Oletko koskaan joutunut ns. hate dating- iskuyrityksen kohteeksi?
Onko joku tullut koskaan iskemään sinua loukkaavalla kommentilla?
Itselleni baarissa kerran todettiin, että "Onhan sulla kroppa, mutta naaman vois peittää vaikka pussilla sängyssä". Jotenkin en lämmennyt :D
Tuntuu lähinnä säälittävältä, kun joku turvautuu provoon saadakseen huomiota.
Kommentit (82)
Valitettavasti näin on päässyt käymään.
Mies tunki itsensä väkisin tykö ja tokaisi "oot aivan helvetin ruma mutta sulla on isot tissit" en lämmennyt yhtään, jostain kummallisesta syystä.
Negaaminen aika perusjuttu noissa jenkkiläisissä iskemisoppaissa. En tosin oikein usko sen toimivan Suomessa.
Asiaa ei myöskään auta se, että homma pitäisi hoitaa fiksusti ja hienovaraisesti, mutta Suomi-versio on se, että viimein kolmen promillen kännissä rohkaistutaan ja puolittain hoiputaan, puolittain kaadutaan jonkun naisen puoleen baaritiskillä, puristetaan perseestä ja öristään hädin tuskin ymmärrettävästi "läshkipersshse".
Tuollainen käytös on haukkumista, ei iskemistä. Kertoo mielestäni naisen huonosta itsetunnosta, jos pitää sitä käänteisenä iskuyrityksenä.
En tietääkseni, mutta ihan noin muuten joku möhömahainen humalainen koki asiakseen avautua minulle siitä, kuinka olen arkisen ja tylsän näköinen, mutta ihan kehityskelpoinen. Tarvitsisin vain kunnolla meikkiä ja munaa muuttuakseni paremmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös on haukkumista, ei iskemistä. Kertoo mielestäni naisen huonosta itsetunnosta, jos pitää sitä käänteisenä iskuyrityksenä.
Tuo kertoo vain miesten epätoivoisesta tavasta yrittää omaksua jenkkiläisiä pelimiesoppeja.
Niidenhän mukaan kaunista naista ei kykene iskemään ilman negaamista.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten tästä hiljattain puhetta kavereiden kanssa. Parikymppisenä tosiaan tapahtui sitä, että baarissa joku juippi tuli silloin tällöin aina sanomaan erikseen jotain ilkeää. Porukan mies ehdotti, että ehkä kyse oli näistä urpoista, joille se on iskutekniikka. Sitten toisaalta oli myös näitä Cheekin tyylisiä, naamasta ihan perusjamppoja, jotka olivat viitsineet vähän kammata tukkaa ja vetää ylleen jotku trendirytkyt, jotka luulivat sen vuoksi olevansa jotain jumalanlahjooja. Näille kun erehtyi jotain sanomaan, ei siis edes iskumielessä, vaan vaikka kysymään, että missä on vessa, niin vastaukseksi tuli jotain aivan törkeää vittuilua. Olemme nyt asuneet jo vuosia muualla Euroopassa, kuka missäkin, mutta tuollaista kohtelua ei ole tullut missään muualla vastaan. Ja vientiä on riittänyt.
Jos tavallisena miehenä erehtyy pintaliitopaikassa tai missään kysymään jotain tuollaista itseään hyvännäköisenä pitävältä naiselta, ei edes vastata.
Pari kertaa on noin käynyt, ja voi jukra kuinka tuo saa mut syttymään :D En tiedä johtuuko siitä, että olen tosi alistuva sängyssä, joten tuollainen "alistava" kommentti saa mut heti märäksi ja se on menoa se :)
Mua sanottiin huoranunnaksi, kun kieltäydyin jonkun tuntemattoman miehen tarjouksesta lähteä "kämpille panemaan". Ehh..
26: Omasta mielestäni haukkuminen on haukkumista. Sinulla toki on lupa ajatella toisin.
En ikinä haukkuisi ketään, lähinnä vaan en nosta seurueen kaunottaria jalustalle tai kiinnitä heihin sen kummempaa huomiota. Kummasti vaan he alkavat lopulta tyrkyttää itseään.
No ei ole haukkumalla irronnu mutta muutaman kerran olen saanut naisen sänkyyn ihan vaan sanomalla että "et oikein ole mun tyyppinen" jonkun näyttämisen halun se aina naisessa herättää. Voi myös olla että se vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen toimii myös miehillä.
Negaamisesta onneksi tunnistaa pelimiehen, niin voi hyvällä omatunnolla vaihtaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole haukkumalla irronnu mutta muutaman kerran olen saanut naisen sänkyyn ihan vaan sanomalla että "et oikein ole mun tyyppinen" jonkun näyttämisen halun se aina naisessa herättää. Voi myös olla että se vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen toimii myös miehillä.
On inhimillistä haluta vaikeasti saavutettavaa, mikään hyvä kun ei tule elämässä helpolla.
Muistettakoon myös se, että mikään ei ole suurempi turn off kuin epätoivoinen ja liian innokas mies.
Tämä tapa on häirikkönaisella jolla sydän on tolkuttoman kipeä; se myös indikoi myös sitä että tällä on mielenterveydellisisä ongelmia. Yksilöidystä naisesta on mainittu poliisille koska ei ole merkitystä onko tällä seuraa vai ei; jatkuvasta häirinnästä (tässä tapauksessa kiinalainen kampaamoyrittäjä) seuraa väistämättä ongelmia vastaavalle naiselle. Eli imitä enemmän häiriköit sitä raaemmaksi kohdallasi prosessi etenee.
Näitä on toisaalta kiva laittaa itkemään; tuossa Helsingin keskikaupungilta löytyy eräästä mikroyrityksestä vastaavaa joka ei osaa lähestyä miehiä vaan huutelee matkan päästä etunimellä. Löytyy myös vastaavia muitakin, yksilöityjä siis. Jooillakin pikkuisilla tuli ongelmiaa kun asia otettiin puheeksi isomman pomon kanssa, siis ei minkään yksikön linjaesimiehen, vaan jonkun muun kautta.
Ravintolassa näille naisille voikin sitten heittää aika raakaa vastausta j akatsoa kuinka hiki pukkaa päälle. muistan tapauksia jossa häirkkö nainen lensi ovimikon toimesta ulos.
Tämä tapa on häirikkönaisella jolla sydän on tolkuttoman kipeä; se myös indikoi myös sitä että tällä on mielenterveydellisisä ongelmia. Yksilöidystä naisesta on mainittu poliisille koska ei ole merkitystä onko tällä seuraa vai ei; jatkuvasta häirinnästä (tässä tapauksessa kiinalainen kampaamoyrittäjä) seuraa väistämättä ongelmia vastaavalle naiselle. Eli imitä enemmän häiriköit sitä raaemmaksi kohdallasi prosessi etenee.
Näitä on toisaalta kiva laittaa itkemään; tuossa Helsingin keskikaupungilta löytyy eräästä mikroyrityksestä vastaavaa joka ei osaa lähestyä miehiä vaan huutelee matkan päästä etunimellä. Löytyy myös vastaavia muitakin, yksilöityjä siis. Jooillakin pikkuisilla tuli ongelmiaa kun asia otettiin puheeksi isomman pomon kanssa, siis ei minkään yksikön linjaesimiehen, vaan jonkun muun kautta.
Ravintolassa näille naisille voikin sitten heittää aika raakaa vastausta j akatsoa kuinka hiki pukkaa päälle. muistan tapauksia jossa häirkkö nainen lensi ovimikon toimesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan! Kerran sain kuulla olevani papin näköinen ja muutama minuutti myöhemmin jätkällä oli jo kieli korvassani kun yritti pussata ilman lupaa!
Voi hyvä Luoja :DDDDD Ehkä näytit riettaalta papilta :D
Voi luoja reps :DDDDD SIIS HAUSKAJUTTU LOL
Vierailija kirjoitti:
Kirjotinpa huonosti, en siis ole haukkumalla kyllä kokeillukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo vain miesten epätoivoisesta tavasta yrittää omaksua jenkkiläisiä pelimiesoppeja.
Niidenhän mukaan kaunista naista ei kykene iskemään ilman negaamista.
Negaaminen ei toimi Suomessa, koska naiset eivät niin ylenpalttisesti saa osakseen niitä kehujakaan, ainakaan tuntemattomilta miehiltä. Jenkeissä, missä kohteliaisuudet ovat arkipäivää, negatiivinen kommentti onkin yllättävää vaihtelua. Suomessa neuvoisin miehiä avaamaan pelin mieluiten kivalla kohteliaisuudella. Se on yllättävää ja lämmittää mieltä.
Noista haukkuvista miehistä tulee vaikutelma luuserista. Yleensä joku umpikännissä oleva huojuva tyyppi sanoo, että 'miksi olet noin vihaisen näköinen' ja jää tuijottamaan. kun itse yrittää siirtyä toiseen paikkaan, niin se seuraa perässä, huojuu ja tuijottaa.
Voi hyvä Luoja :DDDDD Ehkä näytit riettaalta papilta :D