Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko pyytää naista ajamaan kainalokarvat?

Vierailija
19.11.2015 |

Olen tapaillut muutaman viikon ajan erästä viehättävää neitokaista. Kaikki menee muuten hyvin, mutta hänellä on aivan kauheat kainalokarvat. Ne eivät muuten haittaisi, mutta hänen ollessa päälläni hän tykkää haroa omia hiuksiaan, jolloin jyrän alle jäänyttä pesukarhua muistuttavat kainalomättäät tulevat näkyviin. Sen jälkeen se onkin stondikselle bye bye.

Uskallanko pyytää naista siistimään kainalot?

Kommentit (51)

1/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla vain, mutta hienovaraisesti.

Vierailija
2/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti itsesi alhaalta ja sitten vihjaat että karvattomuus on jees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Jo on kumma jos halut on kainalokarvoista kiinni :D

Vierailija
4/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeletko itse omat kainalosi?

Vierailija
5/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain olisi keskustelu, jossa molemmat pääsis kertomaan karvamieltymyksiään. Hyvä avaus sille vois olla vaikka että kysyt, mitä nainen tykkää sun karvoista. Sitten kerrot että tykkäät kun kainalokarvat on ajeltu mutta et kuumota sen enempää.

Vierailija
6/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lisää: oletan, että olet itse myös valmis nyrhimään omia karvojasi jos nainen toivoo.:)

Vierailija
7/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puska menee jo pikkasen yli, vähän sama jos naisen alapää näyttää karvaiselta matolta.

Vierailija
8/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä isältäsi/papaltasi haittasiko heitä karvat ja lerpahtiko peli?

Vierailija
9/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen poistosta voi tulla monenlaista kiusaa herkkäihoiselle. Voit asiasta sopivassa yhteydessä kohteliaasti huomauttaa, mutta jyrän alle jääneestä pesukarhusta ei kannata mainita jos haluaa romanttisen suhteen säilyvän.

Vierailija
10/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele.. aja omat pois jos kävisi vinkistä? mut todennäkösesti tänä päivänä kainalossa oleva puska on siellä tarkoituksella, joten antaisin asian olla.

Vierailija
11/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puska menee jo pikkasen yli, vähän sama jos naisen alapää näyttää karvaiselta matolta.

Mulla näyttää, mutta ei ole vielä kukaan sen takia kieltäytynyt. Tai muutenkaan.

Vierailija
12/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaarallisilla vesillä liikutaan jos pyydetään toista muokkaamaan ulkonäköään omien mieltymysten mukaisesti. Sillä toisella on oikeus näyttää miltä haluaa. Voihan sitä pyytää, mutta se voi helposti olla loukkaavaa. En suosittele.

Vierailija
13/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen poistosta voi tulla monenlaista kiusaa herkkäihoiselle. Voit asiasta sopivassa yhteydessä kohteliaasti huomauttaa, mutta jyrän alle jääneestä pesukarhusta ei kannata mainita jos haluaa romanttisen suhteen säilyvän.

Jep. Näin atoopikkona en ajale todellakaan karvojani joka päivä, vaan suunnilleen kerran viikossa kainaloista sänki pois talviaikaan kun ei sitä sänkeä juuri kukaan näe... Jalkakarvat saatan ajella vain kerran kuukaudessa. Ja alapään karvat leikkaan saksilla lyhyiksi.

Vierailija
14/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella harhainen jos luulet että nainen haluaisi miellyttää sinua kun olette tapailleet vasta kaksi viikkoa :D

Vierailija
15/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Tyttökö ei ole yhtään ihmetellyt näitä lerpahduksiasi?

Vierailija
16/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jos nainen ei itse tajua edes kainalokarvoja ajella niin unohda koko tapaus. Tämä ei ole edes tasa-arvo kysymys vaan kuuluu naisen perus ulkonäöstä huolehtimiseen. M27

Vierailija
17/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. Tyttökö ei ole yhtään ihmetellyt näitä lerpahduksiasi?

Siitähän saisi rinnakkaisprovon.

Vierailija
18/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Jos nainen ei itse tajua edes kainalokarvoja ajella niin unohda koko tapaus. Tämä ei ole edes tasa-arvo kysymys vaan kuuluu naisen perus ulkonäöstä huolehtimiseen. M27

Vitut kuuluu, sovinisti.

Vierailija
19/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on atoopikko. Eli antaa välillä parran kasvaa, koska ajelu rikkoo ihoa. Sit myös olen aina itse arvostanut sitä, että ajelee pallikarvat mutta sitäkään mies ei oo kauheesti tehnyt. Jännää on se, että se ei ole ollut ongelma.

Vierailija
20/51 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu minusta sävystä. Meidän parisuhteessa puhutaan avoimesti mieltymyksistä. Tapailusuhteessa voi kyllä olla riski ettei vielä ole luottamusta ja keskustelu ajautuu ikäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi