Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v tytön joululahjalista

Vierailija
19.11.2015 |

Laittakaapa jakoon mitä meinaatte ostaa.
Itselläni on ostoslistalla 2 kirjaa, pyjama+pörrösukat, vesivärit+paperia (laadukkaat taitelijatarvikekaupasta), power bank eli varalaturi, scholl sähköinen kynsiviila/kiillotin.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö sais raivarin noista, ihan liian mitättömät :(

Oisit opettanu tavoille niin ei sais. :)

Vierailija
62/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä luonnekysymyskin. 

Itken täällä itsekseni.

Meidän lapsista yksi on juuri tuollainen raivarin saaja, joka saa aina "paskimmat lahjat". Toivoo aina vain rahaa..tai koiraa (allergiaperhe). Muuta lapset ovat ihanan kiitollisia kalsareista ja villasukista, jotka tuo tyttö saatuaan heittää seinään. Lapset on kasvatettu samalla kaavalla kaikki.

Jätä lapsi ensi vuonna ilman lahjoja. Jos alkaa raivoamaan, sanot vain etteiväthän ne ole ennenkään kelvanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16v enkä saa mitään joululahjaksi, koska rahat ovat vähissä. Ihan ok mulle, kunhan saisi edes ruokaa.

Vierailija
64/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen lapsi kirjoitti:

iha tylsiä nuo- o.o mä oon 14 mut täytän 15 joulukuun 11 :D ja toivon kaikkee hauskaa.

en taida koskaaan kasvaa aikuiseks. en meikkaa ja vihaan saada vaatteita joululahjaksi yh~

ite toivon tänävuonna, jtn anime roskaa, promarkkereita, uudet värikynät. usb headset,harry potter kirjan, ginga roskaa ja lautapelin ja jtn figuureja :)

Voi että mikä ihana napero täällä :D Oletko ihan "kawaiiiiii japani is the best!!1" ?

Vierailija
65/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, joku oli nostanut viimevuotisen avaukseni.

Ap.

Vierailija
66/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut mitä olette opettaneet lapsillenne te, joiden lapset saa raivareita "huonoista" lahjoista? Olen katsonut videoita lahjoista raivoavista lapsista eikä voi kuin ihmetellä. Sen verran on ikää että pitäisi osata ottaa vastaan kohteliaasti huonompikin lahja eikä itkeä räkä poskella ja saada raivareita. Miten tähän on päädytty? Pienen lapsen vielä ymmärtää kun ei osaa käsitellä pettymystään oikein mutta joku teinikin, miten kehtaa raivota lahjoista?

Vierailija
67/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitänpä tähän nyt 16v tyttöni lahjalistaa: edelleen 2 kirjaa, pyjama ja pörrösukat. Hajuvesi, suoristusrauta ja iltalaukku (tytön toive). Ehkä jotain kosmetiikkaa.

Ap.

Vierailija
68/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 16-vuotias ja minun toivelistaltani löytyy:

- Nokian Hai -kumisaappaat (keltaiset)

- Dan Brownin kirjat Da Vinci -code & Inferno

- rahaa

Mielessäni myös toivon uutta suoristusrautaa, ja siitä yhden kerran äidilleni vinkkasinkin, jonka jälkeen tuli kamalat omantunnontuskat "pyydänkö liikaa?"

Hauskaa joulun odotusta!

Vierailija
69/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lahjat on!

Vierailija
70/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???? mimmoisia sekopäitä te kasvatatte ihmiset???

- jos joululahjoista saa raivarin, niin kyllä on kasvatus päin persettä ja vitsaa tarttis, oikeesti. Ei psykologia eikä terapiaa vaan vitsaa, vettä&leipää!

- nykyään en käy välttämättä tuttavaperheiden lasten synttäreillä, koska oikeesti vituttaa ne kekkerit. Kutsutaan joku 50 hlöä lapsen 3-v tai 9-v päiville, moni ei pidä niin isoja häitä edes... Ja nuo on siis vaan suku/ystäväperhejuhlat, sen lisäksi lapselle järjestetään vielä yhdet tai kahdet lastenkutsut, koko luokalle ja koko jalkapallo- tai jumppajoukkueelle... Ja tämä on vaan yks esimerkki, mutta on näitä kakaroita, jotka on jatkuvasti maailmannapoina ja päähän ei koskaan kehity normaaleja aivoja.  

Vierailija
71/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ostimme 15vee tytölle lahjakortin Gina Tricotiin, pussilakanoita ja aluslakanoita, uudet ratsastussaappaat, suklaata ja leffalippuja.

Vierailija
72/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kertoi työkaverinsa kertoneen, että lapsi oli ollut pettynyt joululahjoihinsa, kun oli saanut vain neljä lahjaa. Yksi lahjoista oli ollut piano eikä muutkaan olleet mitään pientä tyyliin villasukat tai suklaata kuten meillä. Tämä tapahtui jo 70-luvulla, joten osattiin sitä jo silloin vaatia.

Tuo työkaveri on varmaan sen 15-v raivottaren äiti, tai mummo. 

Vierailija
74/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kasvattaa hänet paremmin. Voi tulla elämässä ongelmia muuten.

Vierailija
75/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamat ja pörrösukat on niin kulunu lahjaidea. Tosi tylsää kun siitä pehmeästä paketista jo arvaa mitä siellä on.

Vierailija
76/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16-vuotias ja minun toivelistaltani löytyy:

- Nokian Hai -kumisaappaat (keltaiset)

- Dan Brownin kirjat Da Vinci -code & Inferno

- rahaa

Mielessäni myös toivon uutta suoristusrautaa, ja siitä yhden kerran äidilleni vinkkasinkin, jonka jälkeen tuli kamalat omantunnontuskat "pyydänkö liikaa?"

Hauskaa joulun odotusta!

Hyi noi kumisaappaat on rumat.

Vierailija
77/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitänpä tähän nyt 16v tyttöni lahjalistaa: edelleen 2 kirjaa, pyjama ja pörrösukat. Hajuvesi, suoristusrauta ja iltalaukku (tytön toive). Ehkä jotain kosmetiikkaa.

Ap.

Minkälainen iltalaukku? Ostin itselleni juuri Glitteristä ihanan samettilaukun. Oli tarjouksessakin.

N22

Vierailija
78/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyjamat ja pörrösukat on niin kulunu lahjaidea. Tosi tylsää kun siitä pehmeästä paketista jo arvaa mitä siellä on.

Minusta tuo on joulun perinne joka 'kuuluu' saada joka vuosi =)

Vierailija
79/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Minkälainen iltalaukku? Ostin itselleni juuri Glitteristä ihanan samettilaukun. Oli tarjouksessakin.

N22

Jonkun merkkilaukun haluaisi, mut katotaan nyt..

Ap

Vierailija
80/101 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikanaan tuon ikäisenä juurikin astioita, vaatetta, tekstiilejä ja suklaata. Isältä yleensä vaatetta pyjaman, toppatakin tms. Äiti puolestaan on käsityöihminen, osti usein jotain koriste-esineitä. Nyt myöhemmällä iällä on mukava koristella kotia juurikin niillä jouluisilla esineillä ja muistella niitä jouluja. Meillä ei juurikaan ole kalliilla lahjoilla pröystäilty vaan ajatus ja muistot ovat tärkeimpiä. Lahjakortit/raha on hyvä, saa laittaa säästöön tai käyttää joulun alemyynneissä tarpeelliseen.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme