En pysty tekemään muuta kuin itkemään!
Miehelläni on sydämessä jotain sekä hb62. En pysty ajattelemaan muuta kuin sumeasti! Entä jos hän kuolee? Olemme molemmat peloissamme!
Kommentit (126)
Mies jo nukkuu, mä en uskalla! Kokoajan tarkkailen hengitystä, sykettä jne näinköhän nää yöt nyt menee ennen sitä tähystystä :(
siis eihän tuo voi iolla että yli kk joutuu odottamaan sisätutkimusta, jos henki kyseessä? Miksi ette mene ksityiselle suolistotutkimukseen ja vatsanultraan yms?
Kai ne laittoi sairaalassa miehen kerroskuviin, magneettiin ja ultraan?
Mulle tehtiin kaikki noi kuvantamiset kun hb oli 76. Lisäksi tehtiin gastroskopia ja laparoskopia. Verta sain 5 pussia ja en todellakaan päässyt ihan heti sairaalasta pois.
Omalla kohdallani syyksi paljastui ohutsuolen haavauma ja vatsa-aortan arterielli suihkuvuoto.
Kyllä joutuu odottamaan yli kk tota tähystystä :( Itse ihmettelen samaa! Sairaalassa on niin täys vuodepaikat että potkitaan heti pihalle ku jalat kantaa! Tää on tätä pks politiikkaa :( mies ei oikeestaan muuta tee kun nukkuu , tunnin ylhäällä 3 tuntia unta :(
Minun isäni hb romahti, kun hänen pitkälle levinnyt syöpänsä alkoi ottaa otettaan hänestä. Viimeiset elinkuukaudet hänen hb:nsa olikin varsin matala. En halua pelotella! Mutta muistakaa vaatia kunnon lisätutkimuksia, jos mitään selitystä oireille ei ala löytyä.
Tsemppiä teille ap!
Mulle ei tulisi mieleen roikkua vauvapalstalla, jos minun mieheni olisi tuossa tilanteessa. Eikä varsinkaan juuri ennen päivystykseen lähtöä. Kunhan vaan ihmettelen ihmisten outoutta.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni hb romahti, kun hänen pitkälle levinnyt syöpänsä alkoi ottaa otettaan hänestä. Viimeiset elinkuukaudet hänen hb:nsa olikin varsin matala. En halua pelotella! Mutta muistakaa vaatia kunnon lisätutkimuksia, jos mitään selitystä oireille ei ala löytyä.
Tsemppiä teille ap!
Syövän mahdollisuus on pois suljettu. Eli ei ainakaan ole sitä!
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tulisi mieleen roikkua vauvapalstalla, jos minun mieheni olisi tuossa tilanteessa. Eikä varsinkaan juuri ennen päivystykseen lähtöä. Kunhan vaan ihmettelen ihmisten outoutta.
No voi anteeksi! Minun oli vaan pakko saada purkaa itseäni johonkin! Kun ei ole edes ystäviä kelle vaikka soittaisi .....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä teille ap!
No se on hyvä! Miten se muuten tehtiin? Syövän poissulkeminen siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä teille ap!
verikokeella, näin ainakin ymmärsin miehen puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi anteeksi! Minun oli vaan pakko saada purkaa itseäni johonkin! Kun ei ole edes ystäviä kelle vaikka soittaisi .....
Miksi pyydät anteeksi? Omapa on asiasi ja olemme kaikki erilaisia. Ihmettelin vain, koska itse olisin ollut mieheni tukena ja lähtenyt selvittämään asioita ennemmin kuin ulvonut asiaa ja myötätuntoa nettipalstalla. Ei yksinkertaisesti vain tulisi mieleen noin akuutilla hetkellä mennä näpyttelemään vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä teille ap!
Ok. Mutta muistakaa silti pysyä tiukkana niiden tutkimusten kanssa! Valitettavasti kaikki syövätkään ei ole verikokeilla poissuljettavissa... Tämä nyt kuulostaa siltä, kuin epäilisin, että hänellä on syöpä. En nyt sitä tarkoita, vaan sitä, että usein tutkimusten vaatimisen suhteen pitää olla todella jämynä, muuten niitä ei välttämättä tehdä kunnolla (varsinkaan, jos miehesi ei tunne oloaan kovin sairaaksi ja miehillähän on tapana vähätellä tuollaisissa asioissa). Minunkin isäni (se syöpään menehtynyt) olisi voinut ollut pelastettavissa, jos kunnolliset tutkimukset olisi tehty heti alkuunsa.
Tänne on helppo kirjottaa huolensa, hätänsä ja surunsa. Yleensä täältä myös saa tukee, turvaa ja tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä teille ap!
Ok. Mutta muistakaa silti pysyä tiukkana niiden tutkimusten kanssa! Valitettavasti kaikki syövätkään ei ole verikokeilla poissuljettavissa... Tämä nyt kuulostaa siltä, kuin epäilisin, että hänellä on syöpä. En nyt sitä tarkoita, vaan sitä, että usein tutkimusten vaatimisen suhteen pitää olla todella jämynä, muuten niitä ei välttämättä tehdä kunnolla (varsinkaan, jos miehesi ei tunne oloaan kovin sairaaksi ja miehillähän on tapana vähätellä tuollaisissa asioissa). Minunkin isäni (se syöpään menehtynyt) olisi voinut ollut pelastettavissa, jos kunnolliset tutkimukset olisi tehty heti alkuunsa.
juu kyllä vaaditaan! Ja todellakin miehet vähättelee! Ei ois vieläkään mennyt lääkäriin jos en ois suunnilleen ite sitä aikaa soittanu!
Vierailija kirjoitti:
Tänne on helppo kirjottaa huolensa, hätänsä ja surunsa. Yleensä täältä myös saa tukee, turvaa ja tsemppiä.
Kiitos! Näin on, jonnekin ne tuntemukset on pakko kirjoittaa/ saada ulos mielestään! Ei sitä miehellekään koko huoltaan voinut näyttää :(
En pysty muuta kuin itkemään! Mun mies on akuutisti sairas! Mutta aina pystyn roikkumaan vauva-palstalla! Av uber alles!
Vierailija kirjoitti:
En pysty muuta kuin itkemään! Mun mies on akuutisti sairas! Mutta aina pystyn roikkumaan vauva-palstalla! Av uber alles!
:/ No kiitos vaan tästäkin.... Helpottiko sun oloa?!
mun ymmärtääkseni verisyövissä voi hb mennä aika alas, ja ne todetaan kai vain luuydinpunkitiolla, muta kaipa ne on tehneet ne hänelle? Kyl kai ne aika laajoja verikokeita ottais näissä. OOtko varma kuiteskaan että ne on ottaneet jo nuo kaikki?Yhessä päiväsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä teille ap!
aivan, perä-paksu-vatsasyöpä poissuljettu ilman suolistontähystyksiä? Kukas se lääkäri sulle noin sanoi? MIten muka mahollista?
sai 3 pussia! Silti hb vain 92. Rautatableteilla mennään sinne joulukuun 22 pv asti. Oliskohan tosiaan työstressi ton vuotamisen tehny!? Ollu jo kk tolkulla väsyny, nyt eilen sain sen menemään terkkarikin!