Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v tytön joululahjalista

Vierailija
19.11.2015 |

Laittakaapa jakoon mitä meinaatte ostaa.
Itselläni on ostoslistalla 2 kirjaa, pyjama+pörrösukat, vesivärit+paperia (laadukkaat taitelijatarvikekaupasta), power bank eli varalaturi, scholl sähköinen kynsiviila/kiillotin.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä loppulasku kumminkin noista monista pikkulahjoistakin kertyy, tunnen itseni vanhaksi koska "ei minun nuoruudessani" ...ja olen 29-vuotias :D

Vierailija
22/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa uuden suoristusraudan, (nykyinen ostettu varmaan ennen tytön syntymää :D) jonkun escadan hajuveden, merkkikellon (Daniel Wellington) ja rahaa. En tiedä vielä aionko ostaa kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mm. kannettava tehotietsikka (jotta jaksaa pyörittää jotain isoja pelejä), hiirimatto, pelihiiri, uusi älykänny (vanhan tilalle), langaton Sonoksen kaiutin, taskulamppu, pyjama, merinovillakerrasto ja suklaajuttuja.

Vierailija
24/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annettu viime vuosina ipad, Samsung galaxy tab 4, iPhone 5 s, tietokoneita, lasten näköisiä yöpukuja, Playstation 4, pelejä eri pelikoneisiin, koristetyynyjä, vilttejä, kirjoja, erilaisia piirustusvälineitä, meikkejä, kynsilakkoja, villasukkia, suklaarasioita, toivottuja ja kalliita vaatteita, pehmoleluja, pehmeitä sukkia, sisätossuja, Guessin-koruja, sisustustavaraa, hamsteri tarvikkeineen jne. En muista millään mitä kaikkea olen lapsille ostanut.

Vierailija
25/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 16v ja toivoin näitä:

- Silta 2. kausi dvd

- BBC Sherlock kaudet 1-3 dvd

- pyjama

- suklaata

Vanhemmat luultavasti ostaa vielä muutaman yllätyslahjan, mikä on kivointa! Tuntevat mut niin hyvin että osaavat ostaa jotain tosi kivaa mitä itse en ole tajunnut pyytääkään.

Vierailija
26/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hamsterille puulabyrintin; sillä on jo semmoinen, mutta kaksi on parempi kuin yksi.

Sitten lähellä aattoa käyn varmaan isän kanssa kaupoissa ja ostan jotakin pientä muille.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
27/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Ostan hamsterille puulabyrintin; sillä on jo semmoinen, mutta kaksi on parempi kuin yksi.

Sitten lähellä aattoa käyn varmaan isän kanssa kaupoissa ja ostan jotakin pientä muille.

-Mies 29v + 1v-

Hamsterisi on oikeasti 15v tyttö häkissä?

Vierailija
28/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa uuden suoristusraudan, (nykyinen ostettu varmaan ennen tytön syntymää :D) jonkun escadan hajuveden, merkkikellon (Daniel Wellington) ja rahaa. En tiedä vielä aionko ostaa kaikkea.

Älä ainakaan ihan kaikkea :) 

Vierailija
29/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15 - vuotias tyttö on toivonut kaksi kirjaa ja vähän suklaata.

Meillä ostetaan kännykät, tietsikat, vaatteet ym. silloin kun tarvitaan (rikki, kapasiteetti ei riitä) eikä jouluna. Näin ei tule törkeetä rahareikää jouluksi vaan tasaisemmin pitkin vuotta. Isovanhemmat on antanut jonkin verran rahaa, että voi ostaa mieleisiä meikkejä, koruja, vaatteita tms.

Jouluna meille tärkeintä on rauhallinen oleskelu yksin (kirjat, musa) ha yhdessä (kokkailu, leipominen, syöminen, pelaaminen, saunominen, ulkoilu ja yleinen rupattelu). Yleensä olen ostanut yhteiseksi lahjaksi jonkun reissun risteily/kylpylä/etelän matka -linjalla, riippuen taloustilanteesta.

Tää linja on toiminut meillä yh-perheessä hyvin.

Vierailija
30/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö sais raivarin noista, ihan liian mitättömät :(

Jopa on huonosti kasvatettu tytär.

Vierailija
31/101 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 16v ja toivoin näitä:

- Silta 2. kausi dvd

- BBC Sherlock kaudet 1-3 dvd

- pyjama

- suklaata

Vanhemmat luultavasti ostaa vielä muutaman yllätyslahjan, mikä on kivointa! Tuntevat mut niin hyvin että osaavat ostaa jotain tosi kivaa mitä itse en ole tajunnut pyytääkään.

Haha, mullekin kelpais noi lahjat!

T: M33

Vierailija
32/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 15v toivon lahjaksi kirjoja ja minusta noi lahjat on tosi kivoja!:)

Vierailija
34/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 15v toivon lahjaksi kirjoja ja minusta noi lahjat on tosi kivoja!:)

Onko mielessä jotkut tietyt kirjat?

Vierailija
35/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä arvostelijoita :D Onneksi itse en ikinä saanut kaikkea haluamaani, niin oli tyytyväinen vähästäkin. Minulla ei siis ole lapsia, mutta jos joskus on, niin en todellakaan kasvata heistä mitään ahneita kusipäitä.

Vierailija
36/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helkattia nää jotkut vastaukset?? Kyllä mulle nuo lahjat kelpaisi nyt ja olisi kelvannut viisitoistavuotiaanakin. Olen keskivertoa varakkaammasta perheestä, jos joku tulee heittämään jotain köyhäsettiä.

Tänä vuonna pyydän vain lakanoita ja ym kodintekstiileitä sekä muumiastioita.

-tyttö 18v

Vierailija
37/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan nyt omat lahjatoiveet, itse olen siis 14 vuotias

- Kamerajalka Velbon EX-330

- Kuulokkeet (edelliset hajosi .. vuodenhan ne JOPA kesti :D Noissa mitkä haluan maksaa 12€ ja 2 vuoden takuu!)

-Fazeriina suklaata & karkkia

-Aku Ankka taskukirjat uusimmat

Nyt kun vielä kehtaisi sanoa nuo toiveet🎅 Tuosta kamerajalasta kysyisin, jos joku tietää että tärähtääkö helposti jos kuvaa pitkillä valotusajoilla? 40€ maksaa niin mietin kannattaako ollenkaan toivoa, jos tärähtää helposti tai muita vikoja.. mikään ykkösluokan vermehän tuo ei varmaankaan ole mutta olen kuullut Velbonien olevan hyviä :D

Vierailija
38/101 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olet kasvattanut, varmaan olet ylpeä suorituksestasi...

Vierailija
39/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on!

Vierailija
40/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermaperse penikka!