Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helsinkiläiset, onko missään kaurahiutaleet tarjouksessa?

Vierailija

Tarttis kaurahiutaleita mutta en millään haluaisi ostaa normaalihintaan jos jossain on tarjouksessa. Onko näkynyt?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lidlissä on koko ajan kaurahiutaleet normaalihinnalla 64 snt/kg, se on paljon halvempaa kuin minkään kotimaisen ketjun "tarjoushinta". (Silloin tällöin on myös tarjouksessa 49 snt, mutta ei juuri nyt.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on koko ajan kaurahiutaleet normaalihinnalla 64 snt/kg, se on paljon halvempaa kuin minkään kotimaisen ketjun "tarjoushinta". (Silloin tällöin on myös tarjouksessa 49 snt, mutta ei juuri nyt.)

Onko se hyvää hiutaletta? :) tuleeko pehmeää puuroa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko se hyvää hiutaletta? :) tuleeko pehmeää puuroa?

Ihan ok, samantasoista kuin esimerkiksi kalliimpi S-ryhmän Kotimaista-kaurahiutale.

Vierailija

Nehän nyt ovat normaalihintaisenakin niin edullisia että jotain hiutaletarjouksia viitsisi edes metsästää.

Vierailija

Minkä hinnan laitat ajalle, joka menee siihen että matkustat niiden halpojen kaurahiutaleiden luo? Jos vaikka joudut menemään usealla liikennevälineellä koko kaupungin poikki?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainoksessa oli 0.35 euroa paketti. Kotimaisia. Tulee hyvä puuro.

Ne on pikakaurahiutaleita, puolen kilon paketti (eli 0.70 e/kg) ja vasta ensi maanantaista alkaen. Pikakaurahiutaleista ei tule hyvää puuroa.

Vierailija

Köyhyyden köyhyys ei ole yhtä köyhä kuin AP. Meneekö kaikki sossurahat kaljaan vai huumeisiin vai pikavippimaksuihin? Noin köyhä ei voi olla muutakuin sossun elätti.

Vierailija

Isoin kysymys tässä ei ole että mistä saa halpoja hiutaleita, vaan se, että miksi noin äärimmäisen köyhä asuu ylipäätään Helsingissä?

Vierailija

Ohiksena sanoisin, että elämä on valintoja. Joku ei halua luopua asunnostaan vaikka jää työttömäksi. Maksaa kallista lainaa ja etsii halvimpia kaurahiutaleita.. Hän on valinnut sen niin. Meillä maksetaan lasten (yli)kalliit harrastukset ja kaikki ulkomaan kilpailumatkat yms. ja etsitään halvinta ruokaa. Joku ostaa ensin tupakat ja katsoo mitä jää ruokaan.

En tiedä missä olisi kaurahiutaleita tarjouksessa. Itse ostan aina monta jemmaan, kun tarjous osuu kohdalle.

Vierailija

Hah hah tulipas tänne kommentteja :D

En ole köyhä, olen vain hyvin pihi ja olen lomalla niin on aikaa metsästää tarjouksia :) en voisi käyttää aikaani paremmin. Lidl ja muutkin kaupat kävelyetäisyydellä, kun asun Helsingin keskustassa.

Kävin nyt sitten ostamassa niitä Lidlin hiutaleita.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hah hah tulipas tänne kommentteja :D

En ole köyhä, olen vain hyvin pihi ja olen lomalla niin on aikaa metsästää tarjouksia :) en voisi käyttää aikaani paremmin. Lidl ja muutkin kaupat kävelyetäisyydellä, kun asun Helsingin keskustassa.

Kävin nyt sitten ostamassa niitä Lidlin hiutaleita.

Ap

Missä on lähin Lidl  kävelystäisyydellä Helsingin keskustasta?

T.Ullanlinnasta 2008 muuttanut, silloin ei Lidlejä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat