Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tumma lapsi, mies syyttää pettämisestä :/

Vierailija
18.11.2015 |

Ja tehdäänkö jo nyt ihan alussa kaikille selväksi, että EN OLE PETTÄNYT!!

Jokatapauksessa asiaan.
Eli synnytin hieman yli puoli vuotta sitten. Tämä lapsi on minun ja mieheni ensimmäinen. Kun poika syntyi, hän oli ihan vaalea (tosin mustat hiukset, mutta itsellänikin on). Silloin mies ei luonnollisestikaan epäillyt mitään.
Kuitenkin pojan kasvaessa hän alkoi pikkuhiljaa tummua. Nyt hän onkin todella tumma, ei tietenkään ihan mikään mustaihoinen mutta reilusti keskivertosuomalaista tummempi. Tukkakin on kihara, hieman "afromainen".

Nämä piirteet huomattuaan mieheni (vaaleaihoinen, harmaanvihreät silmät, pisamia) alkoi pikkuhiljaa vihjailla minua, että olisin pettänyt häntä! Lopulta sanoi asiasta ihan suoraan. Suutuin, sillä en voisi edes kuvitella pettäväni! Ja mies ei myöskään tunnu huomaavan, että pojallamme on esimerkiksi täysin samanväriset silmät sekä samanmuotoinen nenä kuin hänellä itsellään!! Ainoa, minkä tuntuu näkevän, on tuo ihonväri.

Minä itse olen siis suhteellisen vaaleaihoinen, mutta muuten tumma (lähes mustat silmät sekä musta, korkkiruuvikihara tukka). Isoäitini toinen vanhempi oli kuitenkin negriitti, ja sukuni tuolta puolelta tulee ulkomailta. Toinen vanhemmistanikin on siis hieman keskivertoa tummempi, muttei kuitenkaan läheskään niin tumma kuin poikani.

Olen ehdottanut miehelleni isyystestiä, mutta jostain syystä ei halua. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, että joudut kestämään tällaista, ap! Kyllä se isyystesti vain on tehtävä, en ymmärrä, miksi mies on sitä vastaan... En nimittäin ymmärrä, miten muuten ap pystyy todistamaan puhuvansa totta.

Vierailija
122/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että isyystesti tehdään samoin tein, tai sitten loppuu tuo paskanjauhanta for good.

Voipi olla että pelkää tulosta, ei siis halua testiä sen takia että mikäli tulos olisi hänen pelkäämänsä, menettäisi lapsensa ja sinut. Siis epäily tulee huonoina hetkinä pintaan muttei silti oikeasti rohkene ottaa siitä selvää koska pitää teistä ja haluaa pitää teidät luonaan. Toki ikävää tuollainen luottamuksen kannalta, vaadi testiin ja kerro ettei hänellä ole mitään pelättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehesi on pettänyt sinua, ja nyt syyllisyytensä projisoi sinuun.

Sano, että menee joko

a) isyystestiin tai

b) hoidattamaan psyykeongelmansa muualle (eikä purkaa suhun)

Vierailija
124/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miun mies vihjaisi moista edes puolella sanalla, olisi pihalla alta aikayksikön. Tällä samalla asialla naisia on piinattu vuosisadat, heikkoitsetubtoiset epäilee ja etsii syytä pitää naista hellan ja nyrkin välissä.

Vierailija
125/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatte puol vuotta tai vuoden, ni kyllä se siitä taas vaalenee.

Jos entisestään tummenee, suosittelen sinulle muistitestiä.

Vierailija
126/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin, jos ei kerta isyystestiin suostu.

näillä jättäisin puhujille vois haistattaa paskat!. aika yleistä nykysin että kaikesta pitäs jättää. silläkö maailma parrannetaan. tehdään  vain surkimuksia lapsista ja muita ongelmaisia veronamaksajille.

Vierailija
127/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikanaan vähän sama tilanne. Seurustelin ennen aviomiestäni hyvin vaalea hiuksisen- ja hipiäisen miehen kanssa, jolla oli vihreät silmät. Aviomies taas on tummatukkainen, tummahko, sinisilmäinen. Minä itse olen ristiverinen ja sinisilmäinen. Ensimmäinen lapsi on todella vaalea ja vihreäsilmäinen, muistuttaa ulkoisesti paljon minua. Mies ei ikinä syyttänyt pettämisestä mutta asiasta riideltiin silti. Isyystesti osoittivat miehen isäksi ja ajan kanssa lapsi on tehnyt hyvin selväksi keneltä on luonteensa perinyt. Suosittelen siis testiä minäkin.

Vierailija
128/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
129/138 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa eroon lapsiperhe-elämästä ja tekee noin saadakseen syyn sinun niskoilleen. Normi tapaus, todennäköisesti on toinen nainen...

Vierailija
130/138 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laspsen ulkonäkö on luultavasti miehelle kova paikka. Hän on mahdollisesti haaveillut lapsesta, jossa näkyy omat geenit ja joka on "pienempi versio" itsestä (niinhän kaikki kai tekevät). Sen sijaan hänen lapsensa onkin saanut ulkonäön, josta mies ei itseään tunnista ja jonka vuoksi hänen kaverinsa vähintäänkin selän takana supattavat miehen olevan aisankantaja. Onhan se varsinkin miehelle vaikea paikka, jos alkuoletuksena omaa lasta ei uskota hänen lapsekseen ja jossain vaiheessa voi vaikuttaa ihan normaaliin julkisella paikalla olemiseen lapsen kanssa.

Asiaan ei auta isyystestit, vaan miehesi täytyy käsitellä lapsen ulkonäön aiheuttamat pettymyksen tunteet omassa päässään, kunhan on ensin asian tiedostanut. Ongelmana tuo on varmasti hyvin outo ja tullut puskista, jolloin siihen on vielä vaikeampi varautua ja suhtautua. Ehkä hän tuntee, että on menettänyt yhden oleellisen osuuden isyydestä?

Vierailija
131/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites, onko aoloittaja tehny lisää lapsia tämän miehen kanssa?

Vierailija
132/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti tai ero. Nyt mies käyttää tuota siihen, että voi satuttaa sinua. Noin ei käyttäydytä.

Vierailija
133/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Miehen isä on afrikkalainen, joten miehen ulkonäkä vastaa lähi-itää/välimeren maita. Itse olen erittäin vaalea. Lapsi on myös vaalea. Mies sanoi, että häntä harmittaa olla lapsen kanssa missään, jos muut ajattelevat hänen kasvattavan jonkun vieraan miehen lasta.

Vierailija
134/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mahdollista että lapsi olisi vaihtunut toiseen laitoksella? Nyt ja sassiin sinne testeihin!

Vierailija
135/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin isyystestin, siihenhän voi pakottaa, ja sen jälkeen heittäisin miehen pihalle. Mitä muuta tuossa muka voisi tehdä?

Vierailija
136/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mies on oikeistolainen ja salaa pelkää että hänellä itsellään on vääränlaisia geenejä ja sen takia vastustaa isyystestin tekoa. isyystestissä katsotaan pelkästään että onko testattavat sukua, joten voit sanoa miehelle että lapselle tulleet väärät geenit on sinun puolelta.

Vierailija
137/138 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on nostettu kolme vuotta vanha keskustelu....

Vierailija
138/138 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tässä lopulta kävi? Menikö isä testiin? Minkä värinen lapsi on nyt? Ovatko lapsen isä ja äiti edelleen yhdessä? Tuliko lisää lapsia?