En pysty tekemään muuta kuin itkemään!
Miehelläni on sydämessä jotain sekä hb62. En pysty ajattelemaan muuta kuin sumeasti! Entä jos hän kuolee? Olemme molemmat peloissamme!
Kommentit (126)
Nyt sain muutaman tunnin nukuttua! Ja eilen sain syötyä! Mahtava tunne jo se! Tässä mennään nyt päivä kerrallaan tai oikeastaan tunti kerrallaan elämää eteenpäin :) Ensiviikolla sitten näkee on hb yhtään noussut vai mennäänkö takapakkia.......
Minua häiritsee se, että sanot ettei sinulla ole kavereita, joille tästä asiasta puhua. Kertoo jotain ihmisestä, että tulee vauva.fi:in itkemään tällaista asiaa, kun ei mitään sosiaalista verkostoa ole. Tottakai olet paniikissa miehesi takia, jos hän on ainoa ihminen maailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että sanot ettei sinulla ole kavereita, joille tästä asiasta puhua. Kertoo jotain ihmisestä, että tulee vauva.fi:in itkemään tällaista asiaa, kun ei mitään sosiaalista verkostoa ole. Tottakai olet paniikissa miehesi takia, jos hän on ainoa ihminen maailmassasi.
Vaikka minulla ei ole ystäviä, ei se tarkoita että olemme liimautuneet mieheni kanssa yhteen 24/7! Minulla on onneksi ihana äiti, isäpuoli ja anoppi! Mutta se en heillekään voi kaikkea puhua! Ja lapsille nyt varsinkaan ei kerrota totuutta! Kaikki ihmiset vaan ei ole syystä tai toisesta sosiaalisia tapauksia! Miehelläni on kyllä paljonkin ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö miehesi että kirjoittelet hänen asiastaan tänne?
Siis?? Eihän täällä edes mainita nimiä! Outo käsitys joillakin. Ei Ap ole kenenkään yksityisyyttä loukannut.
Jees, pieni välitiedote :) Nyt oli hb noussut jo 104! Eli parempaan päin! Tähystystä molemmat kyllä odottaa hieman pelonsekaisin tuntein, vaikka hyvin sekin menee!
Kiitos! Ei todellakaan ole haittaa! Itsekin rukoilen :)