Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekevätkö mielestäsi uskovat väärin, kun siteeraavat ahkeraan raamattua,

Vierailija
10.02.2006 |

käyttäen raamatunlauseita perusteina sille, että voivat tuomita jonkun ihmisen/ihmisryhmän?



Oma uskoni on sitä, että yrittää nimenomaan olla suvaitsevainen ja että usko näkyisi hyvinä tekoina, ei saivarteluna. Meinaa joskus vituttaa tuollainen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan