Äitini haluaa laihduttaa, mutta

Vierailija

ei yksin. Lähetti eilen 50 tekstiviestiä, joissa kinusi minua laihdutuskaveriksi. Lopulta hermostuin ja suostuin ja äiti on tyytyväinen.
En olisi halunnut ryhtyä, mutta en halunnut loukata äitiäni sanomalla ei. En halunnut alkaa tähän, koska syntyy heti kilpailutilanne ja en kestä sitä.
Nyt minulla on paha mieli.
Mikä on kun elämää nähnyt ja kokenut ihminen ei osaa tehdä mitään yksin?

Kommentit (5)

Vierailija

No aluksi pitää ihmetellä kyllä äitisi lapsellisuutta. Pikkulapset kinuaa ja lähettelee viestejä viestin perään tyhjästä. Jospa nyt muka laihdutat kaverina, mutta ota rennosti vain.

Vierailija

Nooh, ei probleemaa, oot vaan laihduttavinas, niin sitten äitis pärjää paremmin ja on tyytyväinen, ei sun tartte käydä kilpailemaan hänen kanssaan.

Vierailija

Ette taida ymmärtää näitä kaiken kilpailuksi lyöviä ihmisiä. Tai sitten teillä ei ole kokemusta sellaisesta. Mun sisko on ihan kamala tässä. Jos hän häviää niin oli vaikka peli kyseessä niin pelilaudat ja nappulat lentelee sekä sisko menee itkemään jonnekin. Jos sisko voittaa niin asiasta saa kuulla edelleen vuodenkin päästä kun hän soittelee ja kertoo kuinka silloin voitti vaikka onkin huonompi asiassa ja yms.
Jos ihmettelette siskon ikää niin 38.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ette taida ymmärtää näitä kaiken kilpailuksi lyöviä ihmisiä. Tai sitten teillä ei ole kokemusta sellaisesta. Mun sisko on ihan kamala tässä. Jos hän häviää niin oli vaikka peli kyseessä niin pelilaudat ja nappulat lentelee sekä sisko menee itkemään jonnekin. Jos sisko voittaa niin asiasta saa kuulla edelleen vuodenkin päästä kun hän soittelee ja kertoo kuinka silloin voitti vaikka onkin huonompi asiassa ja yms.
Jos ihmettelette siskon ikää niin 38.

Tää muuten ei ollu ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat