Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko että miehesi kokisi supistuskivut?

Vierailija
17.11.2015 |

Nyt kun on tuo kipuja simuloiva laite keksitty. Minä ehdottomasti haluaisin. Ihan vaikka vain muutaman supistuksen. Sitä ennen tietenkin itse testaisin onko kipu riittävän kovaa. Olenkohan vähän sadistinen :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen asenne. Pitäisikö teidät joskus hakata sairaalakuntoon jos ette ole sitä koskaan kokenut? Tai teidän yli ajaa autolla? Mitä kukaan siitä hyötyisi?

No ei noista mitään hyötyisikään. Kyse on siitä, että mies saa sen lapsen ikään kuin ilmaiseksi, tekemättä ja kärsimättä yhtään.

Vähän sama kuin toinen tekisi töitä ansaitakseen palkan ja toinen saa palkan tekemättä mitään. Aika normaalia ärsyyntyä tuosta ja haluta, että se toinenkin joutuisi vähän työskentelemään.

Vierailija
22/25 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noista mitään hyötyisikään. Kyse on siitä, että mies saa sen lapsen ikään kuin ilmaiseksi, tekemättä ja kärsimättä yhtään.

Vähän sama kuin toinen tekisi töitä ansaitakseen palkan ja toinen saa palkan tekemättä mitään. Aika normaalia ärsyyntyä tuosta ja haluta, että se toinenkin joutuisi vähän työskentelemään.

Se kärsimys on siinä se juttu? Voi jessus! Pakkoko niitä kersoja on sinunkaan pukata? Olkaa ilman, niin olette tasa-arvoisessa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vastaavat ei, koska ei se raskaus/synnytys oikeasti voi olla niin kivuliasta. Jokainen naaraspuolinen nisäkäs kykenee siihen ilman mitään kipulääkkeitä. Mutta onhan se tietysti evoluutiobiologian kannalta hyvä tapa saada miehen sympatiat ja huoli esittämällä, että sattuu hirveästi.

Miehillä muutenkin kipukynnys sen verran korkeampi, että tuskin edes ilme muuttuisi synnytyskivuista.

M24

Vierailija
24/25 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! En ole itsekään vielä synnyttänyt, mutta joskus on aikomus lapsia hankkia. Mutta en haluaisi rakastamani ihmisen kokevan mitään hirveitä tuskia... Riittää, että mieheni on tukena sitten, kun itse niistä joudun kärsimään.

Jos ei jostain syystä olisi, niin sitten saattaisi toki kostonhalu herätä.

Vierailija
25/25 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kenellekkään turhaa kipua, en varsinkaan miehelleni.

Mutta ei minun synnytys ollutkaan kipua ja kärsimystä vaan jotain todella suurta ja hienoa! Ja ilman kipulääkkeitä. 

Voi kumpa saisin kokea sen vielä toisenkin kerran..