Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut ns. hate dating- iskuyrityksen kohteeksi?

Vierailija
19.11.2015 |

Onko joku tullut koskaan iskemään sinua loukkaavalla kommentilla?
Itselleni baarissa kerran todettiin, että "Onhan sulla kroppa, mutta naaman vois peittää vaikka pussilla sängyssä". Jotenkin en lämmennyt :D

Tuntuu lähinnä säälittävältä, kun joku turvautuu provoon saadakseen huomiota.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vain annettuani pakit olen saanut hieman negatiivista kommenttia.

Juuri tuollaisten miesten takia ei tule käytyä paljoa viihteellä kun itsetunto on huono ja varmaan lähtisin kotiin itkemään jos joku mies heittäisi tuollaisen kommentin mitä ap:lle...

Tulkaa kaikki kattomaan tämä täällä!

Vierailija
82/82 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmeisesti muhunkin on yritetty negaamista, vaikkakin onneksi huomattavasti hienovaraisemmin kuin nää jotkut täällä :D Joskus muutama mies on heittänyt keskustelun lomaan sellaisia "niin en mä tiiä ootko sä kiinnostava tyyppi... Vaikea näin lyhyen tuntemisen jälkeen sanoa..." ilkikuriseen sävyyn. Ilmeisesti kuitenkin oon näiden mielestä ollut melko kiinnostava, kun on jaksettu mun kanssa niin pitkään jutella ja pyydetty jatkoille :D

En ota tuollaisia kommentteja pahalla, mutta ei toimi muhun. Tähän taktiikkaan ryhtyneet ovat olleet tavallista paremman näköisiä miehiä, joista tulee pelaaja-vibat ja jotka eivät ole heti antaneet periksi, kun oon kertonut olevani varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän