Mikä helvetin netlog twoo??

Kyrpä otsassa

En ole koskaan moiseen liittynyt ja nyt saan sieltä jotain matcheja ja treffipyyntöjä?? Vittu et kiehuttaa ihan huolella. Yritin poistaa tilini sieltä niin se vaatii salasanan tilin poistoon, no minkäköhän salasanan siihen lykkään, kun en ole alunperinkään sellaiseen liittynyt mut kyllä vaan oli meikäläisellä profiili siellä.
Siinä oli sähköpostin kohtaa mun sähköpostiosoite ja kun pyysin lähettämään unohdetun salasanan sinne, niin se vaan ilmoitti ettei kyseistä sähköpostia ole heillä, mut silti jollain helvetin keinolla ne pystyy lähettämään mun sähköpostiin sieltä mainoksia ja treffipyyntöjä.
En ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan moisesta sivustosta ja nyt yhtäkkiä olenkin sinne tehnyt profiiliin. Onko tää poliisiasia???

Kommentit (3)

Vierailija

Oon nähnyt tästä aiemminkin keskusteluja.. en muista, miten ne tilit muka muodostui.. itsellänikin muka tili siellä. Roskapostiin menevät. Olis kyllä kiva saada ittensä pois sieltä..

Vierailija

Nostanpa vähän, hiukan vanha keskustelu mutta ei voi mitään. Itsellä sama ongelma. Miten tilin saisi poistettua, pitäisikö ilmoittaa johonkin? Kokemuksia?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat