Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tilanteessani? (mies velkaa, ei maksa ja haluan eroon hänestä)

mymoneyonhispocket

Tossahan se jo tulikin otsikossa.
Tilanne siis se että mies jota tapailin muutaman viikon on minulle 20e velkaa, mutta nyt ei meinaa maksaa rahoja. Itse haluan mahd. pian eroon hänestä (törkeästi käytti hyväksi mun kiltteyttä ja hyvänuskosuutta), mutta pitäisi ne rahat saada takasin.
Muuten voisinkin jättää sen 20e hänelle mutta tosiaan kohteli mua niin huonosti lopulta että mä tahdon rahani takaisin. Lisäksi alku vuodesta taskustani tippui 50e seteli, ja vieläkin tämä harmittaa ihan hirveästi niin en nyt halua taas isompaa seteliä heittää hukkaan, sillä 20e kun saa vaikka mitä...

Mitä te nyt tekisitte?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Jonkun 20 euron setelin takia haluat jäädä tappelemaan miehen kanssa josta haluat äkkiä eroon? Minä antaisin rahan olla.

Vierailija

Mikä tossa nyt on epäaikuismaista???

Ihan normaalia mun mielestä jos haluaa rahansa takaisin, 20e saa esim aika paljon ruokaa, aloittaja voi olla vaikka yh äiti ja sillon toi raha kyllä tuntuu kukkarossa. 

Olen samaa mieltä tosta että 20e on pieni hinta siitä että pääsee eroon miehestä, mutta itse esim. olen todella todella tarkka rahoistani, ja kyllä harmittaisi jos 70e vuodessa ''menisi roskiin'', varsinkin jos 20e siitä on saanut epämiellyttävä ihminen. 

Vierailija

Mun ex jäi mulle velkaa 130e, ja kun niitä eron jälkeen (taas) kerran kyselin, tokaisi kyseinen herrasmies, että "luuletko huora et mä sulle mitään maksan".

Harmitti, että menin lainaamaan, mutta nousin sen yläpuolelle ja ajattelin sen olevan hinta siitä, että pääsin moisesta ryyppäävästä vätyksestä eroon.

Vinkui vielä sitten eron jälkeen, että on ikävä mua ja yritti tehdä mut mustasukkaiseksi kertomalla naisseikkailuistaan, joten enemmän mies menetti kuin mä :)

Vierailija

Et sinä millään saa rahojasi takaisin, jollei mies halua maksaa. Liivijengin palkkaaminen rahastamaan maksaa takuulla enemmän kuin 20 euroa.

Kuten edellä on jo sanottu, tuo summa jää oppirahoiksesi. Kyllä se harmi ajan mittaan lieventyy.

Vierailija

Keksisin paremman provon. 

Tuo viisikymppisen tippuminen taskusta "alku vuodesta"  vie uskottavuuden. Jos ihmisellä on rahasta niin tiukkaa, että kaksikymppisenkin menetys harmittaa, hän ei kuljettele seteleitä taskussa ja tiputtele niitä miten sattuu. Tai toisinpäin: jos ripottelee seteleitä taskuistaan, ei parinkympin vipin jääminen maksamatta harmita, koska rahaa on runsaasti tai raha on merkityksetöntä. 

Vierailija

Rahatilanne voi muuttua vuodessa roimasti...

Mä uskon että toi 50e oli puhdas vahinko, ja aphan sanoi että muuten antais sen 20e olla mutta haluaa takas koska mies oli törkeä häntä kohtaan.

Vierailija

Kyllä minäkin unohtaisin koko homman ja lähtisin kävelemään, jos haluisin mahdollisimman pian eroon.

Vähän vaikuttaa, että et oikeasti haluakaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat