Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Ninepine, Madlady tai vastaavista suorilta housuilta näyttävistä joustavista housuista kaipailen.

Vierailija
03.03.2025 |

Ninepine housut maksavat lähes 100 euroa. Ovatko kestävät? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet Ninepine-housut, yhdet on reilun vuoden ja kahdet muut ehkä puolisen vuotta vanhat. Vanhimmista purkautui kerran ommelta taskun yläpuolelta, mutta korjasin sen käsin. Muuten ei ole ollut mitään valitettavaa. Kaikki on todella mukavia päällä, en mielelläni muita enää käyttäis. 

Ninepinella on välillä aleja, ja jos uutiskirjeen tilaajana ilmoittaa jonkun päivän syntymäpäiväkseen, niin lähettävät silloin alekoodin. 

Vierailija
2/14 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kkoa suosittelet ykkönen? Käytän usein S-kokoa, välillä kuitenkin myös M-kokoa. Ovatko pientä mitoitusta?

Oletko joutunut joskus palauttamaan jotain? Onnistuiko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/14 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Madlady-koukussa, omistan joustavia housuja viidet. Holly-housujen musta pinta kerää hieman koirankarvoja. Mutta tuntuu kuin ei olisi housuja lainkaan. Istuvat kauniisti myös vaikka olen xl-kokoinen. 

Juuri äsken huomasin, että Patricia10 -koodilla saa 10% lisää alennusta nyt kun siellä on kaikki -20%.

Vierailija
5/14 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista kkoa suosittelet ykkönen? Käytän usein S-kokoa, välillä kuitenkin myös M-kokoa. Ovatko pientä mitoitusta?

Oletko joutunut joskus palauttamaan jotain? Onnistuiko se?

Koot vastaa minusta aika hyvin yleistä mitoitusta (jos sellaista nyt edes on). Kannattaa lukea koko-ohjeet ja erityisesti käyttäjien arvostelut. Sillä lailla oon ite onnistunut valitsemaan oikeat koot, enkä ole joutunut palauttamaan mitään. 

Oon yleensä kokoa XS-S, joskus jopa M, ja kaikki Ninepinet näyttää olevan kokoa S. 

Vierailija
6/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan peräti Tukholmassa asti Ninepinen liikkeessä ostamassa itselleni sopivat mustat suorat housut. Sellaisia on lyhyenä paksuna naisena vaikea löytää. Hetken aikaa näyttivät siistiltä. Sitten piti alkaa vaateharjalla siistiä housuja vähän joku välissä. Lopulta, kun aloin niiden suttuisuutta ihmetellä huomasin tarkkaan kirkkaassa valossa materiaalia tutkittuani, että pinta oli nukkaantunut. Nukanpoistajan käyttö helpotti hieman, mutta housujen tarkka käsittely oli työlästä. Nyt tilanne on sama. Lisäksi toisen lahkeen sisäsauma on alkanut kiertää ja kangas kupruilla. Kuulostaa varmaan siltä, että olisin käyttänyt näitä todella paljon, mutta sehän tässä ärsyttääkin, kun olen säilyttänyt nämä "pyhähousuina". Käyttänyt vain harvakseltaan ja pessyt ilman huuteluainetta ohjeiden mukaisesti. Maksoin näistä yli 110 euroa. Minusta sellaisen hinnan tulisi jotenkin korreloida laadun kanssa. En siis voi suositella näitä housuja kenellekään. Ehkä tulee taloudellisemmaksi teettää ompelijalla housut hyvästä kankaasta. Minulla on yhdet Nanson mustat suorat housut, jotka ovat kuuden vuoden iästään yhä siistit. Niistä saisi hyvän kaavan. 

Vierailija
7/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan.

Vierailija
8/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kaikon everyday culottesit. Ovat puolitoista vuotta vanhat eivätkä kerää karvaa. Koirallani on karvanlähtöaika parhaillaan, joten huomaisin kyllä :D

Kaikolla on myös täyspitkää mallia kapeampana ja leveämpänä. Mustan lisäksi löytyy tummansinistä ja uutuutena norsunluunvalkoista. 

Vierailija
9/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninepine housut ovat suuria mitoitukseltaan. Normaalisti käytän kokoa S tai 36, Ninepine S roikkuu päällä ja valuu. Kävin sovittelemassa Tukholmassa, ei tullut kauppoja. Materiaalikin liian ohutta.

Vierailija
10/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut noita Ninepinejä jo jonkin aikaa, neutraali ruskea olisi kiinnostanut. Hyvä tietää, että kuluvat nopeasti, toisin kuin omistamani Kaikot. 

Materiaaleista löytyy selitys, sekä Madladyt että Ninepinet ovat pitkälle polyesteriä ja niissä on paljon elastaania, noin 20%. 

Vertailuna Kaikon housujen materiaali: 

Ponte Roma -interlock-neulos: 75% luomupuuvilla, 23% polyamidi, 2% elastaani

Ei ihme, ettei nyppyynny samalla tavalla. 

Vierailija
11/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
12/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut noita Ninepinejä jo jonkin aikaa, neutraali ruskea olisi kiinnostanut. Hyvä tietää, että kuluvat nopeasti, toisin kuin omistamani Kaikot. 

Materiaaleista löytyy selitys, sekä Madladyt että Ninepinet ovat pitkälle polyesteriä ja niissä on paljon elastaania, noin 20%. 

Vertailuna Kaikon housujen materiaali: 

Ponte Roma -interlock-neulos: 75% luomupuuvilla, 23% polyamidi, 2% elastaani

Ei ihme, ettei nyppyynny samalla tavalla. 

Toiveella näkyy olevan beigen sävyiset laskoshousut joustovyötäröllä. Sama koostumus kuin Kaikolla, ja hinta alle 80 euroa. Omaa kokemusta ei ole, mutta harkitsen noita. 

https://toiveshop.com/collections/housut

Vierailija
13/14 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole realismia odottaa, että yli 10% elastaania sisältävät vaatteet säilyisivät kauaa hyvinä. Jo viisi prosenttia on paljon mielestäni. 

Vierailija
14/14 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Ladyn housut oli vähän liian isot, mutta mukavat. Palautuksessa sitten kestää tosi kauan. Tuote tuli nopeasti ja palautui nopeasti ja se merkattiin vastaanotetuksi ihan parissa päivässä. Palautusta ei edelleenkään näy ja siitä on kohta 2kk, kun se on palautunut heille. Vähän väliä käyn kyselemässä, mikä palautuksessa oikein kestää ja vastaukseksi sain viimeksi äsken, ettei ole edelleenkään aloitettu koko rahojen palautusta. En ymmärrä, mikä vttu oikein voi näin kauan kestää.