Kokemuksia toisena naisena olosta

Vierailija

Oletko ollut aluksi tietämättäsi jollekin se toinen nainen?
Millainen suhde teillä oli? Miten se alkoi? Entä päättyi ja miten totuus tuli ilmi?
Mistä näin jälkikäteen olisi voinut jo päätellä, että miehellä on jo kumppani?
Kerro kokemuksistasi.

Kommentit (7)

Vierailija

Tätä sä et kysy, mutta mä olin aikanaan osapuolena erään pariskunnan avoimessa suhteessa. He siis asuivat eri paikkakunnilla (osin eri maissa) ja sopimus oli, että sivusuhteita saa olla, kunhan ne eivät uhkaa sitä varsinaista. Sivusuteet olivat siismyös melko pitkiä ja niissä oli muutakin kuin seksiä, mutta kaikille oli selvää, mikä suhteista on itse kullekin "se" tärkeä.

Kuvio esiteltiin mulle jo tutustumisvaiheessa. Tapasin myös vaimon kun hän oli Kotona käymässä. Oletan, että kuviossa oli muitakin naisia ja miehiä, mutta heistä tunnen/tunsin vain yhden. Mun osalta tuo homma loppui sitten - erittäin sopuisasti ja hyvässä hengessä - kun muutin itse ulkomaille, eikä se enää palvellut mun tarpeita. Tai siis ollaan edelleen kavereita ja hengataan yhdessä kun jossain tavataan (tavataan melko säännöllisesti muutaman kerran vudessa, myös vaimon kanssa, tässä on suht pienet ammatilliset piirit) mutta mun seksisuhteet (tai tätä nykyä vain yksi sellainen) on nykyään ihan muualla

Mutta tämä ei ole sitä, mitä kysyit, koska tässä lystissä kukaan ei pettänyt ketään, kaikki saivat mitä halusivat eikä kellekään jäänyt paha mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käy sillä kylässä.
Varmasti selviää.

Ei välttämättä selviä. Minulla oli joitakin vuosia sitten miesystävä, jonka kodista ei näkynyt millään tavalla se, että hän oli naimisissa. Hän asui töidensä takia pariskunnan kaupunkiasunnossa, jota rouva käytti hyvin harvoin. Ja näkyy muuten olevan näitä erillään asuvia, vakiintuneita pariskuntia, joiden asunnoista ei millään pysty näkemään parisuhdestatusta. Tyhmempikin mies osaa siivota ylimääräiset hammasmukit ja meikit näkyvistä ja panna vaatekaappien ovet kiinni, kun on vieraita tulossa.

Vierailija

Omalla ex miehelläni oli useita toisia naisia. Hän keksi juttuja, miksi tapasivat aina naisen luona eikä koskaan miehen kotona. Milloin oli muka kaikki remontissa milloin mitäkin. Tai sitten joskus kutsui naisen sinkkukaverinsa kotiin, kun kaveri oli poissa. Tämä kaveri tarjosi miehelle myös alibin, kun piti mulle vakuutella, että ei ole mitään suhteita. Yhtä naista oli 2 vuotta pystynyt pyörittämään näin. Kun juttu paljastui minulle, soitin tälle naiselle. Oli hän lopulta alkanut epäillä jotain, mutta ei vaan välittänyt! Kun oli niin ihanaa, kun lopulta oli joku mies!

Mies tuntui etsivän kakkosnaisiksi joko vanhanpiianalkuja, jotka ei olleet juuri seurustelleet tai sitten selvästi itseään vanhempia naisia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sillä kylässä.
Varmasti selviää.

Ei välttämättä selviä. Minulla oli joitakin vuosia sitten miesystävä, jonka kodista ei näkynyt millään tavalla se, että hän oli naimisissa. Hän asui töidensä takia pariskunnan kaupunkiasunnossa, jota rouva käytti hyvin harvoin. Ja näkyy muuten olevan näitä erillään asuvia, vakiintuneita pariskuntia, joiden asunnoista ei millään pysty näkemään parisuhdestatusta. Tyhmempikin mies osaa siivota ylimääräiset hammasmukit ja meikit näkyvistä ja panna vaatekaappien ovet kiinni, kun on vieraita tulossa.

Tämä varmaan johtuu muodissa olevasta minimalistisesta sisustuksesta. Meillä tuollainen nopea siivous ei menisi mitenkään läpi. Miehestä tulisi outo kuva kirjamaun suhteen, harrastusvälineitä eteisen kaapissa, valokuvat makuuhuoneen seinällä, kengät kenkäkaapissa, soittimet, tabletit, kylpyhuoneen shampoo, hoitoaine, voiteet jne. Mihin säkkiin mies saisi kaiken piilotettua, kun yleensä käytetään vessaa ja kylpyhuonetta ja kaapit ovat täynnä selvää todistetta? Vaatehuoneeeseen ei mahdu takit, kengät, laukut, huivit ja harrastusvälineet ja pihan polkupyöräkin olisi vaikea naamioida. Toki ehkä yhdenillanpano ei avaisi kylpyhuoneen kaappeja mutta vähänkään useammin käyvä etsisi vessapaperia tai pumpulia ja mies joutuisi käymään tuntien operaation raivaamalla tavarat pois ja sitten taas takaisin. Ei varmasti onnistuisi montaa kertaa.

Veikkaan, että nämä, jotka ovat pariskunnan asunnossa oleilleet eivätkä mitään tajunneet, eivät vain ole suostuneet löytämään niitä jälkiä. On ainakin erittäin vaikea uskoa, että mitään näkyvää ei löydy siitä, että asunnossa asuu toinenkin ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sillä kylässä.
Varmasti selviää.

Tämä varmaan johtuu muodissa olevasta minimalistisesta sisustuksesta. Meillä tuollainen nopea siivous ei menisi mitenkään läpi. Miehestä tulisi outo kuva kirjamaun suhteen, harrastusvälineitä eteisen kaapissa, valokuvat makuuhuoneen seinällä, kengät kenkäkaapissa, soittimet, tabletit, kylpyhuoneen shampoo, hoitoaine, voiteet jne. Mihin säkkiin mies saisi kaiken piilotettua, kun yleensä käytetään vessaa ja kylpyhuonetta ja kaapit ovat täynnä selvää todistetta? Vaatehuoneeeseen ei mahdu takit, kengät, laukut, huivit ja harrastusvälineet ja pihan polkupyöräkin olisi vaikea naamioida. Toki ehkä yhdenillanpano ei avaisi kylpyhuoneen kaappeja mutta vähänkään useammin käyvä etsisi vessapaperia tai pumpulia ja mies joutuisi käymään tuntien operaation raivaamalla tavarat pois ja sitten taas takaisin. Ei varmasti onnistuisi montaa kertaa.

Veikkaan, että nämä, jotka ovat pariskunnan asunnossa oleilleet eivätkä mitään tajunneet, eivät vain ole suostuneet löytämään niitä jälkiä. On ainakin erittäin vaikea uskoa, että mitään näkyvää ei löydy siitä, että asunnossa asuu toinenkin ihminen.

Et siis ole koskaan käynyt riittävän sukupuolineutraalissa asunnossa - se ei tarkoita sitä, ettei niitä olisi olemassa tai kukaan ei olisi sellaista nähnyt. Minä muuten olen niitä ihmisiä, jotka ihan periaatteen vuoksi eivät mene aukomaan kaappien ovia.

Usko tai älä, on mahdollista että sinäkin, tarkkasilmäinen ja kaappeja kaiveleva ihminen, olet käynyt asunnossa, jossa oleskelee yhden sijasta kaksi ihmistä. Et vain ole huomannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sillä kylässä.
Varmasti selviää.

Veikkaan, että sinä olet niitä ihmisiä, joille tulee salamana kirkkaalta taivaata esimerkiksi se, että miehesi käy vieraissa tai kertoo haluavansa avioeron. Kun se nyt niin on mahdotonta, että kukaan ikinä voisi tehdä jotakin silllä tavalla, että sinä et sitä huomaisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat