Oletko koskaan joutunut ns. hate dating- iskuyrityksen kohteeksi?
Onko joku tullut koskaan iskemään sinua loukkaavalla kommentilla?
Itselleni baarissa kerran todettiin, että "Onhan sulla kroppa, mutta naaman vois peittää vaikka pussilla sängyssä". Jotenkin en lämmennyt :D
Tuntuu lähinnä säälittävältä, kun joku turvautuu provoon saadakseen huomiota.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapa on häirikkönaisella jolla sydän on tolkuttoman kipeä; se myös indikoi myös sitä että tällä on mielenterveydellisisä ongelmia. Yksilöidystä naisesta on mainittu poliisille koska ei ole merkitystä onko tällä seuraa vai ei; jatkuvasta häirinnästä (tässä tapauksessa kiinalainen kampaamoyrittäjä) seuraa väistämättä ongelmia vastaavalle naiselle. Eli imitä enemmän häiriköit sitä raaemmaksi kohdallasi prosessi etenee.
Näitä on toisaalta kiva laittaa itkemään; tuossa Helsingin keskikaupungilta löytyy eräästä mikroyrityksestä vastaavaa joka ei osaa lähestyä miehiä vaan huutelee matkan päästä etunimellä. Löytyy myös vastaavia muitakin, yksilöityjä siis. Jooillakin pikkuisilla tuli ongelmiaa kun asia otettiin puheeksi isomman pomon kanssa, siis ei minkään yksikön linjaesimiehen, vaan jonkun muun kautta.
Ravintolassa näille naisille voikin sitten heittää aika raakaa vastausta j akatsoa kuinka hiki pukkaa päälle. muistan tapauksia jossa häirkkö nainen lensi ovimikon toimesta ulos.
Mikä tää juttu on?! Täällä on nyt joitain päiviä pyörinyt joku avohoitopotilaalta kuulostava haukkumassa jotain "kiinalaista kampaamoyrittäjää"? Useammassakin ketjussa laittaa viestinsä vähintään pari kertaa, kute nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää ole joku pleijerioppaan taktiikoista?
Joo, mut ku ei noi idiootit tajua että se toimii vain 9-10 naisiin, 7 ja alle niin se vain loukkaa. Ja onhan se jo niin nähty tekniikka et kohteet tietää siitä jo.
En tiennyt, että tuolla ilmiöllä on nimikin. Kuulostaa ihan osuvalta.
Eräs minua puoli päätä lyhyempi tanakka mies tuli viereeni valomerkin aikaan tyttöjen iltana, alkoi hinkata vehjettään reiteni puoliväliin (hän oli tosi persjalkainen, kun ei ylettynyt korkeammalle, onneksi sentään piti housut jalassaan), tirkisteli minua yläviistoon ja tokaisi, että et sinäkään sitten täältä ketään saanut eikä ole mikään ihme. Ei saanut hänkään eikä ollut mikään ihme.
Vierailija kirjoitti:
Monesti on käynyt niin, että annan ystävällisesti pakit (olen parisuhteessa) ja sitten saan kuulla olevani huora :D Olet huora jos annat, mutta vielä isompi jos ei heru.
Ap
Toiset ei oikein osaa käsitellä torjutuksi tulemista ja joillekin se lähestyminenkin on jo niin suuri ponnistus, että se pettymys sitten purkautuu aika ikävällä tavalla. Naisilta tulee vastaavasti näitä homo-impotentti-tuhkamuna-osaston solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole haukkumalla irronnu mutta muutaman kerran olen saanut naisen sänkyyn ihan vaan sanomalla että "et oikein ole mun tyyppinen" jonkun näyttämisen halun se aina naisessa herättää. Voi myös olla että se vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen toimii myös miehillä.
Kyllä se joskus toimiikin, jos kyseessä on tosi hyvännäköinen mies. Siis mulla ainakin. Mutta mä oon muutenkin saalistaja. Joskus esitän jotain muuta, mutta sitä mä pohjimmiltani olen ja kovaa. Mutta asiaan, kyllä tuo vaikeastitavoiteltava mies kiehtoo mua naisena suuresti. Mutta negaaminen on eri asia. Just se "et ole mun tyyppinen" voi olla ihan toimiva iskurepla, mutta ei useimmille naisille. Munkaltasille toimii. nam
Vierailija kirjoitti:
Nämä pleijerioppaat ovat ihan täyttä paskaa ja niitä lukevat miehet ovat täysiä luuseriräkänokkia. Reppanat joutuvat lukemaan kirjasta, että oppivat tekemään sen, mitä normaalilla itsetunnolla ja sosiaalisella kyvyllä varustettu mies tekee luonnostaan – juttelemaan naiselle.
Vaikka kirjasta oppisit miten hyväksi naisenkaatajaksi, olet silti pelkkä opittu kuori latteuksia ja paskaa. Samalla me luonnostaan supliikit hoidamme homman kotiin olemalla oma luonnollinen itsemme. Ei se ole oikeasti vaikeaa. Ja joka tapauksessa vain typerät BB-ämmät haksahtavat jonkun pleijerikirjojen kaato-oppeihin. Vähänkin fiksut naiset näkevät oitis moisen show'n läpi ja nauravat sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös on haukkumista, ei iskemistä. Kertoo mielestäni naisen huonosta itsetunnosta, jos pitää sitä käänteisenä iskuyrityksenä.
Tuo kertoo vain miesten epätoivoisesta tavasta yrittää omaksua jenkkiläisiä pelimiesoppeja.
Niidenhän mukaan kaunista naista ei kykene iskemään ilman negaamista.
Negaaminen ei toimi Suomessa, koska naiset eivät niin ylenpalttisesti saa osakseen niitä kehujakaan, ainakaan tuntemattomilta miehiltä. Jenkeissä, missä kohteliaisuudet ovat arkipäivää, negatiivinen kommentti onkin yllättävää vaihtelua. Suomessa neuvoisin miehiä avaamaan pelin mieluiten kivalla kohteliaisuudella. Se on yllättävää ja lämmittää mieltä.
Tämä on ihan totta, eikä tarvitse edes jenkkeihin asti mennä. Asuin vuosia Lontoossa ja siellä piti olla röyhkeä, välillä suorastaan mulkku, jos mieli seuraa klubeilta saada. Yllättäin menestys samalla lähestymistyylillä ei ollut kovin kehuttava Suomeen palattuani :)
En kyllä omalla kohdallani allekirjoita tuota pelin avaamista kivalla kohteliaisuudella. Usein siinä käy niin, että nainen tulee siihen tulokseen, että tässä häntä nyt pokaillaan ja arvioi pokailijan suoraan silmämääräisesti ja homma helposti tyssää siihen, kun omat avut on enemmän verbaalisella kuin ulkonäköosastolla.
Sen sijaan hyvin on toiminut se, että ensin vaihdan muutaman yhdentekevän mutta peruskohteliaan lauseen jossain luontevassa tilanteessa ja jätän homman siltä erää siihen. Vähän myöhemmin törmään naiseen "sattumalta" uudestaan, jolloin olen naisen kirjoissa tavallaan jo tuttu ja harmittomaksi havaittu ja pääsen luontevasti pelaamaan omilla vahvuuksillani, ilman että tulen heti kärkeen arvioiduksi pelkästään ensivaikutelman eli lähinnä ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haukkuisi ketään, lähinnä vaan en nosta seurueen kaunottaria jalustalle tai kiinnitä heihin sen kummempaa huomiota. Kummasti vaan he alkavat lopulta tyrkyttää itseään.
Kovasti ropisee miinuksia, mutta näin on omassa elämässäni homma toiminut. Olen toki kohtelias, mutta käyttäydyn aina kuin sormessani olisi jo sormus eikä naisen kauneus merkkaa minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haukkuisi ketään, lähinnä vaan en nosta seurueen kaunottaria jalustalle tai kiinnitä heihin sen kummempaa huomiota. Kummasti vaan he alkavat lopulta tyrkyttää itseään.
Kovasti ropisee miinuksia, mutta näin on omassa elämässäni homma toiminut. Olen toki kohtelias, mutta käyttäydyn aina kuin sormessani olisi jo sormus eikä naisen kauneus merkkaa minulle mitään.
Kaipa jos on tottunut siihen, että kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita niin se välinpitämätön tapaus voi herättää uteliaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa jos on tottunut siihen, että kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita niin se välinpitämätön tapaus voi herättää uteliaisuuden.
Äläpä yleistä. Mua ei miehet lähesty mutta mua kiehtoo tuo vaikeastitavoiteltavuus edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös on haukkumista, ei iskemistä. Kertoo mielestäni naisen huonosta itsetunnosta, jos pitää sitä käänteisenä iskuyrityksenä.
Tuo kertoo vain miesten epätoivoisesta tavasta yrittää omaksua jenkkiläisiä pelimiesoppeja.
Negaaminen ei toimi Suomessa, koska naiset eivät niin ylenpalttisesti saa osakseen niitä kehujakaan, ainakaan tuntemattomilta miehiltä. Jenkeissä, missä kohteliaisuudet ovat arkipäivää, negatiivinen kommentti onkin yllättävää vaihtelua. Suomessa neuvoisin miehiä avaamaan pelin mieluiten kivalla kohteliaisuudella. Se on yllättävää ja lämmittää mieltä.
Negaamista on tarkoitus käyttää vain poikkeuksellisen kauniisiin naisiin JA sen ei ole tarkoituskaan vaikuttaa vittuilulta vaan ainoastaan kohteliaisuudelta, jonka voi ymmärtää monella tavalla. Negaamisella on kaiketi pohjimmiltaan tarkoitus luoda vaikutelma, että mies on niin korkeatasoinen, että voi puhua vähän "huolimattomasti" kauneimmillekin naisille JA ettei ole iskemässä ko. naista. Periaatteessa negaus voisi olla jotain mitä homokaveri sanoisi naiselle. Eräs kuuluisa negaus onkin sellainen jossa mies sanoo naiselle "Harmi että olen homo koska olisit niin minun tyyppiäni."
Olis kyllä mielenkiintoista ex-pua:na nähdä, että voiko negaukset oikeasti toimia. Olen negauksia joskus itse käyttänyt ja nähnyt muiden käyttävän, mutta en ole kenenkään nähnyt sillä onnistuvan. Ongelmanahan on, että mies joka käyttää Mystery Methodia, on jo yleensä sellaisessa mielentilassa, ettei kykene luomaan mitään aitoa yhteyttä ihmisiin ja toisaalta noita kommentteja helposti lauotaan perusnäteille naisille, joiden iskemiseen ei edes teoriassa tarvittaisi tuollaisia kikkoja. Ja toki pelimieskirjoja lukevat ovat usein niin pihalla normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä, että tuollaiset vinkit ovat hyvin tuhoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä yleistä. Mua ei miehet lähesty mutta mua kiehtoo tuo vaikeastitavoiteltavuus edelleenkin.
En yleistänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja yrittää vaikuttaa itsevarmalta ja ei-epätoivoiselta, niin sehän on kauheaa manipulointia. Kun nainen tekee näin, se onkin realismia johon kehotetaan jok'ikisessä naistenlehdessä.
On lähestytty juuri otsikon mukaisella tavalla, sit kun siihen lähtee mukaan niin on ihan hauskaa molemminpuolista vittuilua, väittelyä ja periaatteellista erimielisyyttä koko illan luvassa. Lopulta jäbä tokaisee itsevarmasti että haluu mun kanssa jatkoille, kieltäydyn -> jäbä suuttuu verisesti.
Eikä edes ole huono omatunto kun ne on aina täysiä douchebageja ja helvetin ilkeitä kaikille ympärillään. Ja saavat aivan varmasti muina iltoina toisilta kun ulkonäkö sellainen Bile-Dani/Cheek -tyyppinen, joten moniin varmasti vetoavat. He ovat kuitenkin oikeasti supliikkeja ja osaavat vittuilla eivätkä suutu jos niille vittuilee tai antaa haukut takaisin, sekä tietävät asioista jotain jolloin väittely onnistuu, joten on oikeasti hauskaa ja nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pleijerioppaat ovat ihan täyttä paskaa ja niitä lukevat miehet ovat täysiä luuseriräkänokkia. Reppanat joutuvat lukemaan kirjasta, että oppivat tekemään sen, mitä normaalilla itsetunnolla ja sosiaalisella kyvyllä varustettu mies tekee luonnostaan – juttelemaan naiselle.
Vaikka kirjasta oppisit miten hyväksi naisenkaatajaksi, olet silti pelkkä opittu kuori latteuksia ja paskaa. Samalla me luonnostaan supliikit hoidamme homman kotiin olemalla oma luonnollinen itsemme. Ei se ole oikeasti vaikeaa. Ja joka tapauksessa vain typerät BB-ämmät haksahtavat jonkun pleijerikirjojen kaato-oppeihin. Vähänkin fiksut naiset näkevät oitis moisen show'n läpi ja nauravat sisäisesti.
No täällä yksi luuseriräkänokka, moro!
Olen samaa mieltä ettei ole oikeasti vaikeaa iskeä nainen, jos uskaltaa olla oma itsensä. Useimmat meistä vain ovat epävarmoja ja vetävät jonkinlaista roolia elämässä. Jos se miehen "oma itsensä" on änisevällä hiljaisella äänellä puhuva tyyppi, jonka katsekin on täynnä pelkoa, niin eipä sillä pitkälle pötkitä. Jos itsevarmuus olisi vain omasta valinnasta kiinni, ei epävarmoja ihmisiä olisi olemassakaan. Itsevarmaksi kasvaminen vaatii kuitenkin usein vaikeidenkin lapsuudentraumojen käsittelyä eikä onnistu minkäänsortin ajatuskikoilla. Pelimieskirjat, vaikka toki sisältävätkin paljon paskaa, opettavat myös monille miten käyttäytyä itsevarmasti ja se johtaa yleensä paljon parempiin lopputuloksiin niin naisten kanssa kuin muutenkin elämässä kuin se, jos jää täriseväksi änkyttäjäksi.
Joidenkin suomimiesten itsetunto ei kestä pakkeja ja sit jos joku mies pakkien jälkeen alkaa nimitteleen tai huuteleen mulle jotain, meen sen tykö vaatimaan anteeksi pyytöä kauniita naisia ei nimitellä ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin suomimiesten itsetunto ei kestä pakkeja ja sit jos joku mies pakkien jälkeen alkaa nimitteleen tai huuteleen mulle jotain, meen sen tykö vaatimaan anteeksi pyytöä kauniita naisia ei nimitellä ihan miten vaan.
Koskee kyllä molempia sukupuolia, homottelu ja munattomaksi nimittely on aika vakiosettiä jos erehtyy Suomi-neidon lähestymisyrityksen torppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaamista on tarkoitus käyttää vain poikkeuksellisen kauniisiin naisiin JA sen ei ole tarkoituskaan vaikuttaa vittuilulta vaan ainoastaan kohteliaisuudelta, jonka voi ymmärtää monella tavalla. Negaamisella on kaiketi pohjimmiltaan tarkoitus luoda vaikutelma, että mies on niin korkeatasoinen, että voi puhua vähän "huolimattomasti" kauneimmillekin naisille JA ettei ole iskemässä ko. naista. Periaatteessa negaus voisi olla jotain mitä homokaveri sanoisi naiselle. Eräs kuuluisa negaus onkin sellainen jossa mies sanoo naiselle "Harmi että olen homo koska olisit niin minun tyyppiäni."
Olis kyllä mielenkiintoista ex-pua:na nähdä, että voiko negaukset oikeasti toimia. Olen negauksia joskus itse käyttänyt ja nähnyt muiden käyttävän, mutta en ole kenenkään nähnyt sillä onnistuvan. Ongelmanahan on, että mies joka käyttää Mystery Methodia, on jo yleensä sellaisessa mielentilassa, ettei kykene luomaan mitään aitoa yhteyttä ihmisiin ja toisaalta noita kommentteja helposti lauotaan perusnäteille naisille, joiden iskemiseen ei edes teoriassa tarvittaisi tuollaisia kikkoja. Ja toki pelimieskirjoja lukevat ovat usein niin pihalla normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä, että tuollaiset vinkit ovat hyvin tuhoisia.
Hyvä negahan on nimenomaan sellainen, että kuulija jää arvailemaan olikohan tämä vittuilua vai ei ja sen hetken hämmenyksen turvin voi sitten ottaa tilanteen haltuun. Tarkoitus on kuitenkin lähinnä, ettei tule yhtä helposti torjutuksi kuin ne edelliset 10 "ootpa kaunis"-tyyppiä.
Kertokaa miehet, mikä strategia on se, että juodaan ensin itsensä tuhannen tuubaan ja tullaan sitten viereen huojumaan sanomatta mitään? Onko tällä strategialla nimi ja mistä pelimiesoppaasta se on luettu? Entä toimiiko se joihinkin naisiin?