kultainen keskitie siihen, miten naisille puhutaan. Huorittelu on kummaa, huoritteleeko ne miehet äitejään/siskojaan/tyttäriään?
En ole huoritellut ikinä ketään, muutenkaan ei ole tapana raivota tai olla tunnekuohun vietävissä.

Vierailija

Mulla ei oo varsinaisesti kokemusta tollasesta, mutta kerran miesporukka tuli iskemä'än minua ja kavereita. Ne vaikutti yli lipeviltä ensin, esitteli jopa kortsuja baarin tupakkakopissa meille. Sitten kun sanottiin olevamme varattuja niin niistä tuli agressiivisia. Se oli ahdistavaa. Sen jälkeen alko lentää rumia kommentteja miten ollaanki rumia ja lihavia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Monesti on käynyt niin, että annan ystävällisesti pakit (olen parisuhteessa) ja sitten saan kuulla olevani huora :D Olet huora jos annat, mutta vielä isompi jos ei heru.
Ap

Vastaavissa tilanteissa mm. läimäisty avokämmenellä, kaadettu juomat syliin ja valehdeltu portsarille, että olin kähminyt (lensin pihalle, eikä kuulemma tarvitse mennä enää uudestaan). Ja joka kerran kyseessä hyvin ystävälliset ja kohteliaat pakit, en siis provosoinut noita reaktioita mitenkään. Että ei se aina helppoa ole aidan tälläkään puolella.

Vierailija

Oli muuten tästä hiljattain puhetta kavereiden kanssa. Parikymppisenä tosiaan tapahtui sitä, että baarissa joku juippi tuli silloin tällöin aina sanomaan erikseen jotain ilkeää. Porukan mies ehdotti, että ehkä kyse oli näistä urpoista, joille se on iskutekniikka. Sitten toisaalta oli myös näitä Cheekin tyylisiä, naamasta ihan perusjamppoja, jotka olivat viitsineet vähän kammata tukkaa ja vetää ylleen jotku trendirytkyt, jotka luulivat sen vuoksi olevansa jotain jumalanlahjooja. Näille kun erehtyi jotain sanomaan, ei siis edes iskumielessä, vaan vaikka kysymään, että missä on vessa, niin vastaukseksi tuli jotain aivan törkeää vittuilua.  Olemme nyt asuneet jo vuosia muualla Euroopassa, kuka missäkin, mutta tuollaista kohtelua ei ole tullut missään muualla vastaan. Ja vientiä on riittänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat